Ведення бухгалтерії юросіб у Києві | Бухгалтерські послуги, Київ | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Варіанти ведення бухгалтерії юросіб у Києві

БУХГАЛТЕР


Для підприємства з незначною кількістю бухгалтерських операцій
(до 60 у місяць)

ДЕТАЛЬНІШЕ >>>

Ціна – від 570 грн

БУХГАЛТЕРІЯ


Для підприємства зі значною кількістю бухгалтерських операцій
(від 60 у місяць)

ДЕТАЛЬНІШЕ >>>

Ціна – від 4020 грн

ГОЛОВБУХ


Для підприємства з великою кількістю бухгалтерських операцій
(від 100 у місяць)

ДЕТАЛЬНІШЕ >>>

Ціна – 5630 грн

ПОРІВНЯТИ ВАРІАНТИ


ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Які переваги аутсорсінгу»?

► Що таке «бухгалтерська операція»?

► Як відбувається співпраця?

► Які функції залишаються на замовнику?

► Скільки коштує обслуговування на місяць?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► Де знаходиться бухгалтерська база?

► Яким чином можна контролювати виконавця?

► А що буде у випадку помилки виконавця?

► А якщо я вирішу піти, то що?




Під бухгалтерською операцією ми розуміємо будь-яку дію або подію, що повинна бути відображена у бухгалтерському обліку згідно з законодавством. Інакше кажучи, бухгалтерською операцією є: банківський платіж, одержання товару, відвантаження товару, надання та прийом послуг, нарахування зарплати тощо.
При цьому облік ПДВ у транзакціях не вважається окремою операцією.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.
Крім того, кожному клієнту ми надаємо брошуру 'Керівництво комфортної роботи', у якій зафіксовані відповіді та рекомендації з найчастіших питань та ситуацій.

Обсяг функцій, що залишаються за клієнтом, залежать від обраного пакету послуг.
Однак, якщо узагальнити усі пакеті, то за клієнтом залишається:
- інформування про зміни у своїй діяльності або відкриття нових напрямків;
- передача через особистий кабінет первинних документів, що надійшли на його адресу;
- узгодження даних, що відображаються у звітності;
- узгодження та підписання платіжних документів у системі клієнт-банк;
- отримання електронних цифрових підписів для здачі звітності.
Усі інші процеси можемо забезпечити ми.

Розмір рахунку за обслуговування у поточному місяці залежить від кількості господарських операцій попереднього місяця. Кількість господарських операцій відображається в акті виконаних робіт. Таким чином, розмір оплати відповідає обсягу виконуваної роботи та враховує фактор сезонності.
Перехід між тарифами у межах пакета обслуговування здійснюється автоматично і не потребує підписання будь-яких додаткових угод.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Бухгалтерська база зберігається на віддаленому сервері у європейському дата-центрі. Це унеможливлює доступ до неї або вилучення будь-якою третьою особою чи правоохоронними органами.
У той же час кожен клієнт має постійний доступ до власної бази для роботи у ній та контролю послуг, що надаються. Кількість та персональний склад осіб, що будуть мати доступ до бази визначається замовником.

Наша співпраця є абсолютно прозорою для клієнта.
Ми забезпечуємо замовнику постійний доступ до бухгалтерської бази та інформації про стан обліку, що відображається у особистому кабінеті клієнта.

Ми створили систему роботи, що включає багаторівневий контроль результатів. Помилки виявляються та виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники припустяться помилки, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані які-небудь штрафні санкції, ми їх Вам повною мірою компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Згідно умов договору достатньо нас попередити про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співпраця припиниться. Ми передамо Вам повну електронну бухгалтерську базу, електронну звітність, ключі до них і архів первинної документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.



ЗАМОВИВШИ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ВИ ОТРИМУЄТЕ


ЗРУЧНІСТЬ
  • робота з будь-якого місця планети
  • робота без обмеження по часу
  • доступ з різних пристроїв
  • версія для багатьох користувачів
  • ліцензійна і оновлюваний

ЯКІСТЬ
  • злагоджена робота понад 20 осіб
  • персонал з досвідом від 10 років
  • 3-х рівневий контроль процесів
  • 100 % фінансова відповідальність
  • ризики застраховані профошибок

БЕЗПЕКА
  • сервера з даними в Європі
  • персоналізований доступ
  • 2-х рівнева захист сервера
  • щоденне резервне копіювання
  • неможливість вилучення органами

НАША СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ

послуги, обслуговування
виробництво
будівництво
оптова торгівля
роздрібна торгівля
транспортні перевезення
видавництва
туристичні компанії
неприбуткові організації
представництва
ФОП на загальній системі

© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу
click fraud detection