Порівняльна таблиця варіантів ведення фінансового обліку | Дніпро, Київ, Одеса, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Порівняльна таблиця варіантів ведення фінансового обліку

Перелік послугФіндиректорФінансист
Користування он-лайн 1С:
– право використання 1С
– захищений доступ до бази 24/7
++
“Гаряча” лінія з фінансистом / головним бухгалтером++
Ведення бухгалтерського обліку:
– розробка облікової політики
– ведення обліку в 1С
– обробка первинних документів
– кур’єрський супровід
– виписка видаткових документів
– набір платежів у клієнт-банку
– виписка податкових накладних
– контроль електронного рахунку ПДВ
– оформлення внутрішньої первинної документації
– комунікація і проведення звірок із контрагентами
– розрахунок офіційної зарплати
– підготовка та здача звітності
– нагадування про оплату податків і зборів
– збір архіву первинної документації
+
Моніторинг документів:
– збір первинних документів від контрагентів
– контроль реєстрації ПН / РК постачальниками
+
Ведення обліку готівки:
– проведення платежів за графіком / бюджету
– обробка готівкових операцій (форма 2)
– нарахування та видача зарплати
+
Постатейний управлінський звіт
– формування оперативного звіту про фінанси (в 1С)
– аналіз із підготовкою висновку (квартал)
++
Рекомендації по оптимізації:
– оптимізація схеми роботи
– оптимізація угод
– оптимізація використання ресурсів
– ведення оптимізації податків
++
Представництво перед податковою службою:
– звернення про зняття ризиковості
– оскарження блокування НН
– оформлення повернення ПДВ
– реагування на запити по контрагентам
+
Тариф, грн25’00035’000

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ


ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Фіноблік чи інтуїція?

► Як зрозуміти, які конкретно послуги включені у варіант?

► Чи можна у процесі змінити варіант ведення?

► Які фінозвіту і як часто я буду отримувати?

► Що таке щоквартальний висновок фахівця?

► Які переваги аутсорсінгу?

► Де будуть знаходиться документи і база?

► Як забезпечується конфіденційність?

► Яка гарантія якості обслуговування?

► Чи можемо ми провести попередню зустріч?

► Який порядок взаємодії?

► Як оформляється співпрацю?

► Що потрібно для оформлення договору?

► Якщо виникають питання в процесі роботи, як вирішуються?

► А якщо я захочу піти, то як буде?



Нещодавно до мене в офіс заїхав один мій давнішній знайомий. Метою візиту було
обговорити наслідки карантину, стан та перспективи його бізнесу. У процесі обговорення я звернув увагу, що він описував фінансовий стан свого підприємства загальними фразами. Так слово-за-слово виявилося, що у своєму бізнесі він до сих пір не веде фіноблік, а управлінські рішення приймає інтуїтивно.

👉 У цьому відео ми поговоримо, на що ефективніше опиратися: на фінансовий облік чи на інтуїцію?



Щоб подивитися функціонал, включений у варіант, і умови співпраці, натисніть на посилання 'Детальніше' у відповідному блоці.

Так, зміна варіанту ведення проводиться за бажанням клієнта. Така зміна проводиться з 1-го числа наступного місяця.

Ми розробили уніфікований шаблон звіту, що дозволяє формувати дані в потрібному вигляді.
Фінзвіт може генеруватися в вигляді P&L, cashflow і фінансових показників.
Зручність також полягає в тому, що фінзвіт можна дивитися як по бізнесу в цілому, так і по філіях, проектам, підрозділам.
Часова шкала звіту може бути помісячного, потижневої і денної, що дозволяє бачити тенденції і планувати бюджетування.
Кожному клієнту надається відео з інструкцією користування.

Після закриття кварталу наш фахівець в обов'язковому порядку робить аналіз фінансової звітності бізнесу.
За результатом аналізу складається висновок фахівця, у котрому спеціаліст викладає свої висновки і рекомендації.
Такий висновок є доспупним замовнику в особистому кабінеті клієнта.

Темпи розвитку сучасних ринків вплинули на процес ведення бізнесу. Намагання максимально забезпечити конкурентоспроможність компанії, збільшити її прибутковість шляхом оптимізації витрат при збереженні або збільшенні показника якості призвело до виникнення послуг, що надаються за принципом аутсорсингу.

👉У цьому відео ми поговоримо про аутсорсинг.



Бухгалтерська база зберігається на віддаленому сервері в європейському дата-центрі. Це робить неможливим доступ до неї або вилучення будь-якою третьою особою або правоохоронними органами.
У той же час кожен клієнт має постійний доступ до власної бази для роботи у ній і контролю послуг, що надаються. Кількість і персональний склад осіб, які будуть мати доступ до бази визначається замовником.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співробітництва. Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням відносин усіх осіб, що залучені до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним і персоналізованих доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Ми створили систему роботи, яка включає багаторівневий контроль результатів. Помилки знаходяться і виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники допустять помилку, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані будь-які штрафні санкції, ми їх Вам у повній мірі компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Так, ми будемо раді бачити вас у себе в офісі.
Зазвичай така зустріч відбувається при підписанні договору. На ній ми проговорюємо частоту і способи прийнятного для клієнта варіанту комунікацій, знайомимо відповідальних осіб, надаємо ряд роз'яснювальних матеріалів, що дозволяють оперативно вибудувати комфортну взаємодію.

Стандартна процедура взаємодії наступна:
1) прийом дзвінка, надання роз'яснень та направлення пропозиції замовнику (презентація, договір);
2) зустріч для узгодження завдання і нюансів, підписання договору, координації дій з організації / прийому-передачі справ;
3) налагодження та запуск ведення обліку.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані всі умови.

Для оформлення договору необхідно:
1) визначитися з варіантом ведення;
2) надати код підприємства, яке буде обслуговуватися;
3) вказати реквізити розрахункового рахунку;
4) дати контактний номер телефону та мейла;
5) визначити контактну особу з сторони замовника.
Договір ми підготуємо і організуємо підписання.

Достатньо просто зателефонувати або написати нам. Фахівці оперативно розберуться у ситуації і дадуть відповідь або роз'яснення.
Для вирішення поточних питань у нас створена спеціальна клієнтська лінія (дані надаються клієнту), скайп-записи і мейл. Поставте завдання у будь-який зручний спосіб, ми відреагуємо.
Також кожен клієнт отримує доступ до особистого кабінету, де йому доступна уся інформація про стан його обліку, скани документів, роз'яснення тощо.

Згідно умов договору досить попередити нас про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співробітництво припиниться. Ми передамо Вам повну електронну бухгалтерську базу, електронну звітність, ключі до них і архів первинної документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.


[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение