Ведення фінансового обліку у Києві | Київ, Фінансовий облік | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Ведення фінансового обліку у Києві

ЗАМОВЛЯЙ ТА ОТРИМАЙ


ЗАБЕЗПЕЧИМО
  • розуміння реального стану
  • ведення обліку всіх форм роботи
  • повна конфіденційність
  • кваліфікована підтримка
  • практичні рекомендації

СЕРВІСИ
  • постановка фінансового обліку
  • «гаряча» лінія з фахівцем
  • автоматизовані звіти
  • щоквартальний висновок
  • поради щодо оптимізації роботи

ВАРІАНТИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ

ФІНДИРЕКТОР


Постановка та ведення фінансовго обліку та звітності на базі бухгалтерії, що існує


ДЕТАЛЬНІШЕ >>>

Ціна – 25’000 грн

ФІНАНСИСТ


Постановка та ведення повного комплексу бухгалтерського і фінансового обліків


ДЕТАЛЬНІШЕ >>>

Ціна – 30’000 грн

Порівняти варіанти


НАША СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ

послуги, обслуговування
виробництво
будівництво
оптова торгівля
роздрібна торгівля
транспортні перевезення
видавництва
туристичні компанії
заклади освіти
представництва
неприбуткові організації
ФОП на загальній системі

ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Які переваги аутсорсінгу?

► Як відбувається співпраця?

► Які фінансові звіти генеруються?

► Що таке щоквартальні висновку спеціаліста?

► Які функції залишаються на замовника?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► Де знаходиться бухгалтерська база?

► Яким чином можна контролювати виконавця?

► А що буде у випадку помилки виконавця?

► А якщо я вирішу піти, то що?




Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.
Крім того, кожному клієнту ми надаємо брошуру 'Керівництво комфортної роботи', у якій зафіксовані відповіді та рекомендації з найчастіших питань та ситуацій.

Ми розробили уніфікований шаблон звіту, що дозволяє формувати дані в потрібному вигляді.
Фінзвіт може генеруватися в вигляді P & L, cashflow і фінансових показників.
Зручність також полягає в тому, що фінзвіт можна дивитися як по бізнесу в цілому, так і по філіях, проектам, підрозділам.
Тимчасова шкала звіту може бути помісячного, потижневої і денної, що дозволяє бачити тенденції і планувати бюджетування.
Кожному клієнту надається відео з інструкцією користування.

По завершенні кварталу наш фахівець в обов'язковому порядку робить аналіз фінансової звітності бізнесу.
За результатом аналізу складається висновок фахівця, в якому спеціаліст викладає свої висновки і рекомендації.
Такий висновок доступен замовнику в особистому кабінеті клієнта.

Обсяг функцій, які залишаються за клієнтом, залежать від обраного пакета послуг.
Однак, якщо узагальнити все пакеті, то за клієнтом залишається:
- інформування про зміни в своїй діяльності або відкриття нових напрямків;
- передача через особистий кабінет первинних документів, що надійшли на його адресу;
- узгодження даних, що відображаються в звітності;
- узгодження і підписання платіжних документів в системі клієнт-банк;
- отримання електронних цифрових підписів для подання звітності.
Всі інші процеси можемо забезпечити ми.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Бухгалтерська база зберігається на віддаленому сервері у європейському дата-центрі. Це унеможливлює доступ до неї або вилучення будь-якою третьою особою чи правоохоронними органами.
У той же час кожен клієнт має постійний доступ до власної бази для роботи у ній та контролю послуг, що надаються. Кількість та персональний склад осіб, що будуть мати доступ до бази визначається замовником.

Наша співпраця є абсолютно прозорою для клієнта.
Ми забезпечуємо замовнику постійний доступ до бухгалтерської бази та інформації про стан обліку, що відображається у особистому кабінеті клієнта.

Ми створили систему роботи, що включає багаторівневий контроль результатів. Помилки виявляються та виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники припустяться помилки, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані які-небудь штрафні санкції, ми їх Вам повною мірою компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Згідно умов договору достатньо нас попередити про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співпраця припиниться. Ми передамо Вам повну електронну бухгалтерську базу, електронну звітність, ключі до них і архів первинної документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.