Контекстна реклама в google у Харкові | Ведення каналів, Рекламні послуги, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Контекстна реклама в google у Харкові

Хочете збільшити кількість дзвінків й інтернет-продажів вже завтра?
Тоді вам пора налаштувати контекстну рекламу.

СТВОРЕННЯ

  • визначення стратегії

  • формування семантичного ядра

  • підбір ключових слів

  • написання оголошень

  • розробка банерів

  • налаштування облікового запису

  • визначення показників

  • налаштування звітів

за 

5

 днів

2000

 грн

Замовити

ВЕДЕННЯ

  • контроль реклами

  • адаптація оголошень

  • оптимізація ставок

  • управління ключовими запитами

  • підвищення конверсійності

  • ведення ремаркетингу

  • надання детального звіту

  • надання рекомендацій

1000

 грн

Замовити


ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Яким повинен бути розмір рекламний бюджет?

► Чи потрібна мені контекстна реклама, якщо я вкладаю в SEO?

► У мене є сайт, чи потрібна мені контекстна реклама?




Для визначення вартість потрібно зробити попередній аналіз ніші. Рекомендуємо запланувати для тестового періоду бюджет в 3000 грн. Але для більш точного визначення бюджету краще проконсультуватися з інтернет-маркетологом, який зможе проаналізувати ваш продукт і розрахувати ваш бюджет виходячи з поставлених завдань.

SEO-просування - це оптимізація сайту під вимоги пошукових систем і запитів користувачів. Недоліком цього напрямку є те, що ви не можете контролювати обсяг і інтенсивність трафіку з цього каналу, він має відстрочений ефект, тобто має пройти час, коли у вас почнуть з'являтися відвідувачі в необхідній кількості. Контекстна реклама - це досить гнучкий рекламний інструмент, який дозволяє контролювати не тільки витрати, але і кількість, і якість трафіку на ваш сайт. Результат ви отримуєте відразу після запуску рекламних кампаній. Звичайно, без якісного сайту, ефективність вашої реклами буде набагато нижчою (мало показів, висока вартість конверсій). Тому не можна сказати, що вам необхідно тільки щось одне. Ці інструменти повинні працювати разом, тоді ви зможете отримати дійсно значущий результат. Для того, щоб краще в цьому розібратися ви можете отримати у нас консультацію інтернет-маркетолога, який зможе пояснити, як працюють ці інструменти і як їх використовувати.

Головний інструмент продажів в інтернеті - це сайт. Але сам по собі сайт не може залучати клієнтів, вони про нього не знають. Саме для залучення відвідувачів на сайт потрібна реклама в різних джерелах: в пошуковій системі Google, таргетована реклама в соціальних мережах, відео-реклама в YouTube. Щоб правильно розібратися яка реклама потрібна для вашого сайту, звернутися за консультацією до інтернет-маркетолога, який допоможе вам визначити, який вид реклами для вас буде найбільш ефективним.