Реєстрація ФОП у Києві | Київ, Реєстрація підприємств | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Реєстрація ФОП у Києві

ЛЕГКИЙ

  • підбір кодів діяльності

  • підбір оподаткування

  • підготовка документів

  • реєстрація за 24 години

  • постановка на облік ПДВ ± ЄП
    Постановка на облік ПДВ або ЄП, включена у вартість пакета. Плануючи строки реєстрації, слід мати на увазі, що при подачі заяви на реєстрацію платником ПДВ до 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані платником ПДВ з 1 числа наступного місяця, а у разі подання заяви після 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані з 1 числа через місяць.

за 

 день

690

 грн

Замовити

БАЗОВИЙ

  • підбір кодів діяльності

  • підбір оподаткування

  • підготовка документів

  • реєстрація за 8 годин

  • постановка на облік ПДВ ± ЄП
    Постановка на облік ПДВ або ЄП, включена у вартість пакета. Плануючи строки реєстрації, слід мати на увазі, що при подачі заяви на реєстрацію платником ПДВ до 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані платником ПДВ з 1 числа наступного місяця, а у разі подання заяви після 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані з 1 числа через місяць.

  • ключі та ПЗ для звітності

за 

2

 дні

1390

 грн

Замовити

ПОВНИЙ

  • підбір кодів діяльності

  • підбір оподаткування

  • підготовка документів

  • реєстрація за 1 годину

  • постановка на облік ПДВ ± ЄП
    Постановка на облік ПДВ або ЄП, включена у вартість пакета. Плануючи строки реєстрації, слід мати на увазі, що при подачі заяви на реєстрацію платником ПДВ до 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані платником ПДВ з 1 числа наступного місяця, а у разі подання заяви після 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані з 1 числа через місяць.

  • ключі та ПЗ для звітності

  • виготовлення печатки

за 

2

 дні

1890

 грн

Замовити

* – кешбек надається при замовленні з бухгалтерським обслуговуванням


ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► 5 нюансів реєстрації ФОП

► Який порядок реєстрації ФОП?

► Які документи потрібні для реєстрації?

► Чи впливає прописка на реєстрацію підприємця?

► Чи потрібний підприємцеві друк?

► Чи слід підприємцеві відкривати рахунок у банку?







Процедура реєстрації підприємця передбачає:
- заповнення замовником заявки на реєстрацію (надається нашими клієнт-менеджерами);
- організація нотаріального завірення довіреності;
- проведення юристами реєстраційних процедур і постановку на облік згідно із заявкою;
- передачу пакету документів замовникові.

Для реєстрації підприємця потрібні наступні документи:
- паспорт або посвідка про тимчасове проживання на території України;
- довідка щодо ідентифікаційного номера, якщо немає відмітки у паспорті про відмову від нього;
- довідка переселенця - для осіб, прописаних в зоні АТО.

Так, реєстрація підприємця проводиться за місцем його зареєстрованого проживання (прописки).

Підприємець може вести діяльність без печатки. Це зручно для 1-ої та 2-ої групи оподаткування (працюють з фізичний особами). Для роботи з юридичними особами, з 'великими' контрактами, для здійснення зовнішньоекономічної діяльності (акредитація) печатка буде потрібна.

Треба враховувати, що юридичні особи можуть проводити розрахунки у готівковій формі з одним постачальником на суму не більше 10'000 грн у день. Тобто для отримання оплати великими сумами треба мати рахунок у банку.






© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection