Ведення бухгалтерії ФОП у Києві | Бухгалтерські послуги, Київ | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Ведення бухгалтерії ФОП у Києві

58 підприємців довірили нам свою бухгалтерію, 
тому що вони хочуть займатися своїм бізнесом, 
а не витрачати час на рутинний облік

ОПИС ТА ЦІНА ПАКЕТУ ПОСЛУГ

  • інформаційно-консультаційна підтримка
  • оn-line доступ до бази в 1С (цілодобово) *
  • обробка прибуткової документації в 1С
  • обробка видаткової документації в 1С
  • перевірка правильності первинної документації
  • сортування й систематизація документів
  • нарахування заробітної плати
  • розрахунок та інформування про податки
  • підготовка та здача звітності
  • проходження планових перевірок
  • реєстрація виданих податкових накладних
Кількість операцій Ціна, грн/місяць *
0-5280
6-15750
16-301430
31-602120
61-1002810
кожні наступні 50+ 350

* – вказаний тариф збільшується: 
+ 50 % – для платників ПДВ; 
+ 50 % – якщо є наймані працівники.

ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ ДО ПАКЕТУ

СервісНацінка
кур’єрське супроводження *+ 15 %
робота з клієнт-банком *+ 5 %
збір первинних документів+ 10 %
виписка видаткових документів+ 20 %
зберігання бухгалтерської документації клієнта+ 60 грн
за бокс
додаткові користувачі 1С
(понад 3 аккаунти)
+ 100 грн
за аккаунт

* – безкоштовно надається при перевищенні 100 операцій на місяць

РАЗОВІ ПОСЛУГИ

ПослугаЦіна, грн
розробка облікової політики **860
консультації поза пакетом, година570
підготовка документів для кредиту860
реагування на запити держорганів570
перездача звітності в наслідок зміни даних клієнтом460
отримання електронних ключів-підписів300
отримання електронних ключів-підписів он-лайн200
оформлення права користування ПЗ для здачі звітності450

** – безкоштовно за умови обслуговування понад 1 рік


ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Які переваги аутсорсінгу»?

► Що таке «бухгалтерська операція»?

► Як відбувається співпраця?

► Які функції залишаються на замовнику?

► Скільки коштує обслуговування на місяць?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► Де знаходиться бухгалтерська база?

► Яким чином можна контролювати виконавця?

► А що буде у випадку помилки виконавця?

► А якщо я вирішу піти, то що?




Під бухгалтерською операцією ми розуміємо будь-яку дію або подію, що повинна бути відображена у бухгалтерському обліку згідно з законодавством. Інакше кажучи, бухгалтерською операцією є: банківський платіж, одержання товару, відвантаження товару, надання та прийом послуг, нарахування зарплати тощо.
При цьому облік ПДВ у транзакціях не вважається окремою операцією.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.
Крім того, кожному клієнту ми надаємо брошуру 'Керівництво комфортної роботи', у якій зафіксовані відповіді та рекомендації з найчастіших питань та ситуацій.

Обсяг функцій, що залишаються за клієнтом, залежать від обраного пакету послуг.
Однак, якщо узагальнити усі пакеті, то за клієнтом залишається:
- інформування про зміни у своїй діяльності або відкриття нових напрямків;
- передача через особистий кабінет первинних документів, що надійшли на його адресу;
- узгодження даних, що відображаються у звітності;
- узгодження та підписання платіжних документів у системі клієнт-банк;
- отримання електронних цифрових підписів для здачі звітності.
Усі інші процеси можемо забезпечити ми.

Розмір рахунку за обслуговування у поточному місяці залежить від кількості господарських операцій попереднього місяця. Кількість господарських операцій відображається в акті виконаних робіт. Таким чином, розмір оплати відповідає обсягу виконуваної роботи та враховує фактор сезонності.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Бухгалтерська база зберігається на віддаленому сервері у європейському дата-центрі. Це унеможливлює доступ до неї або вилучення будь-якою третьою особою чи правоохоронними органами.
У той же час кожен клієнт має постійний доступ до власної бази для роботи у ній та контролю послуг, що надаються. Кількість та персональний склад осіб, що будуть мати доступ до бази визначається замовником.

Наша співпраця є абсолютно прозорою для клієнта.
Ми забезпечуємо замовнику постійний доступ до бухгалтерської бази та інформації про стан обліку, що відображається у особистому кабінеті клієнта.

Ми створили систему роботи, що включає багаторівневий контроль результатів. Помилки виявляються та виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники припустяться помилки, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані які-небудь штрафні санкції, ми їх Вам повною мірою компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Згідно умов договору достатньо нас попередити про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співпраця припиниться. Ми передамо Вам повну електронну бухгалтерську базу, електронну звітність, ключі до них і архів первинної документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.



ЗАМОВИВШИ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ВИ ОТРИМУЄТЕ


ЗРУЧНІСТЬ
  • робота з будь-якого місця планети
  • робота без обмеження по часу
  • доступ з різних пристроїв
  • версія для багатьох користувачів
  • ліцензійна і оновлюваний

ЯКІСТЬ
  • злагоджена робота понад 20 осіб
  • персонал з досвідом від 10 років
  • 3-х рівневий контроль процесів
  • 100 % фінансова відповідальність
  • ризики застраховані профошибок

БЕЗПЕКА
  • сервера з даними в Європі
  • персоналізований доступ
  • 2-х рівнева захист сервера
  • щоденне резервне копіювання
  • неможливість вилучення органами

© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу