РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ВІД А ДО Я | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Рекламна кампанія від А до Я

Поняття «реклама» сьогодні не потребує особливих пояснень. Кожній хоч трохи знайомій з бізнесом людині зрозуміло, що який би якісний товар він не продавав, без реклами їй не обійтися. Адже реклама забезпечує продажі. А розповісти про товар треба так, щоб людям хотілось його придбати, використати, спробувати та визначитися для себе у майбутньому. Тобто для втілення ідеї вашого товару або послуги необхідно розповісти про їх споживачеві, викликавши при цьому певні позитивні емоції й асоціації.

Саме поняття«кампанія» – один з «військових» термінів, використовуваних у рекламній справі. От тільки «театр боїв» розвертається на ринку, а головною метою «завойовників» є, безумовно, серця споживачів.

Як у будь-якій війні, так і у рекламній кампанії, важливі стратегія і тактика, точне розміщення сил, як букв в алфавіті. Розглядаючи основи рекламної компанії від «А» до «Я», виділимо головне.

«А» – спочатку варто визначитися з метою. Необхідно чітко знати, який конкретний результат потрібно одержати: збільшення продажів, упізнанність продукту, просування корпоративного сайту, збільшення частки ринку, що зайнята, вивід з гри конкурентів та інше. З відповіді на дані питання залежить стратегія вашої подальшої діяльності.

Потім, розвертаючи свою кампанію і просуваючись далі за алфавітом, необхідно чітко відповісти собі на питання: «Кому продаємо? Що продаємо? Як продаємо?»

Правильно визначити «портрет» очікуваного покупця і його переваги – це вже величезна частина справи. У принципі, вже при створенні того або іншого товару або послуги ми орієнтуємося на клієнта, оцінюючи стать, вік, рівень доходу, стиль життя, цінності, родиний стан, критерії вибору товару та інше. Непогано при цьому аналізувати відношення вашої цільової аудиторії з конкуруючими товарами, вже відомими на ринку. При організації рекламної компанії необхідно правильно зв’язати з виробленим вами товаром інтереси обраної аудиторії, саме від них залежить вибір основних коштів компанії, її специфіки. Наприклад, слухові апарати для людей похилого віку краще рекламувати під час спеціальних акцій для людей похилого віку, у поліклініках, пресі. А от нові мобільні гаджети – будуть прекрасно представлені в медіарекламі, розташованої у соціальних мережах.

Формування стратегії реклами товару (послуги), виділення особливостей і конкурентних переваг дасть можливість виділити його серед запропонованих на ринку. Однак не слід захоплюватися розповіддю про усілякі переваги, звичайно це викликає у споживача тільки нудьгу, відбираючи масу часу.

Природно, підкреслити перевагу товару можливо тільки при грамотному аналізі переваг і недоліків конкурентів. Сюди входить не тільки цінова політика, але і системи знижок, акцій, форми реклами, її популярність.

Пам’ятаємо про те, що конкуренція – основа ринкової економіки, своєрідний двигун прогресу. При цьому важливо пам’ятати про коректність рекламної компанії.

Природно, що креативність при проведенні реклами цінується особливо. При розмаїтості пропонованих продуктів на сьогоднішньому ринку знайти свою ноту досить складно. А тому не варто засмучуватися, якщо спочатку робота не приносить плодів. Креатив ставиться як до формату та типів рекламних матеріалів, так і до виборів строків і реалізації.Правильний вибір площадки для розміщення, дати, форми – все це основи ефективного медіапланування.

Залежно від обраного бюджету реалізуютьсяй основні напрямки реклами.

Найпоширеніші й малозатратні сьогодні – це розсилки на електронну пошту, поліграфічна продукція – листівки, що роздають потенційним клієнтам або, плакати, що розкладають навіть у поштові ящики. Особливо важливо правильне кольорове оформлення і лаконічність такої реклами. Клієнт чітко повинен розуміти, яку користь він отримає, здобуваючи ваш товар. Нічого зайвого, тільки суть.

Саме тому цінуються помітні слогани. Вони швидко запам’ятовуються, створюючи певні асоціації. Не можна при цьому як подавати помилкову інформацію, так і критикувати товари конкурентів. Негатив ніколи не був супутником гарного бізнесу.

Більш витратні види інформаційної реклами – преса, телебачення, інтернет, а також використання рекламних щитів та інше. Все це також вимагає професійного підходу до дизайну й утримування.

Плануючи бюджет,варто обов’язково закладати непередбачені статті витрат. Сумно, коли активно проведена рекламна кампанія захлинається, тільки почавши приносити позитивні плоди через недостачу коштів.

Реклама у практиці звичайно реалізується через акції-презентації. Клієнтам пропонується можливість придбання товарів по навмисно занижених цінах з метою ознайомлення з якісними характеристиками на початковому етапі. Сценічні діїй свята, тематичні виставки й лекторії – все це може залучити потенційних клієнтів до вашого товару при правильному підході. Саме під час таких акцій заставляються основи майбутньої клієнтської аудиторії.

Слід зазначити необхідність постійного моніторингу ефективності проведеної реклами. У цьому неоціненними є соціологічні опитування, постійна робота із клієнтами, контроль розмірів виручки. З’ясування джерел інформації, які привели клієнта до вашого продукту. Така діяльність допоможе усунути недоліки й виробити більше ефективні методи кампанії.

Результативність рекламної кампанії відслідковується не один місяць, а як мінімум 6 місяців або навіть рік. Вже по закінченню цього строку й одержанню конкретних позитивних або негативних результатів можна говорити про ефективність проведеної кампанії, наявні недоліки і переваги.

Підходячи до кінцевої літери алфавіту, уявіть собі, що рекламований вами товар не ваш, а ваших самих завзятих конкурентів. І задайте собі питання: «Я купив би цей товар?» Звичайно при відповіді на нього все таємне стає явним.Хоч «Я» і остання літера в алфавіті, але вона завершальна у виборі кожного клієнта.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection