Просування у соціальних мережах у Києві | Ведення каналів, Київ | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Просування у соціальних мережах у Києві

У соціальних мережах знаходиться більше 72% всіх 
користувачів Інтернету!
А ви з ними працюєте?

ЦІНА:

» планування – 3000 грн
» ведення – 5000 грн/місяць

ПЛАН ПРОСУВАННЯ

  • створення та оформлення бізнес-сторінок
  • створення брендованих банерів
  • підбір брендових і тематичних хештегів
  • аналіз активності конкурентів в мережі
  • формування контент-стратегії
  • складання контент-плану

РЕЗУЛЬТАТ

  • цільової трафіку з найпопулярніших мереж Facebook і Instagram
  • залучення клієнтів в торгові точки
  • упізнаваність бренду
  • комунікація з клієнтами

ВЕДЕННЯ СТОРІНКИ

  • написання постів і постинг приголосного контент-плану
  • створення графічних і відео-матеріалів
  • проведення конкурсів, марафонів, та ін інтерактивних заходів
  • робота з лідерами думок, блогерами, реклама у великих спільнотах (рекламний бюджет обговорюється окремо)
  • робота з негативними відгуками, тематичними сайтами, отзовиками
  • налаштування таргетованої реклами (вартість послуги та рекламний бюджет обговорюється окремо)
  • надання звітів по динаміці



Що таке просування в соціальних мережах і яким бізнесам воно підійде?

Що таке таргетована реклама в соціальних мережах?










На сьогодні в Facebook налічується понад 11-ти млн користувачів з України. 70% користувачів знаходяться в найбільших містах України. Найбільш актуально просування в соціальних мережах для продуктів, пов'язаних з розвагами, відпочинком, бізнес-тематика, здоров'я, автомобілі, музика і т. п. З допомогою соціальних мереж можна вирішувати наступні завдання:
- підвищення впізнаваності бренду, компанії;
- канал підтримки клієнтів;
- формування попиту на товар/послуги;
- напрямок трафіку на сайт;
- продажу.

Просування в мережі передбачає розширення охоплення аудиторії, що неможливо без таргетованої реклами. Адже ваші пости на сторінці бачать тільки 10% ваших передплатників. Всі інші не бачать того, що ви робите на своїй сторінці. У свою чергу реклама допомагає не просто розширити охоплення ваших публікацій, але й залучати саме тих користувачів мережі, які відносяться до вашої цільової аудиторії. Таргетована реклама Facebook і Instagram-показ рекламних повідомлень користувачам мережі згідно із зазначеними параметрами таргетингу: геолокація, вік, стать, інтереси, на основі дій користувача на сторінці і на сайті компанії. Без таргетованої реклами ви не зможете отримати відчутного результату.










© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection