Реєстрація змін у Києві | Київ, Реєстрація підприємств | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Реєстрація змін у Києві

Ми займаємося реєстрацією з 1999 року, тому вміємо реєструвати зміни різної складності.
Ми зробимо те, що не зроблять інші!

ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ПРОВОДИМО

Об’єкт зміниЦіна, грн.Строк, днів
Юридична особа
Зміна керівника, бенефіциара або контактних даних4901
Зміна видів діяльності (КВЕД) у реєстрі4902
Зміна видів діяльності (КВЕД) в установчих документах9902
Зміна учасника чи власника9902
Зміна розміру статутного капіталу9902
Зміна місця знаходження (юрадреси)9902
Зміна назви чи організаційної форми12902
Злиття, вливання, поділ, виділення290030
Фізична особа-підприємець
Зміна прізвища, імені або по-батькові4901
Зміна адреси реєстрації4901
Зміна видів діяльності (КВЕД)4901

ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Що включає у себе послуга?

► Який порядок проведення реєстрації змін?

► Які документи необхідно надати для реєстрації?

► Які будуть додаткові витрати, окрім зазначених?

► Чи можна бути засновником кількох підприємств?

► Чи впливає прописка на реєстрацію?

► Чи варто реєструвати підприємство на домашню адресу?

► Хто оцінює майно при формуванні статутного капіталу?



Послуга включає:
- кваліфіковане консультування;
- підготовка грамотних статутних документів;
- реєстрація в усіх передбачених інстанціях;
- заміна печатки (за потреби).

Процедура реєстрації змін включає:
- заповнення замовником заявки на внесення змін (надається нашими клієнт-менеджерами);
- розробку юристами пакету реєстраціної документації, узгодження їх із замовником;
- організацію нотаріального завірення документів;
- проведення юристами реєстраційних процедур і постановку на облік згідно із заявкою;
- передачу пакету документів замовникові.

Для реєстрації змін потрібні наступні документи.

Для юридичних осіб:
- код ЄДРПОУ;
- паспортні дані та ідентифікаційний номер особи при зміні учасників або керівника;
- довіреність на право представляти інтереси юридичної особи.

Для фізичних осіб - підприємців:
- код ЄДРПОУ;
- паспортні дані при зміні їх даних;
- нотаріальна довіреність на право представляти інтереси.

Додатково оплачуються:
- нотаріальні послуги при завіренні змін;
- держмито за реєстрацію змін;
- придбання юрадреси при зміні адреси;
- виготовлення печатки при зміні назви чи ПІБ.

Особи можуть бути засновниками (учасниками) у необмеженій кількості підприємств.

Прописка впливає на місце реєстрації підприємства тільки при реєстрації підприємства за місцем проживання його засновника.
У такому випадку адреса прописки учасника є юридичною адресою, тобто адресою реєстрації.
У деяких випадках прописка не впливає на процес реєстрації підприємства.

Ми не рекомендуємо реєструвати підприємство на домашню адресу, оскільки це:
1. протизаконно – порушуються положення ст. 813 Цивільного кодексу України й ст. 6 Житлового кодексу України;
2. перешкоджає діяльності – таке підприємство не зможе зареєструвати касовий апарат, одержати торговий патент, пройти акредитацію на митниці для здійснення ЗЕД-операцій, одержати низку ліцензій тощо;
3. небезпечно – у такому випадку квартира є офісним приміщенням з відкритим доступом для контролюючих і правоохоронних органів (без відповідного рішення суду).

Згідно зі ст. 115 Цивільного кодексу України, грошова оцінка внеску проводиться учасниками за їхньою загальною згодою.
У той же час державний реєстратор може зажадати підтвердження вартості майна, якщо вона буде завищеною. Таким підтвердженням може бути:
- бухгалтерська документація із зазначенням ціни придбання або
- висновок експерта.



© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу