Бренд-неймінг у Києві | Київ, Суміжні послуги | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

БРЕНД-НЕЙМІНГ у Києві

Як ви човен назвете, так він і попливе!

Умови

Ціна – 1200 грн

Строк – 2 дні

Кешбек*

300

* – кешбек надається при замовленні з реєстраційними процедурами

ПІДБІР НАЗВИ ВКЛЮЧАЄ:

  • враховування психолінгвістичних аспектів
  • легко запам’ятовується та ідентифікується у споживача
  • зручність при використанні у рекламі
  • можливість реєстрації як торгової марки
  • транслітерацію та написання англійською мовою

ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Які принципи побудови бренду?

► Хіба я сам не можу придумати назву компанії?

► Чому неймінг займає 2 дні? Хіба це так складно?

► Які вимоги до назви організації?

► Чи потрібно перейменувати компанію при покупці готової?






Придумати назву компанії доволі просто.
Для реєстрації підприємства достатньо, щоб його назва хоч чимось відрізнялася від інших, вказаних у державному реєстрі. Такі назви зазвичай придумують самі клієнти або юристи за їх проханням.
Проте дати компанії правильну назву – набагато складніше.
Правильна назва має бути унікальною і відповідати низці вимог, що вказані у консультації нижче.

Так, це складний процес, оскільки назва повинна відповідати низці вимог.
Крім підбору назви з урахуванням згаданих вимог, її необхідно перевірити за кількома базами на унікальність.

Для реєстрації підприємства достатньо, щоб його назва хоч чимось відрізнялася від інших, вказаних у державному реєстрі.
Правильна назва компанії повинна відповідати таким основним вимогам:
-унікальність;
-наявність асоціативного зв’язку з діяльністю підприємства;
-враховування зручності транслітерації;
-легкість для запам’ятовування;
-можливість її реєстрації в якості торгової марки.

Ні, не обов’язково.
Перейменувати організацію необхідно у випадку, якщо ви бажаєте, щоб назва відповідала всім правилам розробки назви





© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу