ТОРГОВИЙ ЗНАК - ОСНОВА БРЕНДУ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Торговий знак – основа бренду

Ще в древні часи виробники почали проставляти на своїй продукції клеймо для того, щоб можна було відрізнити свою продукцію від чужої. Так з’явилися перші торгові знаки (або як їх ще називають – торгові марки).

Згодом споживачі почали ідентифікувати якісний товар і проставлене клеймо. Одним з вирішальних факторів вибору стало ім’я виробника. Так торгові знаки перетворилися в бренди.

Як часто ми купуємо трендові речі? Адже ми розуміємо, що бренд створює додаткову вартість до товару. Цю вартість ми платимо за впевненість у якості й популярність.

Не кожна торгова марка стає брендом, але не може бути бренду без торгової марки.

На сьогоднішній день торговою маркою називають позначення, що слугують для індивідуалізації товарів юридичних осіб або підприємців.

Торговельні марки бувають:
словесними – складаються зі слова, словосполучення або виразу (наприклад, торговий знак McDonalds або їх речівка I love it);
графічними – складаються із зображення (наприклад, логотип у вигляді вигнутої смуги Nike);
комбінованими – що включають і словесні й графічні елементи (наприклад, торговий знак ГК «Фининком»);
об’ємними – тривимірні об’єкти, фігури і їхні комбінації (наприклад, логотип Djuice у Київстара);
рідше зустрічаються звукові (наприклад, у вигляді музичних творів) і ароматичні (наприклад, у вигляді запаху).

Як же відрізнити просте найменування продукції від торгової марки? Для цього виробники можуть проставляти позначення в правому верхньому кутку:
™ – це позначення пріоритету, тобто торговий знак, права на який уже виникли у виробника, але не пройшли до кінця реєстраційні процедури;
® – це позначення зареєстрованого торгового знаку.

Для повного захисту компанією своїх прав на торговий знак необхідно пройти повністю всі експертні й реєстраційні процедури, одержати свідоцтво про реєстрацію торгового знаку.

Варто також знати, що тільки правильно проведена реєстрація торгового знаку є гарантією захисту прав виробника. Основними особливостями реєстрації є вибір країни (території) захисту, видів діяльності (всі види діяльності поділені на 43 класи), ступеню захисту.

Ще однієї особливістю реєстрації торгової марки в Україні є можливість реєстрації доменного імені для сайту в доменній зоні «.ua».

Наявність власного торгового знаку є ознакою серйозності намірів компанії й заявою про якість вироблених нею товарів, робіт і послуг.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу