НАРАДА, ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Нарада, як спосіб підвищення ефективності

Якоюмає бути нарада? Більшість з працівників звикло, що наради – порожня трата часу. Ви можете перетворити нараду в дещо справді корисне з допомогою цих порад:
1. Задайте повістку зустрічі. У вас повинні бути слайди з порядком зустрічі для кожної наради. Вони повинні містити відповіді на такі питання:
– Що ви будете обговорювати сьогодні на нараді?
– Хто буде вести кожну дискусію?
– Скільки часу відводиться на кожне обговорення?

Встановивши, хто буде говорити, на яку тему і як довго, ви зможете уникнути відхилення від теми та догляду в непродуктивні спори, для яких можна знайти більш підходяще час і місце.
2. Огляд важливих показників. Зробіть огляд найважливіших маркетингових показників. Це мають бути показники, за якими оцінюється робота саме вашої маркетингової команди.
3.Трохи освіти. Маркетингові наради повинні бути розумним міксом з контенту типу президентського звернення до нації з результатами і перспективами і пізнавального контенту. Це потрібно для досягнення двох цілей: дати людям розуміння, чим займаються члени команди кожен день, і дозволити їм дізнатися щось нове.
4. Великі перемоги. Виділіть декілька хвилин, щоб відзначити успіхи членів команди або всієї команди в цілому. Підбадьорювання і підтримка допоможуть підняти дух і нагадати команді, якою успішною вона може бути, якщо постарається.
5. Прохання про допомогу. Кожен повинен мати можливість під час наради попросити членів команди про допомогу. Якщо під час нарад дати можливість співробітникам запросити допомогу колег, ви виявите, що люди знаходять прості рішення або дають хороші ресурси для вирішення проблеми.

Також пам’ятайте, що щомісячні наради можуть трохи відрізнятися від щотижневих. Це означає, що додатково до всього вищесказаного, на початку кожного місяця слід обговорювати цифри місяця попереднього і цілі на місяць, що наступив. Щомісячні наради повинні містити огляд проектів кожного співробітника за останній місяць, огляд повинен включати і результати роботи.

Після огляду вже зробленого кожен член команди повинен представити індивідуальний план на місяць і спосіб досягнення поставлених цілей.

Це також критично важливий час наради для зворотного зв’язку. Вбудуйте в кожну презентацію як мінімум п’ять хвилин для цього. Кожен співробітник повинен мати можливість отримати відгуки на запропоновані проекти.

Дотримуйтеся часу. Це означає, що ви починаєте вчасно, закінчуєте вчасно, і кожна окрема презентація укладається у відведений їй час.

Закінчуйте кожну зустріч списком дій. Нехай в кінці наради координатор зустрічі зробить короткий огляд сказаного.

Дотримуйтесь цих правил і ефективність нарад значно зросте.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection