Аудит кампанії в Харкові | Керування кампанією, Рекламні послуги, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Перевірка ефективності просування у Харкові

“Знаю, що половина мого рекламного бюджету 
витрачається даремно, ось тільки не знаю, яка?” 
Джон Ванамейкер

ПОСЛУГА ВКЛЮЧАЄ

Об’єкт перевіркиЦіна, грнСтрок
Структура і зручність користування (юзабіліті) веб-сайтом (SEO-аудит)50005 днів
Якість ведення та привабливості сторінок у соціальній мережі15003 дні
Ефективність використання каналів відео-реклами15003 дні
Якість налаштування рекламних компанії (за кампанію)5002 дні
Ефективність використання рекламного бюджету (за кампанію)5002 дні

ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Навіщо проводити аудит інтернет-просування?

► Що я отримаю у результаті?

► Чи допомагаєте ви налаштувати продажі через соцмережі?

► Що таке SEO-аудит? Що мені це дасть?




Аудит інтернет-просування-це перевірка комплексу маркетингу вашої компанії в Інтернеті, не тільки рекламні налаштування. Це система залучення, утримання і повернення клієнтів з використанням різних методик і інструментів в інтернеті. Аудит інтернет-просування буде включати аналіз задіяних на сьогодні ресурсів: сайт, рекламні канали та інструменти, в тому числі якість їх налаштувань, як вони взаємодіють між собою та іншими ресурсами, є точки зростання і як ними скористатися. Гідний результат ви зможете отримати тільки в тому випадку, якщо всі ваші інструменти будуть працювати взаємопов'язано і вести потенційного клієнта по воронці до моменту, коли він стане вашим постійним клієнтом.

За результатами аудиту наш спеціаліст надасть висновок, який містить:
» висновки за результатами аналізу кожного об'єкта оцінки;
» рекомендації щодо включення цільових каналів трафіку і відключення нецільових;
» рекомендації щодо підвищення ефективності задіяних каналів просування;
» рекомендації щодо заходів збільшення синергетичного ефекту.

На сьогодні в Facebook налічується більше 10-ти млн користувачів з України. Як ви думаєте, чи є серед них ваші покупці? Звичайно ж, так. Але специфіка соц.мереж в тому, що люди туди йдуть не купити що-небудь, а щоб розвіятися, розважитися. Тому там погано працюють продажі в лоб. Це прекрасний інструмент для залучення уваги до вашого продукту і перенаправлення на сайт, який у підсумку буде продавати.

SEO-аудит - це перевірка наскільки ваш сайт відповідає вимогам пошукових систем і наскільки добре вона його сприймає. Для того, щоб ваш сайт просунувся в ТОП-10 необхідно, щоб він відповідав вимогам пошуковій системі і була корисною для користувачів. На це впливає багато показників, які ми будемо перевіряти: структура сайту, його вміст, юзабіліті, технічні вимоги до коду сайту, пошукові запити, за якими приходять на ваш сайт і багато інших.