ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Фінансова підтримка

Малий і мікро-бізнес у ринковому середовищі – це як невелика рибка в океані. Поки кити поглинають цілі косяки планктону, малята задовольняються залишками цього бенкету або незначних частин. Вони і готові були б відрізати шматочок побільше, але власний розмір не дозволяє.

Якщо не враховувати фактор конкуренції, то основною перешкодою малогота мікробізнесу також є його розмір. Вони краще пристосовуються, більше клієнтоорієнтовані, активніше в пошуку замовлень. Як наслідок і клієнти до них тягнуться частіше, але… найчастіше буває, що вигідні угоди проходять повз або від них доводиться відмовлятися через відсутність доступних фінансових ресурсів. Виходить, що витрачається зусиль багато, а от результат не той, котрий міг бути.

З однієї сторони неправильно втрачати гроші, які так потрібні, з іншого боку – а що робити, якщо фінансові механізми не працюють так, як потрібно?

От реальні приклади з життя:

Приклад перший. З’явився покупець, що замовляє продукцію на умовах оплати проти поставки. Швидко знайшовши виробника, домовляєшся про ціну і тут нюанс – він без передоплати нічого не запускає у роботу. Як бути? Звести прямо замовника та виконавця – дорівнює втратити замовлення. Звичайно, можна влаштувати «танець із бубном» і спробувати одержати свої агентські, але самі знаєте, чим це закінчується.
Приклад другий. Постійний клієнт для розвитку мережі або збільшення запасів на складі зробив замовлення більше звичайного. Як бути? Виходить, і відмовити не можна, щоб не втратити його, і підвести його не хочеться, а на виконання замовлення ресурсу не вистачає. З конкурентом об’єднатися – знову ж ризик втрати клієнта. Передати замовлення конкурентові (перезамовити) – так не тільки, вигоди не буде, одна морока, а й зовсім буде загублений клієнт з чужої провині.
Приклад третій. Надійшло нестандартне замовлення, а на матеріал або устаткування грошей не вистачає. Як бути? Сусіди та родичі стільки не позичать. Кредит практично не реально взяти. Так ще й строк піджимає.
Приклад четвертий. Реальний тендер. Підготовлено відмінну конкурентну пропозицію із кращими умовами. Тендерне оголошення вимагає додатка банківської гарантії як підтвердження можливості забезпечення зобов’язань. Як бути? Йдеш до банку, а тебе про залишки на рахунку запитують. А там або порожньо, або немає.

І таких прикладів можна приводити безліч. Напевно зіштовхувалися з ними?

А всього були б вільні тисяч сто, але… їх немає. Залишається або банк із його бюрократією та псуванням нервів, або кредитне товариство з його заморочками та кабальними відсотками.

Аналітично-консалтингова група «ФінІнКом» спеціалізується на створенні, супроводі та підтримці малого і мікробізнесу. Розуміючи, що такі питання часто виникають, ми вирішили допомогти у їхньому вирішенні своїм клієнтам. Є дві основні вимоги:
1. бути нашим клієнтом по бухгалтерському обслуговуванню не менш 3 місяців;
2. фінансування виділяється під реальні угоди.

Наша пропозиція укладається у наданні безпроцентної цільової поворотної фінансової допомоги. Розмір такої допомоги – у розмірі необхідного фінансування, але не більше 100 тис.грн. Строк, на який надається допомога, до 90 календарних днів (тобто до 3 періодів фінансування по 30 календарних днів кожний).

За веденням періоду фінансування стягується плата в розмірі 3 % від суми фінансування на перший день такого періоду фінансування.

Дуже прості правила одержання фінансування. Так для одержання фінансування необхідно направити директору АКГ “ФінІнКом” наступні документи:
– лист у вільній формі з описом ситуації та прикладених документів на підтвердження викладеного;
– погодити умови і підписати договір на фінансування.

Документами, які підтверджують викладене в заявці на фінансування, є: проекти договорів і договору намірів, заявки на поставку, протокол узгодження умов, документи підтверджувальну тривалість співробітництва та режиму фінансування й т.п. У деяких випадках може знадобитися укладання договору з контрагентом або підтвердження проведення аналогічних угод.

Іноді може знадобитися оформлення застави для одержання фінансування. Необхідність застави визначається у кожному конкретному випадку за результатом оцінки ризиків, строків і розміру залученого фінансування. Більшість фінансованих угод – беззаставні.

Предмет застави визначається в кожному конкретному випадку. Заставою також може виступати устаткування, матеріали або продукція, які фінансуються, фінансові зобов’язання, корпоративні права тощо.

Як бачите, навіть у самий важкий час ми підтверджуємо свій девіз: «Рішення для бізнесу».


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу