КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Контекстна реклама

Сьогодні реклама – це ефективний механізм донесення інформації про продукт (товар, роботу або послугу) від виробника або продавця до споживача. Будь-якому, навіть найменшому бізнесу потрібно просування до споживача, як основі його існування. На сьогоднішній день існує безліч видів реклами, але, мабуть, найефективнішим видом є контекстна реклама.

Що це таке і чому вона завоювала таку популярність у наш час? Перш за все – це реклама Інтернету, самого потужного і дієвого важеля спілкування людей сучасності. А тому це найефективніший спосіб зв’язку рекламодавця з потенційними клієнтами.

Схема роботи контекстної реклами досить проста: власники сайтів-рекламодавці оплачують або безпосередньо компаніям, що забезпечує розміщення реклами в пошукових системах, або через рекламне агентство розробку та розміщення своєї реклами. В результаті, споживач за своїм запитом отримує від пошукової машини не тільки кілька сотень відповідей, але і можливість ознайомитися з рекламою-оголошенням про продаж шуканого продукту. Таким чином, рекламодавець отримує можливість донести своє оголошення безпосередньо до особи, яка цікавиться або вже зацікавлене в придбанні того чи іншого продукту рекламодавця.

Зазвичай контекстна реклама являє собою оголошення, що містить короткий опис продукту чи їх переваг з посиланням на сайт рекламодавця. При натисканні на оголошення, відвідувач переходить на цільову сторінку сайту рекламодавця.

Значний відсоток успіху контекстної реклами лягає на чіткий, правильний вибір цільової аудиторії. Від цього залежить написання самого тексту оголошення та доскональний підбір запитів, при яких воно буде відображатися (ключових фраз), додаткових налаштувань компанії.

Другим пунктом, що впливає на успіх проведення рекламної компанії, стане грамотно розпланований бюджет. Кожен перехід, навіть не цільовий, коштує грошей, а тому важливо правильно формувати витрати на контекст, щоб витрати на рекламу не перевищували ефект від неї.

Для максимально ефективного, логічно правильного з’єднання «рекламодавець-покупець» існує система управління контекстної реклами. Чим вона зручна? Це безпосередньо створення самого оголошення рекламодавця з посиланням на сайт, за значенням варіантів запитів, при яких воно буде відображатися (ключових фраз), а при використанні яких немає (мінус-слова). Також система дозволяє вибирати певні можливості, такі як регіон, час, місце показу оголошення. А також переглядати статистику, робити аналіз ефективності даної контекстної реклами, подає поради щодо її оптимізації.

Серед існуючих в Інтернеті систем контекстної реклами, провідні позиції займають Google (74,4%) і Яндекс (22,7%). Тому доцільно розглядати просування в цих пошукових системах. Розглянемо їх детальніше.

Винахідливість Google пропонує не тільки бічне розміщення контекстної реклами, але і додавання трьох рекламних позицій над результатами пошуку. Доступно розміщення реклами на всіх партнерських сайту, таких як YouTube, Gmail. Відстеження переходу дозволяє поправити текст оголошення, відкоригувавши підбір ключових слів. Однак Google має складну і, найчастіше, не зрозумілу систему формування рейтингу оголошення, ключових фраз, наповнення сторінок, що впливають на позицію видачі та вартість кожного кліка.

Яндекс відрізняє величезна кількість російськомовних відвідувачів Росії та країн СНД. «Генератор продажів» публікує контекстну рекламу не тільки на сайтах рекламної мережі, але безпосередньо на пошуку Яндекса. На відміну від вище зазначеної пошукової системи в Яндексі основним показником є бюджет.

Вибір будь-якої системи – це вибір, прийнятний планам, цілям, бюджету рекламодавця. Для більш платоспроможних рекламодавців радимо розміщувати рекламу в обох пошукових системах.

В даний час на просторах Інтернету величезна кількість рекламних агентств, що працюють в системах контекстної реклами, пропонують свої послуги з підготовки, розміщення та комплексного обслуговування контекстних кампаній. Як і в будь-якому проекті, підходячи до питання вибору підрядника, варто дотримуватися ряду нескладних правил, які в наслідок зберігають і гроші, і нерви рекламодавця:
по-перше, перевірити наявність сертифікації;
по-друге, знайомство з портфоліо підрядника і відгуками, рекомендаціями попередніх клієнтів;
по-третє, дізнатися, чи є контекстна реклама основним (зазначеним) видом діяльності агентства. Це припускає існування інструментів автоматизації управління рекламною компанією (РК) і кілька інших переваг;
по-четверте, дізнатися про наявність безпосередньо відділу контекстної реклами. Бажано не в кількості 1-2 чоловік.

Варто обговорити й проаналізувати фінансові питання – існуючі обмеження по бюджету і розміри комісії (у відсотку від рекламного бюджету або тарифом за кожен перехід по оголошенню). Дізнатися про можливості гостьового доступу в РК для контролю і можливості проведення самостійного аналізу. Надання періодичної звітності про проведення кампанії.

Мета створення та проведення контекстної реклами одна – збільшення доходу рекламодавця. Ефективність кампанії доводять зростаючу кількість переходів на сайт, збільшення числа кліків, переглядів, а головне – зростання продажів.

Швидкі позитивні результати – показник грамотно проведеної роботи. І ще один доказ того, що контекстна реклама найефективніший інструмент вирішення поставлених рекламних завдань.

Якщо Ви ще не спробували контекстну рекламу, зробіть це. Використовуйте наші поради і переконаєтеся в ефективності такого способу просування для бізнесу.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection