найближчий офіс

якщо ні, змініть

Бізнес “під ключ”

Навіщо бігати по місту?  – Замов усе у цьому місці!

Переваги послуги

  • Комплексно

    Проводимо увесь обсяг дій щодо створення суб’єкту господарювання, отримання необхідних дозвільних документів, розробки і впровадження схеми роботи, супроводу подальшої діяльності.

    Наша мета – щоб ви могли одразу приступити до роботи та впевнено реалізовувати свою бізнес-ідею

  • Оперативно

    Ми не лише контролюємо строк надання кожної з послуг, а й протягом усього часу координуємо процес так, що це дозволяє максимально швидко реалізувати увесь комплекс етап за етапом.

  • Зрозуміло

    Якщо у вас є питання чи сумніви, просто зателефонуйте.
    Наш спеціаліст роз’яснить, порадить та допоможе визначитися з усіма необхідними умовами, а при потребі організує консультацію профільного експерта

  • Зручно

    З нами не потрібно витрачати зайвий час на пошук підрядників на кожну з послуг, координувати їх роботу, забезпечувати передачу документів від одних до інших.

    Крім того, щоб замовити та отримати послугу зовсім не обов’язково приїздити до нас в офіс. Ми можемо зробити це заочно

  • Гарантовано

    Ми контролюємо якість послуги.
    Якщо раптом буде допущена помилка нашим спеціалістом, виправимо її за свій рахунок


ВАРІАНТИ РІШЕНЬ ВАРІАНТИ
ДЕТАЛІ & НЮАНСИ ДЕТАЛІ
ВІДЕО-РОЗ’ЯСНЕННЯ РОЗ’ЯСНЕННЯ

АВТО-КАВ’ЯРНЯ

Ціна – 11 130 грн
Строк – 2 тижні

РЕСТОРАН/КАФЕ

Ціна – 31 320 грн
Строк – 1 місяц

ОНЛАЙН-РІТЕЙЛ

Ціна – 8 080 грн
Строк – 2 тижні

ІТ-КОМПАНІЯ

Ціна – 17 180 грн
Строк – 2 тижні

МАГАЗИН

Ціна – 29 830 грн
Строк – 1 місяц

ФІТНЕС-ЦЕНТР

Ціна – 9 630 грн
Строк – 5 днів

КЛІНІКА

Ціна – 17 080 грн
Строк – 1 місяц

ТУРАГЕНЦІЯ

Ціна – 15 590 грн
Строк – 5 днів

ГОТЕЛЬ/ХОСТЕЛ

Ціна – 25 320 грн
Строк – 3 тижні

ОХОРОНА

Ціна – 21 680 грн
Строк – 3 тижні

СТО/МИЙКА

Ціна – 9 630 грн
Строк – 2 тижні

Інший бізнес

Розрахуємо
індивідуально



► Що включено у послугу?

► Який порядок взаємодії?

► Який порядок взаєморозрахунків?

► Чи можна оплатити з розрахункового рахунку?








Дана послуга включає весь комплекс організаційно-юридичних дій:
- попередня консультація спеціаліста, узгодження процедур
- реєстрація суб’єкта господарювання з супроводом відкриття рахунку
- придбання ПЗ для підключення до кабінету платника податків
- отримання необхідних дозволів та ліцензій
- захист авторських прав на бренд, патентування
- розробка моделі бізнесу та підготовка шаблонів договорів
- укладання договору на супровід діяльності

Зазвичай процес такий:
- координаційна зустріч в офісі / он-лайн режимі для узгодження обсягу і узгодження етапності;
- підписання договору на отримання комплексу послуг, отримання оплати;
- поетапна реалізація з передачею результату замовнику

Ви можете обрати будь-який із зручних варіантів оплати:
- поетапна оплата – шляхом внесення передоплати у розмірі вартості етапу, що буде виконуватися;
- повна оплата – шляхом внесення передоплати усієї суми по договору.
Форма розрахунків – будь-яка зручна для вас

З метою оптимізації вами податків, ми рекомендуємо розділити оплати на 2 частини:
1) та, що вчиняться готівкою безпосередньо засновниками за реєстрацію суб’єкту господарювання,
2) та, що вчиняється у безготівковій формі суб’єктом господарювання за інші послуги з налагодження та супроводу діяльності







Що потрібно знати про бізнес?

Мрієш про свою справу і не можеш почати?
Урок корисний тим, хто мріє про власну справу, але не стартує через відсутність розуміння питання.

>> У цьому відео ви дізнаєтеся базові поняття про підприємництво, метою його ведення, визначення того, чим займатися, що для цього потрібно, конкуренції і т.д

З чого починати бізнес?

Давайте припустимо, що ви знайшли свою відмінну ідею і зробили необхідні розрахунки.
Для заняття легальним бізнесом необхідно пройти реєстраційні процедури. Відповідно, підходячи до організаційної структури, виникає питання: “Так що ж мені відкривати?”

>> У цьому відео ми розглянемо питання вибору суб’єкта господарювання.

10 нюансів реєстрації ТОВ

Ви зважилися почати бізнес і визначили, що необхідно зареєструвати підприємство. Оскільки для більшості бізнесменів-початківців ця процедура відбувається вперше, то тут виникає безліч питань і виникає безліч нюансів.

>> У цьому відео я розповім вам про 10 таких важливих нюансів і дам корисні практичні поради.

АЛЬТЕРНАТИВНІ РІШЕННЯ

З цією послугою замовляють


Чому обирають нас?

Нас рекомендують

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

    Пропозиция дня

    Отримай 50% кешбек

    за свое хорошее поведение


      ЗАЯВКА НА ПІДБІР ПРОЕКТУ

      Заявник

      ПРОПОЗИЦІЯ

      Проєкт

        ЗАЯВКА НА ФІНАНСУВАННЯ

        ЗАЯВНИК

        ПОПИТ

        Проект