Ліцензія на охоронну діяльність у Харкові | Ліцензії, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Ліцензія на охоронну діяльність у Харкові

Плануєте відкрити охоронну агенцію?
Звертайтеся до нас та позбавте себе від клопотів!

УМОВИ

ЦІНА – 4500 грн

СТРОК – 30 днів

ПОСЛУГА ВКЛЮЧАЄ

  • надання детальної консультації
  • підготовка пакету документів
  • подача пакету документів до органу
  • моніторинг видачі ліцензії

ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► В яких випадках потрібно отримати ліцензію на охоронну діяльність?

► Що необхідно надати для отримання ліцензії?

► Які кадрові вимоги до отримувача ліцензії?

► Які вимоги до фахівця з організації охоронної діяльності?

► Коли потрібно оплачувати державне мито за видачу ліцензії?

► В яких випадках потрібно вносити зміни до даних, що містяться у ліцензії?




Отримання цієї ліцензії необхідне, якщо ви надаєте, або плануєте надавати послуги з охорони людей, приміщень чи іншої власності.

Для отримання ліцензії необхідно надати:
» копія паспорту керівника / ФОП;
» інформація про персонал охорони із зазначенням ПІБ, посади, рівня кваліфікації, дати прийняття на посаду, дати і місця народження, місця проживання по кожному працівнику;
» документи на фахівців з організації заходів охорони:
- копія диплому чи іншого документу, що підтверджує кваліфікацію;
- копії документів, що підтверджують психіатричного та наркологічного огляду;
- копія документа, що підтверджує відсутність обмежень за станом здоров’я;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи.

В штаті отримувача ліцензії обов’язково повинен бути хоча б один фахівець з організації охоронної діяльності, а також мають бути охоронники, охоронці залежно від об’єкта, що охороняється, які відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 'Про затвердження Випуску 1 'Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності 'Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників'.

До штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Ця вимога не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які відповідають хоча б одній з вимог, наведених нижче.
Фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
1) вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
2) вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
3) вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.

Державне мито за видачу ліцензії оплачується протягом 10 робочих днів з дня опублікування наказу про видачу ліцензії на сайті Міністерства внутрішніх справ

Потрібно звертатись до МВС України із заявою про внесення змін до ліцензійної справи не пізніш як за 30 днів після виникнення однієї з таких обставин:
1. зміна найменування юридичної особи, реорганізація або виділ юридичної особи, зміна імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця;
2. зміна директора чи заступника директора підприємства;
3. зміна штату охорони
4. зміна інформації, що була вказана у відомостях;
5. зміна переліку документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.



[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение