найближчий офіс

якщо ні, змініть

ПРОДАЖ ПІДПРИЄМСТВА у Києві

Ваше підприємство стало тягарем? Передайте його тому, хто бажає почати бізнес!

ПРОПОЗИЦІЇ ПРОПОЗИЦІЇ
ДЕТАЛІ & НЮАНСИ ДЕТАЛІ

НАЙКРАЩИЙ ВАРІАНТ, ЯКЩО

  • діяльність не велась або незначна
  • бухгалтерія та звітність у порядку
  • заборгованість відсутня

УМОВИ

ЦІНА – 1990 грн

СТРОК – до 2 місяців



► Що включає у себе ця послуга?

► Чому цей варіант триває 2 місяці?

► За що я плачу при продажі компанії?

► Чи будуть які-небуть додаткові оплати?

► Чи є ці способи законними та безпечними?

► Який порядок взаємодії?

► Які документи необхідно надати?

► Які документи залишаться у мене?

► Чи можна зробити все без виїзду в офіс?



Послуга включає:
» підбір нового власника та директора;
» зміна юридичної адреси (за бажанням);
» зміна назви (за бажанням);
» проведення перереєстрації на нового власника.

Такий строк обумовлений тим, що підприємство перевіряється та виставляється на продаж.
Як видно з практики, у середньому строк, протягом якого підприємство продається та переоформлюється, займає 2 місяці.

Оплата, що вказана при продажу підприємства, здійснюється за:
» проведення аудиту фактичного стану бухгалтерського та податкового обліку;
» видачу нотаральної довіреності на відчуження підприємства;
» здачу звітності за період продажу;
» пошук покупця підприємства.
Інші витрати, пов'язані з подальшою перереєстрацією підприємства, несе покупець.

Замовник вносить лише зазначену суму за послугу.
Всі дії з перереєстрації включені у вказану суму.

Усі з вищезазначених способів є ефективними та законними.
Звичайно, ми не беремося за ліквідацію підприємств, що задіяні у шахрайських схемах, адже це – кримінально карне діяння.

Порядок взаємодії наступний:
1) прийом дзвінка / зустріч в офісі та надання роз'яснень;
2) здійснення оплати та проведення перевірки стану підприємства;
3) розміщення підприємства на продаж та пошук покупця;
4) організація нотаріального засвідчення та проведення перереєстрації підприємства;
5) передача пакету документів замовнику.

Необхідні будуть наступні документи:
» статутні документи підприємства;
» первинна бухгалтерська документація;
» ключі доступу до кабінету платника податків та здана звітність;
» печатка підприємства.

Після продажу підприємства у колишнього власника залишиться:
» договір купівлі-продажу;
» нотаріально завірений акт прийому-передачі частки;
» виписка з держреєстру про внесення змін;
» акт прийому-передачі документації та печатки.

Звісно так. Ми можемо провести всю процедуру заочно.
Єдиний момент - потрібна особиста явка до нотаріуса для оформлення прийому-передачі частки або видачі довіреності на такі процедури на нашого фахівця.
По завершенню процедур пакет документів перешлём кур'єрською службою на вказану вами адресу.


З цією послугою замовляють


ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

    Пропозиция дня

    Отримай 50% кешбек

    за свое хорошее поведение