Ведення кадрового обліку у Києві | Кадри, Київ | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Ведення кадрового обліку у Києві

ОПИС ПАКЕТУ ПОСЛУГ

  • консультації з питань кадрового обліку (усні)
  • оформлення «Правил внутрішнього трудового розпорядку»
  • розробка штатного розпису підприємства
  • перевірка назв посад на відповідність класифікатору
  • оформлення і надання шаблонів заяв
  • повідомлення фіскальної служби про прийом на роботу
  • оформлення прийому, переведення та звільнення працівників
  • підготовка наказів щодо персоналу
  • ведення трудових книжок
  • первинне формування та поточне ведення особових справ
  • оформлення лікарняних листів
  • ведення табелю обліку робочого часу
  • підготовка довідок працівникам з місця роботи

ЦІНА ПАКЕТУ

Кількість працівниківЦіна, грн/місяць
до 2510
3 – 5690
6 – 101150
кожні наступні 5+ 570

ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ ДО ПАКЕТУ

Асортимент послугЦіна, грн
Консультація з кадрових питань (письмова)570
Оформлення “проблемних” звільнень працівників340
Розробка посадової інструкції340
Розробка внутрішнього положення860
Формування та подання звітності340
Розробка графіків відпустоквід 250
Підготовка при перевірці контролюючими органами460

ЗАМОВИВШИ КАДРОВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ВИ ОТРИМУЄТЕ


ЗРУЧНІСТЬ
  • професійне ведення обліку
  • мінімальна участь замовника
  • офіційне оформлення відносин

ЯКІСТЬ
  • персонал з досвідом від 10 років
  • злагоджена робота з бухгалтерією
  • постійний контроль процесів

БЕЗПЕКА
  • дешевше, ніж свій кадровик
  • ціна адекватна обсягам
  • 100 % включення до витрат

ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ



► Які переваги аутсорсінгу?

► Чому кадровий облік слід доручати кадровикам?

► Як відбувається співпраця?

► Скільки коштує обслуговування на місяць?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► А що буде у випадку помилки виконавця?

► А якщо я вирішу піти, то що?






Багато підприємств доручають ведення кадрів секретарям або бухгалтерам.
Таким чином вони самі закладають основу майбутньої проблеми, навіть не здогадуючись про це.
Як правило, секретар або бухгалтер веде лише формальний кадровий облік на рівні, навіть, нижче мінімального. Це обумовлено тим, що для неспеціаліста функції ведення кадрів є додатковими і непрофільними, а тому виконуються формально.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.

Розмір рахунку за обслуговування у поточному місяці залежить від кількості найнятих працівників попереднього місяця. Кількість працівників відображається в акті виконаних робіт. Таким чином, розмір оплати відповідає обсягу виконуваної роботи.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення кадрового обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Ми створили систему роботи, що включає багаторівневий контроль результатів. Помилки виявляються та виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники припустяться помилки, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть, якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані які-небудь штрафні санкції, ми їх Вам повною мірою компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Згідно умов договору достатньо нас попередити про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співпраця припиниться. Ми передамо Вам повну електронну кадрову базу й архів документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.