Моніторинг налаштувань рекламних кампаній необхідний для того, щоб зрозуміти наскільки ефективно використовується ваш інструмент: вірно підібрані ключові слова, місця розміщення, геолокація, ефективність тексту оголошень. Це все важливі параметри, що впливають на якість і ціну трафіку, а відповідно, ефективність використання вашого рекламного бюджету. В рамках аудиту ви будете знати які помилки були допущені при налаштуванні реклами, чи використані всі можливості конкретного інструменту і отримаєте рекомендації щодо поліпшення і підвищення ефективності вашої реклами.
Послуга полягає в тому, що після аналізу вашого комплексу просування, фахівець визначає яким чином можна організувати систему аналітики в вашому бізнесі і які при цьому використовувати інструменти: Google Analitycs, Google Ads, Facebook Pixel, налаштування відстеження цілей і конверсій на сайті, система обліку заявок і продажів у вашій CRM.
Результатом моніторингу є:
» розуміння ефективності реклами;
» оцінка вартості покупця;
» розуміння поведінки покупця;
» контроль якості обробки звернень;
» оптимізація часу контролю процесу.