Експрес-ліквідація у Харкові | Ліквідація підприємств, Припинення, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

ЕКСПРЕС-ЛІКВІДАЦІЯ У ХАРКОВІ

Необхідно швидко позбутися підприємства? – Перереєструємо на номінальних осіб!

НАЙКРАЩИЙ ВАРІАНТ, ЯКЩО

  • бухгалтерія не у порядку
  • звітність не здавалася
  • наявна незначна заборгованість

УМОВИ

Ціна – 5990 грн

Строк – до 3 днів

ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Що включено у послугу?

► Чи є цей спосіб законним та безпечним?

► Що включено у вартість?

► Який порядок взаємодії?

► Які документи необхідно надати?

► Які попередні дії варто вчинити?

► Чи буде підприємство вести діяльність?

► Яким чином підтверджується проведення змін?

► Чи можна зробити все без виїзду до офісу?



У послугу включено:
» підбір номінальної особи;
» підготовка реєстраційних документів;
» організація нотаріального завірення;
» проведення реєстрації учасника, директора та контактних даних.
Інші зміни, такі як зміна назви, юридичної адреси тощо, проводиться за умови доплати.

Так, цей спосіб є законним, безпечним та ефективними.
Звичайно, ми не беремося за ліквідацію підприємств, що задіяні у шахрайських схемах, адже це – кримінально карне діяння.

У вказану вартість включено:
» підбір нового власника та керівника;
» підготовка документів для перереєстрації;
» організація нотаріального завірення;
» перереєстрації учасника, директора, контактних даних та бенефіціара;
» оплата державного мита.
Інші зміни, такі як зміна назви, юридичної адреси тощо, проводиться за умови доплати.
Також у вартість не включені витрати на нотаріуса, т.я. їх розмір залежить від кількості учасників, що будуть виходити з товариства.

Порядок нашої взаємодії наступний:
1) прийом дзвінка / зустріч в офісі та надання роз'яснень;
2) калькуляція повної суми й отримання оплати;
3) підбір номінала та розробка пакету документів підприємства, узгодження їх з замовником;
4) організація нотаріального засвідчення та проведення реєстраційних процедур;
5) передача пакету документів замовнику.

Для проведення експрес-ліквідації необхідно надати:
» статутні документи підприємства;
» печатку підприємства.

Ми рекомендуємо до початку процедури здійснити наступні дії:
» належним чином звільнити усіх найманих працівників;
» подати заяву про скасування платника ПДВ;
» закрити рахунки у банках.

Ні, після перереєстрації підприємство не буде здійснювати будь-яку діяльність.

На підтвердження вчинення змін ми надамо замовнику:
» підписаний договір продажу частки;
» нотаріально завірений акт прийому-передачі частки;
» витяг з державного реєстру з даними нового учасника.

Звісно так. Ми можемо провести всю процедуру заочно.
Єдиний момент - потрібно особиста явка до нотаріуса для засвідчення статутних документів або видачі довіреності на такі процедури на нашого фахівця.
По завершенню процедур пакет документів перешлём кур'єрською службою на вказану вами адресу.



ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение