Продаж підприємства у Харкові | Ліквідація підприємств, Припинення, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

ПРОДАЖ ПІДПРИЄМСТВА У ХАРКОВІ

Ваше підприємство стало тягарем? Передайте його тому, хто бажає почати бізнес!

НАЙКРАЩИЙ ВАРІАНТ, ЯКЩО

  • діяльність не велась або незначна
  • бухгалтерія та звітність у порядку
  • заборгованість відсутня

УМОВИ

ЦІНА – 1990 грн

СТРОК – до 2 місяців

ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Що включає у себе ця послуга?

► Чому цей варіант триває 2 місяці?

► За що я плачу при продажі компанії?

► Чи будуть які-небуть додаткові оплати?

► Чи є ці способи законними та безпечними?

► Який порядок взаємодії?

► Які документи необхідно надати?

► Які документи залишаться у мене?

► Чи можна зробити все без виїзду в офіс?



Послуга включає:
» підбір нового власника та директора;
» зміна юридичної адреси (за бажанням);
» зміна назви (за бажанням);
» проведення перереєстрації на нового власника.

Такий строк обумовлений тим, що підприємство перевіряється та виставляється на продаж.
Як видно з практики, у середньому строк, протягом якого підприємство продається та переоформлюється, займає 2 місяці.

Оплата, що вказана при продажу підприємства, здійснюється за:
» проведення аудиту фактичного стану бухгалтерського та податкового обліку;
» видачу нотаральної довіреності на відчуження підприємства;
» здачу звітності за період продажу;
» пошук покупця підприємства.
Інші витрати, пов'язані з подальшою перереєстрацією підприємства, несе покупець.

Замовник вносить лише зазначену суму за послугу.
Всі дії з перереєстрації включені у вказану суму.

Усі з вищезазначених способів є ефективними та законними.
Звичайно, ми не беремося за ліквідацію підприємств, що задіяні у шахрайських схемах, адже це – кримінально карне діяння.

Порядок взаємодії наступний:
1) прийом дзвінка / зустріч в офісі та надання роз'яснень;
2) здійснення оплати та проведення перевірки стану підприємства;
3) розміщення підприємства на продаж та пошук покупця;
4) організація нотаріального засвідчення та проведення перереєстрації підприємства;
5) передача пакету документів замовнику.

Необхідні будуть наступні документи:
» статутні документи підприємства;
» первинна бухгалтерська документація;
» ключі доступу до кабінету платника податків та здана звітність;
» печатка підприємства.

Після продажу підприємства у колишнього власника залишиться:
» договір купівлі-продажу;
» нотаріально завірений акт прийому-передачі частки;
» виписка з держреєстру про внесення змін;
» акт прийому-передачі документації та печатки.

Звісно так. Ми можемо провести всю процедуру заочно.
Єдиний момент - потрібна особиста явка до нотаріуса для оформлення прийому-передачі частки або видачі довіреності на такі процедури на нашого фахівця.
По завершенню процедур пакет документів перешлём кур'єрською службою на вказану вами адресу.



ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение