Контактні телефони Контактні телефони

До закриття

Адаптація персоналу


Вчити чи знайти готового?

Коли внаслідок розширення штату чи потреби у заміщенні співробітника, що звільняється, виникає потреба у підборі персоналу, то перед керівником виникає 2 варіанти її реалізації:

👉 перевести іншого співробітника на таку посаду, а на його місце взяти нового спеціаліста або

👉 одразу взяти нового спеціаліста на таку посаду.

Звичайно, що перший варіант – найкращий для будь-якої компанії, бо позитивно впливає на внутрішню атмосферу колективу, так як демонструє можливість кар’єрного зростання. Проте це тема іншої статті. Ми ж акцентуємо увагу дещо на іншому: незалежно від способу підбору все рівно прийдеться наймати ще одного спеціаліста і ось тут є певні нюанси.

Як на вашу думку було б краще: взяти готового спеціаліста чи навчати? – Звичайно ж, взяти готового – ймовірно скажете ви – це значно зекономить час. А чи знаєте ви, що шанси взяти такого «готового» співробітника практично дорівнюють нулю?

От дивіться. Ви можете підібрати кандидата, який матиме відповідну кваліфікацію і бажання її реалізовувати. Проте ви навряд чи знайдете такого, який одразу знає принципи та стандарти роботи вашого підприємства.


Якої помилки найчастіше припускаються?

Як зазвичай відбувається процес заміщення вакансії?

Кандидат пройшов співбесіду та вийшов на роботу у свій перший день. Як правило він зустрічається з кадровиком, щоб оформити відповідні документи про прийом на роботу, після чого його передають до рук безпосереднього керівника. Той має показати йому його робоче місце, представити колегам та пояснити базові правила роботи.

У вас процес побудований саме так? – Якщо відповідь схвальна, то покажемо «слабкі сторони» такого підбору.

Справа у тому, що такий підхід одразу вбиває ефективність новачка. Дуже рідко буває так, що безпосередній керівним має навички якісного навчання співробітника. Тому цей відповідальний процес, проводиться на формальному рівні і більшість базових умов новачку прийдеться зрозуміти та освоїти самостійно.

Виходить, що замість того, щоб швидко зайняти своє місце та почати ефективно працювати, новому співробітнику потрібно спочатку пристосуватися, а саме розгадати складний квест: піти туди не знати куди і зрозуміти те, не знай що.

А як відповідальний співробітник це робитиме? – Дозвольте, зараз вгадаємо:

👉 відволікає від роботи колег своїми запитаннями паралельно знайомлячись – що ще погіршує результативність, бо не працюють обидва, або

👉 через незнання допускає помилки та ламає і без цього ослаблений процес – що вбиває ініціативність і формує відчуття провини та сумніву у власній компетенції.


Коли проводити адаптацію співробітника?

Щоб цього не відбулося, потрібно закласти у процес підбору персоналу ще функцію попереднього навчання новачків (у широкому розумінні слова). Цей процес називається адаптація, тобто сприяння швидкому пристосуванню співробітника до нових умов, ознайомлення із впровадженими стандартами та інтеграції до трудового колективу.

Мета адаптації – ввести у робочий процес не лише кваліфікованого та потенційного спеціаліста, а й максимально розуміючого сам процес та взаємодії.

Адаптація проводиться у 2 випадках:

👉 первинна – проводиться для новачків, а саме: новоприйнятого співробітника, при переведенні з однієї посади на іншу, у т.ч. внаслідок підвищення, а також у випадку зміни чи розширення функціоналу;

👉 повторна – проводиться для співробітників або з певною періодичністю для контролю рівня знань, або у випадку виявлення допуску ним помилок у процесі роботи.

До речі, гарною ідеєю буде створення та впровадження системи періодичної оцінки співробітниками один одного з метою виявлення прогалин у знаннях стандартів підприємства та вчасного проведення повторної адаптації.


Що включає система адаптації?

Адаптація новоприйнятого співробітника має свою специфіку, бо вона складається з двох етапів:

➡️ Ознайомлення із загальними правилами. До них відносяться наступні елементи:

👉 місія та принципи роботи компанії,

👉 організаційна структура та правила субординації,

👉 базові правила трудового розпорядку, заохочень та конфіденційності,

👉 правила регламентування діяльності та взаємодії по каналам комунікацій тощо.

➡️ Ознайомлення з функціональними правилами. До них відносяться наступні елементи: посадова інструкція та стандарти реалізації посадового функціоналу.

Зверніть увагу, що при модернізації функціоналу чи переведенні співробітника на іншу посаду, його достатньо адаптувати лише до функціональних правил, бо загальними він вже володіє і не потребує повторної адаптації.


Як заохотити навчання?

Іноді роботодавці поводять себе досить дивно і з причини побоювання розголошення комерційної інформації обмежують доступ до такої навіть з метою адаптації. Однак тут слід пам’ятати слова Джека Уелча, керівника General electric, який на питання: «Чи не боїтеся ви, що ваші працівники навчаться та підуть від вас?» відповів: «Боюся. Проте я ще більше боюся, що вони не навчаться та залишаться». Це геніальна відповідь, як на нашу думку.

Якщо ви бажаєте мати ефективний штат співробітників варто не лише розробити та інтегрувати систему їх адаптації, а й впровадити заохочення за якісне виконання функціоналу, прояву ініціативи, сприяти усілякому самонавчанню та навчанню інших. Це може бути будь-що: від банальної виплати премії до присвоєння рангів та надання пріоритету до роботи над складним проектами, кар’єрного зростання тощо.

Рекомендуємо впровадити у вашому бізнесу атмосферу підтримки удосконалень. І тоді ваші співробітники здивуються вас власними результатами роботи.

“ВІТЯ І КО”

Кулибін

Фінансова дисципліна


Що є основою фінансової дисципліни?

Розглядаючи фінансові потоки у розрізі окремого підприємства, можна виділити такі основні моменти:

👉 білінг – система виставлення рахунків і збору грошей;

👉 контроль своєчасності оплати – система перевірки своєчасності та повноти надходження коштів;

👉 стратегія взаємовідносин з контрагентами – правила роботи, стимулюючі надходження коштів.


Як організувати білінг?

У загальнодоступному розумінні білінг – система обліку реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) з виставленням рахунків для їх оплати. Як правило, білінгова система базується на програмному забезпеченні, яке дозволяє у зручній для виробника формі вести облік. Будь-то товарні позиції або людино-години, основне завдання системи – вести правильний підрахунок і згенерувати рахунок для передачі клієнту. Звичайно ж, білінг також дозволяє враховувати надходження коштів, повноту і своєчасність надходжень.

Дуже важливо продумано підійти до організації власної системи виставлення рахунків. Рекомендуємо користуватись такими принципами білінгу:

👉 рахунок повинен у повному обсязі відображати необхідну інформацію. Він повинен бути достатнім для безпомилкового проведення платежу, щоб клієнту нічого не завадило оплатити його без отримання будь-якої додаткової інформації;

👉 рахунок повинен виставлятися оперативно. Намагайтеся позбуватися накопичення витрат, відкладаючи і виставляючи поточні рахунки один-два рази на місяць. Оперативне виставлення рахунку передбачає активне надходження коштів і, відповідно, зростання накопичень. Візьміть за правило виставляти рахунки щодня, щоб звести до мінімуму ймовірність невірно його виписати або взагалі забути.


Як покращити розрахунки?

Однак, виставлення рахунку ще не є гарантією його оплати. У покупця також можуть виникнути труднощі і він, у свою чергу, може несвоєчасно або неповністю оплатити, а то й зовсім не оплатити рахунок. Це значно вплине на підприємство-продавця, тому що у разі відсутності резервів, воно або не зможе справити необхідні закупівлі, або змушене буде порушити графік розрахунків зі своїми контрагентами.

У цьому випадку рекомендуємо керуватися такими правилами:

👉 контролюйте оплату. Щодня здійснюйте контроль надходження та відмітки у білінговій системи надходження коштів;

👉 нагадуйте клієнту про необхідність своєчасної і повної оплати рахунку. За таких порушень, повідомте про негативні наслідки, наприклад, зменшення або скасування знижки, підвищення ціни і т.д.


Як забезпечити своєчасність розрахунків?

Створіть усі умови, щоб вашому контрагенту було вигідніше вчасно і повністю сплатити рахунок.

Пропишіть у договорі, а також обговоріть у процесі переговорів зі своїми партнерами зобов’язання взаємного повідомлення у випадку неможливості вчасно або у повному обсязі виконати фінансові зобов’язання. Відкритість відносин не тільки сприяє стабільності таких, а й є чесним по відношенню до іншої сторони. Адже попередивши заздалегідь, ви даєте можливість контрагенту підготуватися і спробувати уникнути негативних наслідків.

Не зайвим буде і створення резервів для покриття ризику несвоєчасної оплати. Адже які б заходи не були вжиті, це не є 100 % гарантією надходжень усіх очікуваних платежів.

Аналізуйте свої відносини з клієнтами. Це дозволить виявити слабкі сторони і відпрацювати стратегію побудови фінансових взаємовідносин.


Які ефективні стимули та мотиватори?

Ось основні правила для побудови системи, що захищає інтереси продавця:

👉 передоплата. Пам’ятаєте вислів, що ніщо так не додає впевненості, як 100 % передоплата? Відповідно можна встановити правило такої оплати при невеликій сумі закупівлі або при здійсненні угоди вперше. Перевіряйте фінансові можливості свого покупця;

👉 знижка, як заохочення розрахунків. Створіть систему знижок для тих, хто сплачує відразу. Це вигідно, тому що допоможе заощадити на контролі оплати;

👉 пропишіть неустойку. Встановіть значиму пеню за несвоєчасність оплати. Пам’ятайте, що ваші гроші коштують дорого. У разі системних не оплат, будете змушені залучати кредитні засоби, які не є дешевими;

👉 зупиніть співпрацю. У деяких випадках потрібно чітко визначити момент зупинки або розірвання відносин. Наприклад, сумою заборгованості, часом кредитування і т.п. Не потрібно бути донором чужого бізнесу. Немає оплати – немає взаємин, тому що такі будуть паразитичними.

