Перевірка / відновлення кадрового обліку у Києві | Кадри, Київ | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Перевірка / відновлення кадрового обліку у Києві

ПЕРЕВІРКА


Послуга включає перевірку:
  • наявності кадрових документів
  • відображення операцій у кадровій базі
  • повноти зданих звітів
  • відповідності показників звітів

Ціна – 300 грн
(за працівника)

Замовити

ВІДНОВЛЕННЯ


Послуга включає перевірку:
  • систематизація і перевірка кадрових документів
  • створення оновленої кадрової бази у 1С
  • перевірка відповідності показників звітів
  • здача уточненої звітності (за необхідності)

Ціна – 200 грн
(за працівника)

Замовити


ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Що необхідно надати для відновлення кадрового обліку?

► Що робити, якщо немає частини документів?

► Чи потрібна участь клієнта у процесі відновлення кадрового обліку?

► Як відбувається співпраця?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► Що я отримаю у результаті?






Для перевірки / відновлення обліку необхідно буде надати:
- штатний розпис та табелі обліку робочого часу;
- кадрову документацію (заяви, накази, розпорядження тощо);
- трудові книжки працівників;
- електронну базу обліку руху кадрів;
- копію зданої звітності.

Причини, що призвели до необхідності відновлення кадрового обліку, можуть бути різні.
Не в усіх випадках клієнт може надати кадрову документацію, електронну базу, звіти тощо.
Водночас для відновлення кадрового обліку потрібні вихідні дані.
Тому зазвичай ми погоджуємо із клієнтом, що він може надати, а які документи необхідно відновлювати.
Слід зазначити, що чим більший обсяг роботи необхідно буде виконати, тим вищою буде її ціна.

Так, звичайно. У деяких випадках обійтися без клієнта неможливо.
Перед узгодженням переліку та обсягу роботи з відновлення кадрового обліку ми визначаємо, виконання яких заходів клієнт бере на себе, внаслідок чого ціна послуги знижується.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Результатом роботи буде:
- при перевірці - висновки із зазначенням помилок та способів їх виправлення;
- при відновленні - відновлена бухгалтерська база в 1С й архів первинної документації.






ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение