Процедура реєстрації ОСББ включає:
- заповнення замовником заявки на реєстрацію (надається нашими клієнт-менеджерами);
- розробку юристами пакету реєстраціної документації, узгодження їх із замовником;
- організація зборів членів ОСББ, їх супровід;
- організацію нотаріального завірення документів та довіреності;
- проведення юристами реєстраційних процедур і постановку на облік згідно із заявкою;
- передачу пакету документів замовникові.
Для реєстрації ОСББ потрібні наступні документи:
- паспортні дані та ідентифікаційні номери членів ініціативної групи;
- реєстр власників квартир у будинку;
- інформація про осіб, які будуть керіувати ОСББ.
Додатково оплачується:
- підготовка оголошень та розсилання інформаційних повідомлень;
- оренда місця проведення зборів мешканців будинку (за потреби);
- нотаріальне завірення статуту та довіреності.