Контекстна реклама в google, youtube, facebook, instagramm у Києві | Ведення каналів, Київ | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Контекстна реклама в google, youtube, facebook, instagramm у Києві

Хочете збільшити кількість дзвінків і
інтернет-продажів вже завтра?
Тоді вам пора налаштувати контекстну рекламу.

» налаштування кампанії – 2000 грн
» ведення кампанії – від 600 грн/місяць

Сертифікат* на контекстну рекламу Google Ads на 900 грн.

Налаштування / оптимізація

Включає процедури:

  • визначення мети контекстної реклами
  • формування семантичного ядра
  • підбір цільових ключових слів і фраз
  • написання оголошень
  • розробка банерів
  • налаштування рекламного облікового запису
  • визначення контрольних показників
  • налаштування звітів по ефективності

ВЕДЕННЯ КАМПАНІЇ

Включає процедури:

  • контроль ефективності реклами
  • адаптація рекламних оголошень
  • оптимізація ставок
  • управління ключовими запитами
  • підвищення коефіцієнта конверсій
  • ведення ремаркетингу
  • надання детального звіту
  • надання рекомендацій



СЕРТИФІКАТ* від Firm.ua на контекстну рекламу в Google Ads до 900 грн

Яким повинен бути розмір рекламного бюджету, щоб отримувати продажі з сайту?

Чи потрібна мені контекстна реклама якщо я вже вкладаю в SEO?

У мене є сайт чи потрібна мені контекстна реклама?








*Умови надання сертифіката:
- Під сертифікатом розуміється компенсація фактичних витрат на контекстну рекламу в системі Google Ads. Компенсація витрат на рекламу відбувається шляхом нарахування суми витрат на рахунок рекламного аккаунта по закінченню першого місяця показу реклами.
- Сума компенсації відповідає сумі фактичних витрат у перший місяць проведення рекламної кампанії, але не більше 900 грн.
- Сертифікат використовується при замовленні послуг в компанії Firm.ua на створення рекламного аккаунта в системі Google Ads і налаштування контекстної реклами
- Сертифікат діє тільки на один новий рекламний аккаунт і не може бути використаний на вже існуючі рекламні кампанії.
- з моменту показу першої рекламної кампанії в акаунті не пройшло більше 14 днів
- До рекламного аккаунту не застосовувалися інші спеціальні пропозиції від компанії Google
- Термін використання 1 місяць з дати отримання

Яким повинен бути розмір рекламного бюджету, щоб отримувати продажі з сайту? Бюджет СРС-реклами на місяць розраховується наступним чином: Бюджет = СРА (вартість конверсії) * Бажане к-сть заявок В свою чергу (показники за місяць), СРА (вартість конверсії) = витрачений рекламний бюджет / к-ть конверсій На вартість конверсії впливає якість трафіку, якість посадкової сторінки, конкуренція, сезонність попиту, вартість і якість товару. Тому, для визначення вартість потрібно зробити попередній аналіз ніші. Рекомендуємо запланувати для тестового періоду бюджет в 3000 грн. Але для більш точного визначення бюджету краще проконсультуватися з інтернет-маркетологом, який зможе проаналізувати ваш продукт і розрахувати ваш бюджет виходячи з поставлених завдань.

SEO-просування - це оптимізація сайту під вимоги пошукових систем і запитів користувачів. Недоліком цього напрямку є те, що ви не можете контролювати обсяг і інтенсивність трафіку з цього каналу, він має відстрочений ефект, тобто має пройти час, коли у вас почнуть з'являтися відвідувачі в необхідній кількості. Контекстна реклама - це досить гнучкий рекламний інструмент, який дозволяє контролювати не тільки витрати, але і кількість, і якість трафіку на ваш сайт. Результат ви отримуєте відразу після запуску рекламних кампаній. Звичайно, без якісного сайту, ефективність вашої реклами буде набагато нижчою (мало показів, висока вартість конверсій). Тому не можна сказати, що вам необхідно тільки щось одне. Ці інструменти повинні працювати разом, тоді ви зможете отримати дійсно значущий результат. Для того, щоб краще в цьому розібратися ви можете отримати у нас консультацію інтернет-маркетолога, який зможе пояснити, як працюють ці інструменти і як їх використовувати.

Головний інструмент продажів в інтернеті - це сайт. Але сам по собі сайт не може залучати клієнтів, вони про нього не знають. Саме для залучення відвідувачів на сайт потрібна реклама в різних джерелах: в пошуковій системі Google, таргетована реклама в соціальних мережах, відео-реклама в YouTube. Щоб правильно розібратися яка реклама потрібна для вашого сайту, звернутися за консультацією до інтернет-маркетолога, який допоможе вам визначити, який вид реклами для вас буде найбільш ефективним








© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу