Ведення кадрового обліку у Києві | Кадри, Київ | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Ведення кадрового обліку у Києві

Якщо кадри вирішують все, то їх облік повинен бути у надійних руках

ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ

  • Повний комплекс

    Забезпечуємо виконання всіх функцій з організації та системного ведення кадрового обліку.
    За необхідності надамо й інші суміжні послуги

  • Вигідна вартість

    Ведення кадрового обліку на аутсорсі в рази дешевше, ніж утримання штатного спеціаліста.
    При цьому сервіс та якість роботи значно вище

  • Динаміка ціни

    З нами ви не будете переплачувати. Вартість послуг напряму залежить від фактичного навантаження.
    Розмір оплати завжди адекватний, т.я. щомісяця розраховується пропорційно кількості найманих працівників

  • Безпечно

    Усі бази збергаються за межами України (на сервері дата-центру в одній із країн Європи).
    Доступ до бази персоналізований, що унеможливлює доступ кого-небудь, крім кадровика, до даних або вилучення бази яким-небудь органом.
    Гарантуємо повну конфіденційність діяльності наших клієнтів, її особливостей та результатів

  • Гарантія якості

    У нас впроваджений 2-рівневий контроль результатів роботи. Ми гарантуємо якість.
    Та якщо припустимося помилки, то по договору беремо на себе повну фінансову відповідальність за усі помилки, допущені нашими спеціалістами


ОПИС ТА ЦІНА ПАКЕТУ

  • консультації з питань кадрового обліку (усні)
  • оформлення «Внутрішнього трудового розпорядку»
  • розробка штатного розпису підприємства
  • повідомлення податкової служби про прийом на роботу
  • оформлення прийому, переведення та звільнення працівників, лікарняних та відпусток
  • ведення трудових книжок та особових справ
  • ведення табелю обліку робочого часу
  • надання шаблонів заяв, оформлення довідок з місця роботи
Кількість працівниківЦіна, грн/місяць
до 2590
3 – 5790
6 – 101320
кожні наступні 5+ 650

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Чому кадровий облік слід доручати кадровикам?

► Як відбувається співпраця?

► Скільки коштує обслуговування на місяць?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► А що буде у випадку помилки виконавця?

► А якщо я вирішу піти, то що?





Багато підприємств доручають ведення кадрів секретарям або бухгалтерам.
Таким чином вони самі закладають основу майбутньої проблеми, навіть не здогадуючись про це.
Як правило, секретар або бухгалтер веде лише формальний кадровий облік на рівні, навіть, нижче мінімального. Це обумовлено тим, що для неспеціаліста функції ведення кадрів є додатковими і непрофільними, а тому виконуються формально.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.

Розмір рахунку за обслуговування у поточному місяці залежить від кількості найнятих працівників попереднього місяця. Кількість працівників відображається в акті виконаних робіт. Таким чином, розмір оплати відповідає обсягу виконуваної роботи.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення кадрового обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Ми створили систему роботи, що включає багаторівневий контроль результатів. Помилки виявляються та виправляються в оперативному порядку. Тому, якщо наші співробітники припустяться помилки, ми її належним чином виправимо і, звичайно ж, безкоштовно.
Навіть, якщо з вини наших співробітників до Вас будуть застосовані які-небудь штрафні санкції, ми їх Вам повною мірою компенсуємо, адже застрахували свій професійний ризик.

Згідно умов договору достатньо нас попередити про це за 20 днів.
На 21й день (за умови відсутності заборгованості за послуги) співпраця припиниться. Ми передамо Вам повну електронну кадрову базу й архів документації, щоб Ви змогли продовжувати свою діяльність.





ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение


+

✋ Момент! 👇

У цьому відео мова йде про аутсорсинг, його переваги та недоліки.