ОН-ЛАЙН БУХГАЛТЕРІЯ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Он-лайн бухгалтерія

Кожне підприємство зобов’язане вести бухгалтерський і податковий обліки. Такий обов’язок закріплений чинним законодавством. Тому відмовитися від даного процесу неможливо, однак є можливість вибору способу ведення. Розглянувши кожен з них, стає очевидним, що найкращим способом є аутсорсингове ведення з використанням сучасних інтернет-технологій.

Чому саме так? Давайте розглянемо детальніше.

Процес ведення бухгалтерії має свою специфіку, а тому вимагає залучення до даного процесу професіонала. У власника/директора є кілька варіантів рішення цього завдання:

1) самостійне ведення. Якщоу власника/директора є знання податкового права та стандартів ведення бухгалтерського обліку, то він може здійснювати ведення самостійно. Однак даний процес вимагає значної частини часу, що не дозволяє повноцінно сконцентруватися та виконувати керівні функції. Тому для підвищення ефективності адміністративного процесу таку функцію передають або найманому бухгалтеру, або аутсорсинговій компанії;

2) найманий бухгалтер. Ряд керівників вважають, що такий спосіб ведення є кращим, тому що саме найманий бухгалтер здатний цілком розуміти та вчасно виконувати функцію ведення бухгалтерського й податкового обліків.
Це не зовсім так. Недоліки ведення обліків найманим бухгалтером очевидні:
а) дорожнеча. Головні бухгалтери, які можуть виконувати повний комплекс зазначених функцій, по розміру оплати коштують на рівні топ-менеджера. Більше того, як правило, головні бухгалтери мають завищену самооцінку, а тому не погоджуються виконувати такі ключові функції, як виписка і введенняпервинної документації, розкладка документів, здача звітності. А тому найчастіше доводитися брати йому помічника, що ще здорожує цей процес;
б) суб’єктивізм. Ведення бухгалтерського обліку однією людиною тягне відсутність зовнішнього контролю, що не дозволяє вчасно виявляти та виправляти допущені фахівцем помилки. Найчастіше вони виявляються тільки після звільнення такого фахівця або під час перевірки;
в) наявність додаткових витрат. Варто також ураховувати наявність витрат на утримання робочого місця, періодичне навчання, передплату на нормативну базу і спеціалізовану пресу тощо;

3) аутсорсинговий супровід. Фінансова ефективність такого способу ведення обліків зрозуміла: фіксований розмір оплати, що нижче вартості втримання власного фахівця, без шкоди якості ведення.

Більше того, аутсорсинговые компанії беруть на себе повну фінансову відповідальність за якість своєї роботи. Це змушує їх створювати ефективний механізм підбору кваліфікованого персоналу, надавати повний комплекс необхідних замовникові послуг і встановлювати додатковий контроль якості виконуваних ними функцій.

Ви можете парирувати тим, що при такому веденні замовник не має доступу до своєї актуальної бухгалтерської бази або буде мати складності з випискою первинної документації.

Але даний процес вирішується за рахунок використання сучасних інтернет-технологій, а саме он-лайн бухгалтерії.

Принцип он-лайн бухгалтерії полягає у тому, що завдяки використанню інноваційних технологій клієнтові надається постійний доступ до актуальної бухгалтерської бази з можливість працювати у ній у реальному часі.

Функція виписки первинної документації передається або прямо менеджерам по роботі із клієнтами, або окремому працівникові замовника.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу