Варіант "БУХГАЛТЕРІЯ" - ведення бухгалтерії юросіб у Харкові | Ведення бухгалтерії юросіб, Харків | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

ВАРІАНТ “БУХГАЛТЕРІЯ”
ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРІЇ ЮРОСІБ У ХАРКОВІ

Цей варіант розроблений спеціально для підприємств, провідних систематичну діяльність


ОПИС І ЦІНА ПАКЕТУ ПОСЛУГ

  • інформаційно-консультаційна підтримка
  • оn-line доступ до бази 1С (цілодобово)
  • обробка прибуткової документації в 1С
  • поштово-кур’єрський супровід
  • збір та перевірка первинної документації
  • обробка документації в 1С
  • сортування і систематизація документів
  • виписка видаткових документів
  • реєстрація виданих податкових накладних
  • робота в система клієнт-банк
  • нарахування заробітної плати
  • розрахунок й інформування про податки
  • підготовка і здача звітності
  • проходження планових перевірок
  • зберігання архіву документів
Кількість бухоперацій Ціна, грн / місяць
16-304020
31-605750
61-1007470
кожні наступні 100+1150

ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ ДО ПАКЕТУ

СервісТариф
додаткові користувачі 1С
(понад 5 акаунтів)
+110 грн
за акаунт

РАЗОВІ ПОСЛУГИ

ПослугаЦіна, грн
розробка облікової політики *860
консультації поза пакетом, годину570
отримання електронних ключів-підписів300
продовження електронних ключів-підписів (он-лайн)200
оформлення права використання ПЗ для здачі звітності1500

* – безкоштовно за умови обслуговування понад 1 рік

ЗАМОВИТИ ПАКЕТ


ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Як зрозуміти, які конкретно послуги включені у варіант?

► Чи можна у процесі змінити варіант ведення?

► Як розрахувати вартість обслуговування?

► Що таке 'бухгалтерська операція'?

► Чи впливає система оподаткування на вартість?

► Які переваги аутсорсінгу? (відео)

► Чи потрібно купувати ПЗ для ведення?

► Де будуть знаходиться документи і база?

► Як забезпечується конфіденційність?

► Яка гарантія якості обслуговування?

► Чи можемо ми провести попередню зустріч?

► Який порядок взаємодії?

► Якщо у мене є бухгалтер, то це не перешкода?

► Як оформляється співпраця?

► Що потрібно для оформлення договору?

► Якщо виникають питання y процесі роботи, як вирішуються?

► А якщо я захочу піти, то як буде?



Щоб подивитися функціонал, включений у варіант, і умови співпраці, натисніть на посилання 'Детальніше' у відповідному блоці.

Так. При цьому є 2 варіанти зміни:
1) за бажанням клієнта. Така зміна проводиться з 1-го числа наступного місяця;
2) автоматично. Така зміна відбувається з варіанту 'Бухгалтерія' на варіант 'Бухгалтер' при зменшенні кількості операцій (до 16 в місяць).

Розмір рахунку за обслуговування у поточному місяці залежить від кількості бухгалтерських операцій попереднього місяця (крім варіанту 'Головбух'). Кількість операцій відображається в акті виконаних робіт. Таким чином, розмір оплати відповідає обсягу виконуваної роботи і враховує фактор сезонності.
Перехід між тарифами у рамках пакету обслуговування здійснюється автоматично і не вимагає підписання будь-яких додаткових угод.

Під бухгалтерської операцією ми розуміємо будь-яку дію або подію, яка має бути відображена у бухгалтерському обліку відповідно до встановлених національних стандартів.
Наприклад, бухгалтерської операцією є: банківський платіж, отримання товару, відвантаження товару, надання та прийом послуг, нарахування зарплати і т.п.
При цьому облік ПДВ у транзакціях не є окремою операцією.

Ні, система оподаткування не впливає на вартість.


ПЗ для ведення бухобліку купувати не потрібно, тому що у кожен варіант включено он-лайн доступ і користування 1С.
Однак клієнту необхідно буде отримати ключі електронного підпису і придбати ПЗ для здачі звітності. Ми рекомендуємо iFin.
Придбати його можна, як самостійно, так і через нас.

Бухгалтерська база зберігається на віддаленому сервері в європейському дата-центрі. Це робить неможливим доступ до неї або вилучення будь-якою третьою особою або правоохоронними органами.
У той же час кожен клієнт має постійний доступ до власної бази для роботи у ній і контролю послуг, що надаються. Кількість і персональний склад осіб, які будуть мати доступ до бази визначається замовником.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співробітництва. Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням відносин усіх осіб, що залучені до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним і персоналізованих доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Ми створили систему роботи, яка включає багаторівневий контроль результатів. Помилки знаходяться і виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники допустять помилку, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані будь-які штрафні санкції, ми їх Вам у повній мірі компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Так, ми будемо раді бачити вас у себе в офісі.
Зазвичай така зустріч відбувається при підписанні договору. На ній ми проговорюємо частоту і способи прийнятного для клієнта варіанту комунікацій, знайомимо відповідальних осіб, надаємо ряд роз'яснювальних матеріалів, що дозволяють оперативно вибудувати комфортну взаємодію.

Стандартна процедура взаємодії наступна:
1) прийом дзвінка, надання роз'яснень та направлення пропозиції замовнику (презентація, договір);
2) зустріч для узгодження завдання і нюансів, підписання договору, координації дій з організації / прийому-передачі справ;
3) налагодження та запуск ведення обліку.

Ні, це не перешкода.
Досить часто по ряду питань контактною особою є або бухгалтер, або фінансовий директор замовника.
При наявності у штаті власного бухгалтера ми рекомендуємо розглянути варіант співпраці 'Головбух'. Це варіант з фіксованою вартістю.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані всі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.
Крім того, кожному клієнтові ми надаємо брошуру 'Керівництво комфортної роботи', у якій зафіксовані відповіді і рекомендації на найчастіші запитання та ситуації.

Для оформлення договору необхідно:
1) визначитися з варіантом ведення;
2) надати код підприємства, яке буде обслуговуватися;
3) вказати реквізити розрахункового рахунку;
4) дати контактний номер телефону та мейла;
5) визначити контактну особу зі сторони замовника.

Більшість організаційних питань є типовими. Тому кожному клієнту ми надаємо 'Керівництво комфортної роботи'.
Якщо ж у ньому немає відповіді на питання, достатньо просто зателефонувати або написати нам. Фахівці оперативно розберуться у ситуації і дадуть відповідь або роз'яснення.
Для вирішення поточних питань у нас створена спеціальна клієнтська лінія (дані надаються клієнту), скайп-записи і мейл. Поставте завдання у будь-який зручний спосіб, ми відреагуємо.
Також кожен клієнт отримує доступ до особистого кабінету, де йому доступна уся інформація про стан його обліку, скани документів, роз'яснення тощо.

Згідно умов договору досить попередити нас про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співробітництво припиниться. Ми передамо Вам повну електронну бухгалтерську базу, електронну звітність, ключі до них і архів первинної документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.


[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение


+

✋ Момент! 👇

У цьому відео розповідається про спосіб ефективного ведення бухобліку.