ІНТЕРВ'Ю СУЧАСНА БУХГАЛТЕРІЯ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Інтерв’ю Сучасна бухгалтерія

Шалар Лариса,
Директор департаменту бухгалтерского обслуговувания

Лариса, чому ваша послуга з ведення бухгалтерії підприємств називається «Сучасна бухгалтерія»?

Назва цієї послуги прямо відображає її зміст. Веденням бухгалтерії займаються безліч компаній, але вони роблять це «дідівськими» способами. Проте технології не стоять на місці. Їх використання дозволило створити більш зручний для клієнтів сервіс.

І в чому ж полягають ці зручності?

Впровадження інтернет-технологій дало можливість подолати фактор віддаленості. Раніше ведення бухгалтерії не дозволяло клієнтам бачити її реальний стан, вони сильно залежали від обслуговуючої його бухгалтерської компанії. Для отримання актуальної інформації потрібна значна витрата часу. Більш того, ряд компаній через специфіку діяльності були змушені вести паралельний облік у себе.
Зараз ситуація змінилася. Ми розробили технологію з виносу програмного забезпечення 1С та бази клієнтів на віддалені робочі столи на зовнішніх серверах. Це дозволило фахівцям клієнта і нашим бухгалтерам працювати в єдиному програмному забезпеченні, з єдиною базою.

Тобто клієнт має доступ до встановленого програмного забезпечення 1С та своїй базі в реальному часі?

Так. Передавши ведення бухгалтерії нам, клієнтові не потрібно купувати програму 1С, т.к. ми надамо йому доступ для роботи в нашій програмі з його базою. Клієнт в реальному часі може бачити свій фактичний стан, виставляти рахунки своїм контрагентам, формувати відвантажувальні накладні і т.д.

Що необхідно клієнту для користування цією послугою?

Вимоги мінімальні: персональний комп’ютер з доступом до Інтернету та принтер для друку документів.

Справді, цим вимогам відповідає будь-яке робоче місце. А наскільки це безпечно?

У нас встановлена дворівнева система безпеки.
По-перше, доступ до бази строго персоналізований. Кожному користувачеві надається логін доступу, а пароль користувач вказує самостійно при першому вході. Навіть наша служба підтримки не знає його.
По-друге, система не дозволяє користувачеві скопіювати базу.Вона передається клієнту тільки за запитом керівника.

Виходить, що бухгалтерська база повністю захищена від зовнішнього втручання?

Абсолютно вірно. Бухгалтерія клієнта захищена не тільки від можливого шкідництва з боку співробітників, але і від свавілля контролюючих органів.
Спосіб захисту від перших – це щоденне резервне збереження бази, що дозволяє повернути цілісність.
Спосіб захисту від других – це зберігання на зовнішніх серверах з персоналізованих доступом.

Тобто виходить, що бухгалтерську базу клієнта вилучити неможливо?

Так. Навіть якщо компанія стала жертвою наїзду контролюючих органів і в неї вилучили ПК, то бухгалтерська база залишилася в цілості. На ПК клієнтів немає ні програми 1С, ні бухгалтерської бази. Доступ же до ресурсів обмежено логіном і паролем, який знає тільки клієнт.
Для продовження роботи досить встановити новий ПК і можна продовжити роботу.

Багато підприємств мають філіальну мережу або 6-денний робочий день. Як у цьому випадку вони працюють з базою?

Доступ до бази забезпечується 7 днів на тиждень і 24 години на добу. Оновлення програм здійснюєтся в нічний час, щоб не перешкоджати роботі клієнтів. Тому клієнт може працювати у зручному для нього режимі.

Чи несе клієнт будь-які додаткові платежі: будь-то вартість доступів або оренду за користування програмою 1С?

Ні. Використання всіх технологій включена у вартість ведення бухгалтерського обліку.
Клієнт оплачує тільки додаткові сервіси, які він бажає додатково встановити. Наприклад, синхронізація з іншими базами або т.п.

Яке програмне забезпечення використовується при веденні вами бухгалтерії?

Ми використовуємо ліцензійну мережеву версію 1С версії 8.2 і, звичайно ж, постійно оновлюємо її з урахуванням всіх доопрацювань розробника.

Які ще переваги має дана послуга?

Ми багато проговорили про технічну сторону питання. Слід також сказати, що «Сучасна бухгалтерія» зберегла всі переваги класичного ведення. Наші бухгалтери забезпечують своєчасне оброблення первинної документації, підготовку та здачу звітності, нагадування про необхідні платежі і т.д.
Так, важливою перевагою є ще одна наша доробка реалізована в «Сучасній бухгалтерії», яка дозволяє клієнту при кожному вході в програму 1С бачити прогноз податкових зобов’язань по його підприємству і ряд важливих контрольних показників.

І як ваші клієнти оцінили таку послугу?

Більшість наших клієнтів уже оцінили переваги цієї послуги. Тому їх більша частина як раз і обслуговуються на таких пакетах.

А якщо клієнт все-таки бажає вести бухгалтерію по-старому?

Ми поважаємо будь-яке рішення клієнта, а тому готові надати йому і такий комплекс послуг також.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу