Більше 590 юросіб і ФОП довірили нам свою бухгалтерію.
Тепер вони в першу чергу займаються бізнесом, а не рутинним обліком
⚠ Ми гнучкі в умовах співробітництва
Виконуємо усі функції з організації та системного ведення бухгалтерського та податкового обліків юридичних осіб.
А за потреби візьмемо на себе також:
👉 оптимізацію схеми роботи
👉 відновлення бухгалтерського обліку
👉 постановку фінансового обліку
👉 систематичне ведення кадрів
👉 юридичний захист інтересів
⚠ Ми гарантуємо 100%-якість
Гарантійний сертифікат додається до кожного договору – у ньому наша повна фінансова та репутаційна відповідальність за результат.
Чому ми настільки впевнені? – Бо чітко налагодили робочі процеси і взаємодію спеціалістів. Крім того, у нас впроваджено 2-рівневий моніторинг якості результатів роботи.
А якщо раптом щось піде не так, ми компенсуємо будь-які санкції, застосовані до клієнта внаслідок помилки нашого працівника.
⚠ Гарантуємо повну конфіденційність
Це поширюється як на саму діяльності наших клієнтів та її особливостей, так і на результати.
Усі бухгалтерські бази зберігаються на серверах дата-центру в Європі.
Доступ до бази персоналізований, Це унеможливлює доступ будь-кого, окрім визначених замовником осіб та наших бухгалтерів.
Вилучення бази яким-небудь контролюючим органом неможливе.
⚠ Безперебійно ведемо бухоблік у період воєнного стану
Впроваджені інтернет-технології дозволяють працювати у віддаленому режимі з будь-якого місця світу та пристрою.
Для оперативного реагування діє окрема клієнтська лінія. До речі, наш робочий день – з 8:00 до 19:00.
Клієнтам забезпечується он-лайн доступ у режимі 24/7 до:
👉 актуальної бухгалтерської бази
👉 звітів та податкових показників
👉 аналітичної інформації про бізнес
⚠ Для платників ПДВ вартість послуги з урахуванням ПДВ
Надаємо можливість вибору замовнику найвигіднішого для нього варіанту співпраці, що враховує специфіку саме його бізнесу.
Користування найсучаснішими технологіями та ПЗ вже включено у вартість пакету.
Для усіх клієнтів діє програма лояльності, а для афілійованих (пов’язаних між собою) структур – додаткова система знижок.
⚠ У кожний варіант ведення вже включено технології
👉 он-лайн бухгалтерія – забезпечує постійний доступ та можливість роботи клієнта та бухгалтерів в актуальній бухгалтерській базі
👉 кабінет клієнта – забезпечує постійний доступ клієнту до аналітики, звітів та прогнозів щодо його бізнесу, оптимізує документообмін між нами
БУХВІДДІЛ
Кількість бухоперацій | Ціна, грн/місяць |
---|---|
250-1000 | 25’000 |
+ 500 | + 5’000 |
⚠️ При веденні групового обліку афілійованих між собою структур націнка до тарифу:
+ 25 % за кожну наступну юрособу
+ 5 % за кожного ФОПа
ФІНВІДДІЛ
Кількість бухоперацій | Ціна, грн/місяць |
---|---|
250-1000 | 35’000 |
+ 500 | + 7’000 |
⚠️ При веденні групового обліку афілійованих між собою структур націнка до тарифу:
+ 25 % за кожну наступну юрособу
+ 5 % за кожного ФОПа
ФІНУПРАВЛІННЯ
Кількість бухоперацій | Ціна, грн/місяць |
---|---|
250-1000 | 50’000 |
+ 500 | + 9’000 |
⚠️ При веденні групового обліку афілійованих між собою структур націнка до тарифу:
+ 25 % за кожну наступну юрособу
+ 5 % за кожного ФОПа
Ведення бухобліку: як краще?
Як тільки завершилися реєстраційні процедури зі створення бізнесу кожен бізнесмен одразу додає собі такий новий процес, як ведення бухгалтерського обліку.
Як не дивно, але у його організації більшість бізнесменів проходять один і той же шлях. Пропоную побачити, як це відбувається, щоб скористатися досвідом попередників та швидше дійти до потрібного рішення.
👉 У цьому відео ми поговоримо про спосіб ефективного ведення бухобліку.
Реально нереальні страхи
Оскільки ми ведемо бухгалтерію юридичних осіб та підприємців, то щодня проводимо переговори з потенційними клієнтами. Не одразу, але нам вдалося примітити, що є декілька прихованих питань, що не тільки турбують, а іноді виступають перепонами для укладення договору. Найголовніше у цьому те, що клієнти про них напряму не говорять.
👉У цьому відео розповім, як ми виявили реальні нереальні страхи замовників?
Які переваги аутсорсінгу?
Темпи розвитку сучасних ринків вплинули на процес ведення бізнесу. Намагання максимально забезпечити конкурентоспроможність компанії, збільшити її прибутковість шляхом оптимізації витрат при збереженні або збільшенні показника якості призвело до виникнення послуг, що надаються за принципом аутсорсингу.
👉У цьому відео ми поговоримо про аутсорсинг.
Error: Contact form not found.