Варіант ліквідації залежить від стану підприємства, від якого Ви бажаєте позбутися.
Підприємство без боргів дешевше передати для перереєстрації на нового власника, який бажає вести бізнес. У цьому випадку витрати по переоформленню ляжуть на нього.
Підприємство-боржник краще перереєструвати на номінальну особу (без ведення будь-якої подальшої діяльності). Така процедура оперативна у реалізації.
Чисті підприємства з внесенням запису до реєстру про припинення доцільно проводити за повною процедурою припинення.
У варіанті 'Продаж' додвитрат немає, тому що витрати по переоформленню компанії лягають на плечі нового власника.
У варіанті 'Експрес' додатково оплачуються витрати на:
1) нотаріальне завірення (за тарифами нотаріуса, залежить від кількості учасників);
2) інші зміни, не пов'язані зі зміною учасників, директора, бенефіціарів. Наприклад, зміна назви, юридичної адреси і т.п.
У варіанті 'Припинення' оплачуються витрати на нотаріуса (за тарифами нотаріуса), держархів (за тарифами) і погашення можливих нарахованих штрафів.
Так, зазначений оптимальний строк.
Реальний строк залежить безпосередньо від замовника, тому що іноді через тяганину або зайнятості з його боку, строки пропорційно збільшуються.
У разі зволікань з боку держоранів, ми, зі свого боку, застосовуємо стимулюючі заходи, але гарантувати вказаний строк не можемо.
Щоб отримати більше інформації про послугу, рекомендуємо почати з ознайомлення з відповідями на питання у цьому розділі.
При зверненні до нас клієнт-менеджер надасть необхідні роз'яснення та допоможе визначитися з нюансами.
Якщо ваше запитання потребують знань і досвіду профільного фахівця, то клієнт-менеджер організуємо надання такої консультації. При цьому консультація за вашим бажанням може проводиться при зустрічі в офісі або віддалено (по телефону, скайпу, вайберу, телеграму або по електронній пошті).
Стандартна процедура взаємодії наступна:
1) прийом дзвінка / зустріч в офісі, надання роз'яснень та підписання договору замовнику;
2) калькуляція повної вартості послуги у залежності від обраного варіанту і нюансів, отримання оплати;
3) організація та виконання юристами послуги з ліквідації;
4) передача замовнику документів, які фіксують результат.
Взаємовідносини між нами регулюються нормами публічної оферти. Отримана зяавка і здійснена оплата є підставою прийняття замовником публічної оферти й укладення договору надання послуг.
З текстом публічної оферти можна ознайомитися тут - https://firm.ua/ua/kyiv/publichna-oferta.html
У варіанті 'Продаж' і 'Експрес' по результату роботи замовнику передаються:
1) нотаріальна копія акту прийому-передачі частини;
2) копія опису реєстраційної дії - 2 примірники;
3) виписка з Держреєстру (за бажанням).
У варіанті 'Припинення' - виписка з Держреєстру про реєстрацію припинення підприємства з даними про зняття з обліку.
Для початку процедури замовник:
- варіант 'Продаж' - направляє інформацію про код ЄДРПОУ підприємства і надає доступ до бухгалтерської бази, звітності та до системи клієнт-банк (без права фінансової підпису). Це необхідно для проведення перевірки підприємства на чистоту;
- варіант 'Експрес' - направляє інформацій про код ЄДРПОУ підприємства на ліквідацію;
- варіант 'Припинення' - направляє інформацію про код ЄДРПОУ підприємства, надає доступ до бухгалтерської бази, звітності та первинну документацію (на вимогу).
Про подальший порядок дій, необхідних діях або передачі документів наш фахівець поінформує вас у процесі надання послуги.
Оплату ви можете зробити в будь-якій зручній формі:
1) перерахувати на рахунок;
2) перевести на карту;
3) готівкою при зустрічі.
Отримана оплата є підставою для підготовки документів і організації процесу.
Звісно так. Ми можемо провести всю процедуру заочно.
Єдиний момент - потрібно особиста явка до нотаріуса для засвідчення статутних документів або видачі довіреності на такі процедури на нашого фахівця.
Після завершення процедур пакет документів надішлемо кур'єрською службою на вказану вами адресу.
Ми прекрасно розуміємо, що звертаючись до нас ви очікуєте якісне виконання роботи. Тому наші фахівці ретельно перевіряють документи і відомості в процесі підготовки і виконання замовлення.
Якщо виникне якась помилка з нашої вини, ми негайно виправимо її за свій рахунок.
Якщо помилка виникне з вини нотаріуса або реєстратора, то ми вживемо заходів по її оперативному виправленню.