Rozetka

РЕЗЮМЕ КОМПАНІЇ

. “Розетка” – це великий український онлайн-рітейлер, який пропонує широкий асортимент товарів в різних категоріях, включаючи електроніку, побутову техніку, товари для дому, товари для дітей, спортивні товари, одяг та багато інших.

Заснований у 2005 році, “Розетка” швидко стала одним з лідерів електронної комерції в Україні, пропонуючи зручні послуги для покупців, такі як швидка доставка, різноманітні варіанти оплати та можливість повернення товару.

Питання-відповіді

Франшиза FIRM.UA

ФРАНШИЗА FIRM.UA

Мрієш про власний юридичний бізнес?
То розпочинай свою справу з нами!

ПЕРЕВАГИ

  • ефективно

    Одразу отримайте наші конкурентні переваги, що забезпечать притік замовників:
    👉 високу ділову репутацію
    👉 понад 20-річний досвід роботи
    👉 широкий асортимент послуг
    👉 професійну підтримку
    👉 ефективні методики та ПЗ
    👉 велику мережу партнерів

  • швидко

    З моменту підписання договору до старту роботи проходить менше місяця.

    За цей період проводиться:
    👉 пошук та облаштування офісу
    👉 навчання персоналу стандартам роботи
    👉 організація каналів комунікації
    👉 підключення програмного забезпечення
    👉 облаштування робочих місць
    👉 запуск рекламної кампанії

  • ВИГІДНО

    Отримуй замовлення, виконуй їх та заробляй на:
    👉 наданні правових консультацій
    👉 реєстраційних діях по створенню бізнесу
    👉 наданні юридичних адрес
    👉 розробці правових документів
    👉 представництві інтересів
    👉 проведенні процедур припинення бізнесу
    👉 розроблених та впроваджених власних послуг

  • економно

    Мінімальні вкладення франчайзі на організацію та запуск свого бізнесу:
    👉 паушальний внесок у розмірі 1 мінімальної ЗП
    👉 організація робочого простору – на власний розсуд

    Все інше зробимо ми.

Пропозиція

Ми надаємо:

100% працююча модель ведення бізнесу

Право використання торгового найменування

Стандарти організації робочих процесів

Навчання персоналу стандартам та асортименту

Програмне забезпечення та засоби зв’язку

Ведемо систематичну рекламну кампанію

Рекламні матеріали та брендовану поліграфію

Юридичне оформлення взаємовідносин

Консультативна та практична підтримка у процесі

При цьому ми не втручаємося у вашу:

Організаційну структуру, штатний розклад

Систему оплати та мотивації персоналу

Процес надання базових послуг

параметри

інвестиція

до ₴ 50’000

Паушальний внесок

1 мінімальна ЗП

Роялті

10 % від виручки

Точка беззбитковості

до 3 місяців

Окупність

до 6 місяців

Прибуток

від ₴ 15’000

доступні регіони

умови

Вимоги до партнера

  • вік — 25 – 45 років
  • досвід — від 2 років
  • вільне володіння українською
  • бажано володіння іноземною мовою

Наші очікування

  • проактивна ділова позиція
  • націленість на результат
  • відповідальне ставлення

порядок дій

Зацікавила пропозиція?

ХОЧУ СПІВПРАЦЮВАТИ

Бізнес у соціальних мережах


Які найпопулярніші соціальні мережі?

Ви 100 % чули про Фейсбук, Інстаграм, Тік-ток, а ще Ютюб та Лінкедін. Усі вони різні: у них різниться тип основної аудиторії, ключові формати подачі інформації та можливостей. Але є одне, що їх поєднує – усі вони борються за увагу інтернет-користувачів. Тому не дивно, що звичайна людина зареєстрована, як правило у декількох мережах одночасно.

Соцмережі стали таким собі агрегатором потенційних споживачів. А оскільки вони захопили їх увагу то, насправді, бізнесу нічого не залишається, як почати використовувати мережі для власного просування. І робити це можна по-різному.

Що вашому бізнесу це дасть? Щонайменше – можливість звернення до величезної та цільової аудиторії з рекламним повідомленням і найголовніше — двосторонній діалог із нею. Сторінки мереж пропонують бізнесу такі послуги, як створення своїх профайлів або груп, де вони можуть рекламувати свої товари або послуги. Завдяки опціям соціальних мереж їх користувачі можу ставити оцінки як усієї групи, так і окремих товарів/послуг, що створює додаткову рекламу.

Це чудовий майданчик для PR, маркетингу та популяризації бренду вашої організації. Ви можете отримувати зворотний зв’язок від цільової аудиторії, диференціювати за інтересами, пристрастями, бачити реакцію той чи інший продукт, виявляти лояльних покупців, надавати їм підтримку. Оперативна робота з запереченнями, враховувати смаки та уподобання при створенні продукту в майбутньому.

 


Що користувач там робить?

В основному люди приходять у соціальні мережі відпочити від роботи та рутини — дізнатися цікавеньке, розважитися, поспілкуватися зі знайомими та висловити свої думки.

У зв’язку з цим пряме просування B2B рішень (тобто бізнес для бізнесу) зараз не настільки ефективно, а ось для організації працюючих у сфері B2C (тобто бізнес для клієнта) – це чудовий додатковий інструмент маркетингу за умови, що ним ви будете грамотно користуватися.

На даний момент у соціальних мережах найкраще просуваються різні споживчі товари, розваги, вечірки, тренінги та персональні послуги.

До речі, просувати можна як персональні групи та сторінки всередині соціальних мереж, так і веб-сайти, підвищуючи їхній вхідний трафік за допомогою реклами.

 


Яка соцмережа для мого бізнесу?

Перш, ніж створювати сторінку для свого бізнесу у соцмережах, почитайте інформацію про неї та оцініть наявність цільової аудиторії. Дивіться:

➡️ Фейсбук – це мережа, де більшість користувачів чоловіки, віком від 24 до 50 років, вони краще сприймають більш аналітичну інформацію, читають пости, їх увагу привертають опитування та цікавинки;

➡️ Інстаграм – це навпаки мережа більш жіноча, віком від 20 до 45 років. Представники цієї аудиторії краще реагують на красиві фото, відео, готові купувати те, що їм візуально сподобається, є трендовим;

➡️ Лінкедін – це мережа, яка позиціонує себе, як професійне співтовариство. Її представники в основному «білі комірці», тобто керівники, клерки, аналітики, юристи та економісти, а також рекрутери та менеджери з продажів;

➡️ Тік-ток – це молодіжна мережа, яка є найбільш розважальною та екшенівською. Найкраще підходить для творчих сфер діяльності.

Через таку відмінність буде абсолютно не ефективним дублювати одне й те саме одночасно в усіх каналах. Краще оберіть ту, що найефективніша для вас та зосередьтеся на ній.

 


Як вести свою сторінку?

У цьому відео я не буду зупинятися на нюансах налаштування та ведення рекламних кампаній. Ця тема дуже широка і, крім того, у мережі достатньо навчального відео такої тематики.

Зверну увагу лише на те, що бізнесу, зацікавленому у збільшенні клієнтської бази, не обійтися без використання соцмереж.

І ще, як тільки у вас з’явиться своя сторінка чи група, то варто дотримуватися 2 правил:

👉 її потрібно активно вести – періодично публікувати різноманітний контент: корисний, рекламний, повчальний, гумористичний по темі;

👉 не сприймайте її як ізольований канал – робіть посилання на ней та з неї на інші свої канали, залучайте користувачів на ті канали, що зручні саме їм.

І головне пам’ятати: вам потрібна не велика кількість підписників, а активні, які взаємодіють з вашими постами. Лише так сторінка виправдає сподівання.

Просування в соціальних мережах – це довгострокова інвестиція, яка в першу чергу працює на створення іміджу, впізнаваності та довіри до вашого бізнесу, що спричиняє збільшення продажів в цілому.

Продати бізнес в Україні

ПРОДАТИ БІЗНЕС В УКРАЇНІ

Втомилися вести та бажаєте продати діючий бізнес або частку у ньому?
Тоді наші послуги саме для вас

Переваги послуги

  • ЗРУЧНО

    Оберіть варіант продажу і ми почнемо дії з продажу вашого бізнесу, а саме:
    👉 організуємо та здійснимо професійний супровід усього процесу
    👉 виступимо арбітрами, захистимо інтереси під час реалізації продажу бізнесу

  • КОМПЛЕКСНО

    Забезпечуємо весь обсяг необхідних послуг:
    👉 підшукуємо покупців та інформуємо їх
    👉 надаємо консультації та поради
    👉 супроводжуємо переговори сторін
    👉 допоможемо узгодити розрахунки
    👉 підготуємо необхідні документи
    👉 організуємо оформлення купівлі-продажу
    👉 проведемо необхідні зміни тощо

  • ВИГІДНО

    Комісія за продаж бізнесу становить усього 3%.
    При цьому оплачується вона у момент розрахунку покупцем.

  • ПРОФЕСІЙНО

    Допомагаємо підібрати кращу схему реалізації купівлі-продажу бізнесу.
    Кожну угоду супроводжує кваліфікований юрист та спеціаліст з оподаткування

  • КОНФІДЕНЦІЙНО

    Ми в односторонньому порядку беремо на себе зобов’язання дотримання режиму нерозголошення відомостей та збереження отриманих даних та документів у процесі співпраці, у т.ч. якщо продаж з яких-небудь причин не буде здійснено.

    Будь-який обмін даними можливий виключно за згоди власника таких даних.

🗂️ РІШЕННЯ 🗂️ РІШЕННЯ
📑 ДЕТАЛІ 📑 ДЕТАЛІ
🎥 НЮАНСИ 🎥 НЮАНСИ

ЛЕГКЕ

Пакет включає:
  • консультація
  • оформлення пропозиції
  • розміщення на сайті
  • розсилка по базі
  • а також:
    • супровід переговорів
    • оформлення угоди





Ціна 5 000 грн

+3% комісія*

БАЗОВЕ

Пакет включає:
  • консультація
  • оформлення пропозиції
  • розміщення на сайті
  • розсилка по базі
  • а також:
    • організація оцінки
    • супровід переговорів
    • оформлення угоди
    • переоформлення


Ціна 15 000 грн

+3% комісія*

ПОВНЕ

Пакет включає:
  • консультація
  • оформлення пропозиції
  • розміщення на сайті
  • розсилка по базі
  • а також:
    • організація оцінки
    • due diligence базовий
    • супровід переговорів
    • оформлення угоди
    • переоформлення

Ціна 25 000 грн

+3% комісія*

*- комісія від ціни продажу бізнесу оплачується при здійсненні розрахунку покупцем



► На чиєму боці виступає FIRM.UA?

► Як оформлюються наші взаємовідносини?

► Який договір укладається з покупцем?

► Як оцінити бізнес?

► Що впливає на вартість?

► Як перевірити бізнес?

► Які податки оплачуються продавцем бізнесу?



Наша роль у процесі – кваліфікований посередник. Ми не виступаємо на боці якоїсь певної сторони.

Ми забезпечуємо як продавця, так і покупця максимально об’єктивною та достовірною інформацією з метою проведення чесної купівлі-продажу бізнесу.


Першочергово укладається договір між нами щодо надання інформації та супроводження процесу.

Після проведення попередніх переговорів з покупцем укладається попередній договір, у якому регламентується порядок проведення дій щодо перевірки, оцінки та процедури переоформлення бізнесу.

Саме переоформлення бізнесу здійснюється на підставі договору купівлі-продажу корпоративних прав.


З метою встановлення реальної вартості бізнесу рекомендуємо провести оцінку бізнесу спеціалізованим підприємством.

Для орієнтування у ціні мікро або малого бізнесу достатньо скористуватися цим он-лайн калькулятором.


На вартість бізнесу впливає:
👉 сфера бізнесу –дорожче бізнес, який не потребує спеціальних знань;
👉 доходність бізнесу за попередні періоди;
👉 стадія розвитку – найдорожче коштує бізнес, що пройшов стадію стартапу;
👉 наявність активів, ноу-хау, захищених прав;
👉 кількість аналогічних пропозицій;
👉 терміновість продажу.

Після укладання попереднього договору проводиться due diligence бізнесу:
👉 перевірка фінансового стану бізнесу;
👉 перевірка правового стану та ризиків;
👉 перевірка репутації та положення на ринку;
👉 встановлення вартості бізнесу.

При продажу корпоративних прав базою оподаткування є інвестиційний доход покупця, тобто різниця від отриманих коштів при продажу корпоративних прав та витрат, що були здійсненні для отримання таких прав.

У той же час є ряд умов врахування / не врахування витрат, зменшення суми інвестиційного доходу тощо.

У будь-якому випадку ми у кожному конкретному випадку здійснюємо прогноз податкового навантаження та пошук варіантів його оптимізації.



Бізнес-янголи

А чи знаєте ви, що існують бізнес-янголи?
Бізнес-янголи – саме такими словами називають приватних інвесторів, які вкладають кошти і допомагають втілити бізнес-ідеї у реальність.

>> У цьому відео я розповім про бізнес-янголів.

Куди нині інвестувати?

Перейнялися ідеєю створення пасивного доходу або зацікавилися інвестуванням. І, ймовірно, хочете дізнатися, у що власне вкладати кошти?

>> Дивіться відео і дізнайтеся 11 способів інвестування. Дано рекомендації по об’єктах в залежності від суми інвестиції.

Інвестування у стартап

Цікавим з точки зору прибутковості і при цьому високо ризиковим способом інвестування є вкладення коштів в стартап.

>> У цьому відео розглядаються питання: де знайти пропозицію, як оцінити її і як увійти в стартап, щоб заробити, а не прогоріти?

З цією послугую замовляють


Чому обирають нас?

Нас рекомендують

фото Пузько
Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
"Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!"
фото Кущ
Михайло Сенддігер
"Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!"
фото Тараненко
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
"Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!"
фото Серов
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
"Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати."
фото Непомящий
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
"Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами."

Придбати бізнес в Україні

Придбати бізнес в Україні

Мрієте стати власником / співвласником діючого бізнесу?
Тоді наші пропозиції саме для вас

Переваги послуги

  • Зручно

    Оберіть бізнес, що зацікавив, або залиште заявку і ми повідомимо, коли з’явиться відповідна пропозиція.

    Ми організуємо та здійснимо професійний супровід усього процесу.

    Виступимо арбітрами процесу, захистимо інтереси під час реалізації купівлі бізнесу.

  • Вигідно

    Покупець не платить жодних комісій за придбання бізнесу чи його частки.

  • Комплексно

    Забезпечуємо весь обсяг необхідних послуг:
    👉 підберемо бізнес для придбання
    👉 надаємо консультації та поради
    👉 супроводжуємо переговори сторін
    👉 допоможемо узгодити розрахунки
    👉 підготуємо необхідні документи
    👉 організуємо оформлення купівлі-продажу
    👉 проведемо необхідні зміни тощо

  • Професійно

    Допомагаємо підібрати кращу схему реалізації купівлі-продажу бізнесу.
    Кожну угоду супроводжує кваліфікований юрист та спеціаліст з оподаткування

  • Конфіденційно

    Ми в односторонньому порядку беремо на себе зобов’язання дотримання режиму нерозголошення відомостей та збереження отриманих даних та документів у процесі співпраці, у т.ч. якщо продаж з яких-небудь причин не буде здійснено.

    Будь-який обмін даними можливий виключно за згоди власника таких даних

🗂️ РІШЕННЯ 🗂️ РІШЕННЯ
📑 ДЕТАЛІ 📑 ДЕТАЛІ
🎥 НЮАНСИ 🎥 НЮАНСИ

Rozetka

Галузь: торгівля

Регіон: Київ

Стан: Діючий

Частка: 50%

Ціна 500 000 грн

kulibin

Галузь: виробництво

Регіон: Полтавська обл

Стан: Діючий

Частка: 100%

Ціна 700 000 грн

“ВІТЯ І КО”

Галузь: обслуговування

Регіон: Одеса

Стан: зупинено

Частка: 80%

Ціна 200 000 грн



► На чиїй стороні виступає FIRM.UA?

► Як оформляються наші взаємовідносини?

► Який договір укладається з продавцем?

► Як оцінити бізнес?

► Що впливає на вартість?

► Як перевірити бізнес?

► Які податки сплачує покупець бізнесу?



Наша роль в процесі - кваліфікований посередник. Ми не виступаємо на стороні якої-небудь конкретної сторони.
Ми забезпечуємо як продавця, так і покупця максимально об'єктивною і достовірною інформацією з метою проведення чесної купівлі-продажу бізнесу.

Спочатку укладається договір між нами про надання інформації та супровід процесу.
Після укладення такого договору ми надаємо інформацію про бізнес та організовуємо попередні переговори з продавцем.

Після проведення попередніх переговорів з продавцем укладається попередній договір, в якому регламентується порядок проведення дій з перевірки, оцінки та процедури переоформлення бізнесу.
Саме переоформлення бізнесу здійснюється на підставі договору купівлі-продажу корпоративних прав.

Для встановлення реальної вартості бізнесу рекомендуємо провести оцінку бізнесу спеціалізованим підприємством.
Для орієнтування в ціні мікро або малого бізнесу досить скористатися цим онлайн калькулятором.

На вартість бізнесу впливає:
👉 сфера бізнесу - дорожчий бізнес, який не вимагає спеціальних знань;
👉 доходність бізнесу за попередні періоди;
👉 стадія розвитку - найдорожчий коштує бізнес, який пройшов стадію стартапу;
👉 наявність активів, ноу-хау, захищених прав;
👉 кількість аналогічних пропозицій;
👉 терміновість продажу.

Після укладення попереднього договору проводиться due diligence бізнесу:
👉 перевірка фінансового стану бізнесу;
👉 перевірка правового стану і ризиків;
👉 перевірка репутації та положення на ринку;
👉 встановлення вартості бізнесу.
За бажанням покупця проведемо due diligence за платною основою.

Якщо переоформлення бізнесу здійснюється у формі купівлі-продажу корпоративних прав, то покупець не сплачує жодних податків.
В той же час вартість купівлі-продажу бізнесу вплине на інвестиційний дохід у майбутньому.


Бізнес-янголи

А чи знаєте ви, що існують бізнес-янголи?
Бізнес-янголи – саме такими словами називають приватних інвесторів, які вкладають кошти і допомагають втілити бізнес-ідеї у реальність.

👉 У цьому відео я розповім про бізнес-янголів.

Куди нині інвестувати?

Перейнялися ідеєю створення пасивного доходу або зацікавилися інвестуванням. І, ймовірно, хочете дізнатися, у що власне вкладати кошти?

👉 Дивіться відео і дізнайтеся 11 способів інвестування. Дано рекомендації по об’єктах в залежності від суми інвестиції.

Інвестування у стартап

Цікавим з точки зору прибутковості і при цьому високо ризиковим способом інвестування є вкладення коштів в стартап.

👉 У цьому відео розглядаються питання: де знайти пропозицію, як оцінити її і як увійти в стартап, щоб заробити, а не прогоріти?

З цією послугую замовляють


Чому обирають нас?

фото Пузько
Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
"Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!"
фото Кущ
Михайло Сенддігер
"Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!"
фото Тараненко
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
"Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!"
фото Серов
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
"Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати."
фото Непомящий
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
"Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами."

Контекстна реклама


Чому контекстна реклама ефективна?

Серед багатьох видів реклами контекст один з найефективніших. Знаєте чому?

Дивіться: потенційних споживачів прийнято розподіляти по рівню прояву попиту на:

👉 гарячих – це ті, у кого попит сформований і він шукає виконавця, який може його задовільнити у найближчий час;

👉 теплих – це ті, у кого попит у стані формування і їх необхідна інформація для підбору способу задоволення попиту, проявляють інтерес до способів задоволення та, іноді, формують список виконавців;

👉 холодних – це ті, у кого латентний (або неактуальний) попит. Вони, як правило, не шукають інформацію про способи його задоволення.

Так от: у «гарячих» та «теплих» споживачів є попит і вони намагаються активно його задовільнити. Для цього їм потрібна інформація. І, як ви гадаєте, де вони її беруть? – Правильно, скоріш за все гуглять в інтернеті.

А що буде після отримання такої інформації? – Так, вони перетворюється на клієнтів.

Саме через це контекстна реклама така ефективна і будь-якому бізнесу варто її використовувати.


Як це працює?

Тепер давайте поговоримо про те, чи коли-небуть ви шукали щось в інтернеті? – Звичайно, що так. Пам’ятаєте: ви вводите свій запит у строку пошуку, натискаєте «ентер» і… з’являється перелік описів різноманітних сторінок, мапа з адресами та описом компаній, а якщо шукаєте фірму за назвою, то ще й вибірка по ній. Те, що ви побачили – це і є результат роботи пошукової системи: вона зробила підбірку цільових пропозицій відповідно введеного запиту, вам залишилося лише обрати та переглядати.

Ніби, магія… але ні – це робота програмних алгоритмів та контекстної реклами.

Звучить просто, але як же це працює і як зробити так, щоб там була інформація саме про ваш сайт?

Дивіться: задача пошукової системи підібрати та видати вам найрелевантніші оголошення. До речі, пам’ятаєте, що таке релевантність? – Так, це відповідність отриманого результату бажаному.

Щоб видати вам найрелевантніші оголошення пошук працює в двох форматах:

👉 періодично проходить по усім відомим сайтам та збирає інформацію про них, оцінює якість ресурсу, обсяг розміщених матеріалів, знаходження, відвідування користувачами тощо та ранжує їх;

👉 звертається до пропозицій рекламодавців і за певним алгоритмом, про який ми детальніше говоритимемо, обирає серед них найоптимальніші.

А потім з цих двох вибірок формується список видачі відповідно запиту, який ви бачите на своєму екрані.


Що ефективніше контекст чи органічне просування?

До речі, ви звертали увагу, що при видачі запиту, на екран виводиться лише певний обсяг пропозицій і у чітко визначеному порядку?

Якщо ви введете назву конкретної компанії, то пошук вам обов’язково видасть досьє на неї. При чому на мобільному пристрої така інфо буде з самого верху, а на екрані ПК – праворуч.

Потім йде декілька рекламних оголошень. Вони ще позначені словом «Реклама».

За ними декілька результатів так званої органічної видачі, тобто того першого формату, що вже згадувалися раніше.

Потім мапа та перелік компаній на мапі. Цей елемент буває не завжди, бо не по всім запитам буває достатньо пропозицій.

І у кінці знову ж таки рекламні оголошення.

Якщо підбити підсумок, то більшість оголошень є рекламою, бо видача на мапі – це теж рекламні оголошення.

Можете перевірити це. Введіть будь-який запит і подивіться на результат.


З чого варто почати?

Слід сказати, що розробники пошукових систем трішки хитрять, обмежуючи кількість видачі інформації на сторінці. Тим самим вони створюють певний ажіотаж і стимулюють, щоб все більше власників сайтів ставали рекламодавцями.

Але не будемо акцентувати на цьому увагу, а перейдемо до головного – як потрапити у видачу.

Перший та найпростіший крок – це створити профіль своєї компанії у пошуковій системі. Наприклад, у Гуглі – найпоширеній пошуковій системі – такий каталог називається «Мій бізнес». Це дозволить вам безкоштовно на першій сторінці видачі показуватися по запитам, що міститимуть назву вашої компанії. При цьому у подальшому ви зекономите на просуванні за назвою та створите передумову для видачі на мапах.

Ще одним ефективним кроком, що дозволить трішки зекономити, стане прописання в описі до сторінок сайту ключових запитів. Тут бажано окрім високочастотних запитів вписати і низькочастотні. Справа у тому, що рекламодавці в першу чергу боряться за високочастотні запити, а на низькочастотних часто економлять. Тому у вас є усі шанси, не витрачаючи кошти, на них потрапити в органічну видачу.

На цьому безкоштовні способи просування закінчуються і ми переходимо до контекстної реклами.


Який алгоритм запуску реклами?

Схема роботи контекстної реклами досить проста: власники сайтів-рекламодавці розробляють та оплачують безпосередньо компаніям, що забезпечують розміщення реклами в пошукових системах, або через рекламне агентство здійснюють розробку і розміщення своєї реклами. У результаті при відповідному запиті спожива буде отримувати і ваше рекламне оголошенням.

Щоб це відбулося потрібно налаштувати рекламну кампанію, а саме:

👉 визначити перелік ключових запитів, за якими ви хочете, щоб видавалося ваше рекламне оголошення. На мові рекламістів воно називається семантичне ядро;

👉 підготувати тексти оголошень, використовуючи усі механізми їх видачі: опис переваг, додаткові лінки на суміжні пропозиції, зазначення адреси знаходження тощо;

👉 визначити стратегію просування та бюджет.

Тепер дамо вам тезисно практичні поради, як це краще зробити?


Як сформувати семантичне ядро?

Для цього варто зробити три кроки:

➡️ Почніть з простого – відкрийте пошукову систему та наберіть запити, які на вашу думку найчастіше вводять потенційні споживачі. Пошукові системи одразу видаватимуть пропозиції високочастотних запитів. Вам залишиться виписати їх та зробити свій список.

➡️ Додайте уточнення запитам. Наприклад, місто, назва продукту тощо. Тут в нагоді може стати програма Гугл-тренд, яка показує тренд запитів споживачів. Так ви сформуєте список середньо та низькочастотних запитів.

➡️ Сформуйте перелік «мінус-слів», тобто тих, за якими ваші оголошення показуватися не повинні. Наприклад, назви суміжних продуктів чи брендів, регіон, специфічне уточнення.

Рекомендую трішки прочитати про налаштування типів запитів: чим точні відрізняються від широких. Це також вам допоможе розширити або звузити кількість показів.

Не бійтеся помилитися. Все рівно після запуску реклами ви будете вносити ще багато правок.


Як підготувати рекламне оголошення?

Знову ж таки, спочатку подивіться на конкурентів. Сформуйте перелік заголовків, описів продукту, переліку переваг. Їх має бути декілька для подальшого тестування ефективності роботи оголошення.

Проведіть мозковий штурм та, з одного боку, модернізуйте сформовані списки, з іншого – намагайтеся зробити такі, щоб вирізнятися на фоні конкурентів і сподобатися споживачу, стимулювати його до переходу на ваш сайт.

Візьміть до уваги, що більшість споживачів спочатку переглядає заголовки оголошень і лише потім описи. Тому з метою підвищення релевантності заголовку можна використовувати функцію вставки в нього ключового запиту.

І ще. Перед написанням обов’язково ознайомтеся з обмеженнями, що введені пошуковою системою щодо кількості символів, використання заголовних літер, спеціальних символів тощо.


Який бюджет виділяти?

На успіх проведення рекламної компанії, впливає грамотно розпланований бюджет. Кожен перехід, навіть не цільовий, коштує грошей, тому важливо правильно формувати витрати на контекст, щоб витрати на рекламу не перевищували ефект від неї.

Рекомендації на стадії підготовки наступні:

👉 визначте прийнятну суму щоденних витрат;

👉 встановіть бажане місце видачі на сторінці: покази внизу сторінки у рази менш ефективні, ніж вгорі, але і ставки у них нижчі;

👉 перегляньте прогнозовану пошуковою системою вартість за перехід;

👉 обмежте нецільові витрати: регіоном, графіком показів, цільовою аудиторією тощо;

👉 отримайте бонус, що надають пошукові системи новим користувачам.

І головне – періодично переглядайте статистику роботи реклами та оперативно корегуйте її.


Як обирати спеціаліста з контексту?

Якщо це для вас складно, то пам’ятайте, що на просторах Інтернету величезна кількість рекламних агентств, що працюють у системах контекстної реклами, пропонують свої послуги з підготовки, розміщення та комплексного обслуговування контекстних кампаній.

Як і в будь-якому проекті, підходячи до питання вибору підрядника, варто дотримуватися низки нескладних правил, які згодом зберігають і гроші, і нерви рекламодавця:

👉 знайомство з портфоліо підрядника та відгуками, рекомендаціями попередніх клієнтів;

👉 дізнатися, чи є контекстна реклама основним (зазначеним) видом діяльності агентства. Це передбачає існування інструментів автоматизації управління рекламною компанією та кілька інших переваг;

👉 дізнатися про наявність безпосередньо відділу контекстної реклами. Бажано не в кількості 1-2 осіб, бо через обмаль часу на кожного клієнта, вашою кампанією будуть займатися суто формально.

І ще. Варто обговорити та проаналізувати фінансові питання — існуючі обмеження щодо бюджету та розміри комісії (у відсотку від рекламного бюджету чи тарифом за кожен перехід за оголошенням). Дізнатися про можливість гостьового доступу в РК для контролю та можливості проведення самостійного аналізу. Надання періодичної звітності про проведення кампанії.

Мета створення та проведення контекстної реклами одна – збільшення доходу рекламодавця. Ефективність кампанії доводять зростаючу кількість переходів на сайт, збільшення кількості кліків, переглядів, а головне зростання продажів.

Загалом, якщо ви ще не пробували контекстну рекламу, зробіть це.

Error: Contact form not found.

    Пропозиция дня

    Отримай 50% кешбек

    за свое хорошее поведение


      ЗАЯВКА НА ПІДБІР ПРОЕКТУ

      Заявник

      ПРОПОЗИЦІЯ

      Проєкт

        ЗАЯВКА НА ФІНАНСУВАННЯ

        ЗАЯВНИК

        ПОПИТ

        Проект

          Заявка на пошук бізнесу
          для придбання

          ЗАЯВНИК


          ІНТЕРЕС