КАДРОВИЙ АУТСОРСИНГ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Кадровий аутсорсинг

Важливість ведення кадрового обліку на підприємстві деякі роботодавці ставлять під сумнів, вважаючи це питання формальним. Але раніше чи пізніше вони приходять до висновку, що такий підхід не допомагає, а навпаки шкодить роботі підприємства.
Далекоглядний керівник завжди дивиться на крок вперед і розуміє, що кадровий облік – це не тільки документальне оформлення штатних змін, це ще й гарантія соціальної захищеності як роботодавця, так і співробітників.

Кадрове діловодство фіксує інформацію про наявність та рух персоналу. Ця робота дозволяє впорядкувати всі внутрішні процеси на підприємстві (прийом на роботу, переведення на іншу посаду, сумісництво та суміщення, надання відпустки, зміна умов праці, переведення на неповний робочий день, звільнення) і є джерелом інформації для багатьох питань. Наприклад, для надання довідок з місця роботи в різні інстанції (банки, суди, посольства і т.п.), для підтвердження трудового стажу та оформлення необхідних документів у пенсійний фонд, для відновлення втраченої трудової книжки колишнього співробітника тощо.
Підставою для нарахування заробітної плати, відпускних, премій та інших виплат також є кадрова документація. Для цього на підприємстві ведеться табель обліку робочого часу, розраховуються періоди для надання відпусток і страховий стаж для оплати лікарняного, видаються накази на премії, складаються акти про прогули і т.д. Ці документи обов’язково зберігаються на підприємстві відповідно до встановлених термінів.
Важливо розуміти, що в трудовому законодавстві є багато «підводних каменів», незнання яких може призвести до небажаних наслідків. Так, якщо співробітник Вашого підприємства працює на посаді, якої немає в Класифікаторі професій, то у нього виникнуть проблеми при оформленні пенсії. А якщо працівника «неправильно» скоротять (без дотримання всіх термінів, норм законодавства та документального супроводу), то проблеми будуть у такому випадку в роботодавця.
До того ж, не всі керівники знають про додаткові відпустки для певних категорій працівників, про можливість скористатися путівкою на оздоровлення та оформити новорічні подарунки для дітей співробітників за рахунок Фонду соцстрахування. Дарма, бо це гарна можливість підвищити лояльність персоналу по відношенню до компанії без фінансових витрат.

Кадровий аутсорсинг: 2 в 1 – економія та якість

Частина керівників, які вже це усвідомили й прийшли до висновку, що кадровий облік важливий і його потрібно вести, все ж таки іноді вважають, що достатньо доручити виконання даних обов’язків секретарю або бухгалтеру. Але чи можете Ви в такому випадку бути впевненими у правильності ведення кадрового обліку на Вашому підприємстві? Адже, як підтверджує практика, секретар або бухгалтер:
по-перше, робить мінімум з того, що необхідно (або не хоче, або не знає!),
по-друге, не володіє достатніми знаннями, досвідом, не в курсі останніх змін у трудовому законодавстві,
по-третє, ставиться до ведення кадрового обліку формально, бо першочерговим для нього є виконання своїх прямих обов’язків,
по-четверте, відповідальність за якість роботи даного фахівця відсутня, тому що найчастіше ці функції документально не затверджені й є для співробітника просто додатковим навантаженням.

Як же ж діяти, якщо Ви усвідомлюєте вищезазначені проблеми, але вважаєте, що приймати в штат кадровика (організовувати робоче місце, платити зарплату і податки) економічно невигідно?
Оптимальним рішенням у даній ситуації є кадровий аутсорсинг, який дозволяє скоротити витрати на утримання додаткової штатної одиниці. Доручіть ці функції фахівцям нашої компанії, які:
ведуть кадровий облік відповідно до норм чинного трудового законодавства та діловодних стандартів,
і володіють досвідом у веденні кадрового діловодства підприємств з різними видами діяльності, формами власності, особливостями кадрової політики і трудових відносин,
і завжди в курсі найновіших змін у трудовому законодавстві та оформленні кадрової документації,
і несуть відповідальність за якість ведення кадрового обліку,
і завжди готові надати консультаційну підтримку з питання, що Вас цікавить, запропонувавши різні варіанти його вирішення.

До того ж Ви зможете самостійно вибрати пакет обслуговування, який буде відповідати пріоритетам роботи та ціновій політиці Вашої компанії.
І головне, пам’ятайте, що набагато простіше й дешевше вести кадровий облік на підприємстві правильно з самого початку, ніж потім виправляти помилки або взагалі відновлювати документацію «з нуля»!


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу