РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Реклама в інтернет

Проведення рекламних кампаній – це невід’ємний процес будь-якого діючого бізнесу. Без нього не буде ні клієнтів, ні доходів.

Однак розробка та запуск рекламної кампанії додає, принаймні, ще одну видаткову статтю в бюджет підприємства. Розмір витрат залежить від способу та джерел проведення.

Загальні правила побудови оптимального рекламного бюджету очевидні. Необхідно провести ряд заходів:
по-перше, визначити мету, причому виразити їх у конкретних величинах (розмірі виторгу, сумі доходів тощо);
по-друге, визначити цільову аудиторію, тобто зрозуміти, хто є потенційним клієнтом;
по-третє, визначити способи та джерела реклами;
по-четверте, провести рекламну кампанію;
і по-п’яте, зробити аналіз досягнення поставленої мети та порівняти ефективність за видами рекламних джерел.

Такі ж задачі стояли і перед підприємствами ГК «ФінІнКом».Ми задали питання: «Який з видів реклами є найбільш ефективним з погляду вартості та віддачі?»

Першочергово ми зробили теоретичний аналіз. Але теорія теорією, а кращий спосіб одержання достовірних даних – перевірити їх на практиці.

Випробувавши на собі різні варіанти та порівнявши результати, ми довідалися, що на сьогоднішній день самою ощадливою за витратами й ефективної по віддачі є інтернет-реклама.

Наші результати перевершили очікування. І це не дивно, адже кількість користувачів інтернетом постійно росте. Особливо така тенденція простежується у містах-мільйонниках.

Більше того, у процесі перевірки ми одержали безцінний досвід і методики правильного проведення рекламних кампаній в інтернеті. Тому було вирішено почати надавати відповідні послуги для клієнтів.

Зробимо відразу застереження, що обов’язковим елементом ведення рекламних кампаній в інтернет є наявність web-сторінки (сайту) компанії. При відсутності такого ефективність реклами в інтернет практично дорівнює нулю.

Про правила та методи створення сайту, що допоможе налагодити продажі,ми поговоримо у наступних номерах. У цій статті ми обговоримо особливості реклами в інтернет.

Варто знати, що реклама в інтернет сама по собі не є прямим способом продажу. Вона забезпечує інформування винятково потенційних споживачів щодо пропозиції підприємства та перенаправляє їх на сайт для одержання необхідної для здійснення замовлення інформації і в кінцевому результаті здійснення такого.

У статті ми не розглядаємо такі види інтернет-реклами як банерна (через дорожнечу), розміщення на дошках оголошень (через низьку ефективність) і СПАМ (через сумнівну законність). Зупинимося на контекстній рекламі.

Потенційні покупці чого-небудь уже не зобов’язаний йти до магазину, шукати рекламу у пресі за темою, що його цікавить. Він заходить в інтернет і за допомогою пошукових систем знаходить необхідні товари та послуги. За статистикою 65 % запитів здійснюється через Google, 25 % запитів – Яндекс.

Є одна особливість пошукових систем: вони видають інформацію посторінково. У такий спосіб рекламні оголошення, що перебувають на перших сторінках і вище інших мають більшу кількість переглядів. Отже, основне завдання полягає у тім, щоб рекламні оголошення займали перші позиції.

Сайтів підприємств стає усе більше і більше. Але всі не можуть бути першими. Що ж робити? Підвищувати якість інформації та способів її викладу (проводити Сео-оптимізацію сайту). Це відносно дешевий, але досить довгий процес.

Розуміючи це, пошукові системи запропонували інший спосіб – контекстна реклама (платне розміщення оголошень). Такий спосіб реклами дозволяє швидко досягти необхідних показників.

Напрацьований нами досвід і методики дозволяють знизити вартість одного контакту навіть у самих конкурентних видах бізнесу.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection