Дана послуга включає весь комплекс організаційно-юридичних дій:
- попередня консультація спеціаліста, узгодження процедур
- реєстрація суб’єкта господарювання з супроводом відкриття рахунку
- придбання ПЗ для підключення до кабінету платника податків
- отримання необхідних дозволів та ліцензій
- захист авторських прав на бренд, патентування
- розробка моделі бізнесу та підготовка шаблонів договорів
- укладання договору на супровід діяльності
Зазвичай процес такий:
- координаційна зустріч в офісі / он-лайн режимі для узгодження обсягу і узгодження етапності;
- підписання договору на отримання комплексу послуг, отримання оплати;
- поетапна реалізація з передачею результату замовнику
Ви можете обрати будь-який із зручних варіантів оплати:
- поетапна оплата – шляхом внесення передоплати у розмірі вартості етапу, що буде виконуватися;
- повна оплата – шляхом внесення передоплати усієї суми по договору.
Форма розрахунків – будь-яка зручна для вас
З метою оптимізації вами податків, ми рекомендуємо розділити оплати на 2 частини:
1) та, що вчиняться готівкою безпосередньо засновниками за реєстрацію суб’єкту господарювання,
2) та, що вчиняється у безготівковій формі суб’єктом господарювання за інші послуги з налагодження та супроводу діяльності