ЯК ЗРОБИТИ ПРИБУТКОВИЙ БІЗНЕС В КРИЗУ? | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Як зробити прибутковий бізнес в кризу?

Чи маєте ви «домашній» бізнес або керуєте підприємством зі штатом в 1000 чоловік, метою є отримання якомога більшого прибутку. Саме отримання прибутку і є причиною того, що ви зайнялися бізнесом.

Будь-який бізнесмен скаже, що для того, щоб бізнес був прибутковим потрібно менше витрачати й більше заробляти. Все вірно! Але як це зробити?

Спочатку необхідно переглянути свої витрати, щоб, з одного боку, зменшити витік капіталу, а з іншого – заощадити гроші для розвитку.

У вирішенні даного питання можна вдатися до різного роду хитрощів. Ось 10 найбільш значимих з них.

1. Ведення та аналіз витрат

Визначте відповідального за ведення обліку витрат та аналіз їх розміру. Цей процес повинен бути також постійний, як і проводяться вами закупівлі. Пам’ятайте, ринок є динамічним і на ньому щодня відбуваються зміни. Завжди можна знайти пропозицію краще.

Плануючи закупівлі, всі служби підприємства повинні займатися пошуком продукції, товарів і послуг за кращими цінами. Якщо у вас є відносини з торговцями, переконайтеся, що вам постійно надсилають прайс-листи з усім асортиментом товарів, цінами на них і спеціальними пропозиціями.

2. Користуйтеся спеціальними пропозиціями

Незалежно від того хочете ви придбати сотню комп’ютерних столів або ж тільки один степлер, вам необхідно, по крайней мере, ознайомитися з пропозиціями на ринку. Багато постачальників проводять різного роду акції. Вам все одно не уникнути витрат, так хай за ті самі гроші вдасться отримати більше.

Молоді компанії, виходячи на ринок, часто демпінгують, а значить їх цінова пропозиція більш вигідно для Вас. Єдине, що потребують уваги – перевірка якості товарів, робіт або послуг таких компаній.

Купуючи оптом, обов’язково отримаєте оптову знижку. Продавець зацікавлений в оптових покупців, а тому обов’язково надасть її.

3. Фінансова дисципліна

Використовуйте по-максимуму можливості збільшення оборотного капіталу. Не поспішайте залучати кредитні кошти, адже є кілька способів отримати безкоштовний фінансовий ресурс. Запам’ятайте, ваші гроші в першу чергу повинні працювати на вас.

Не поспішайте сплачувати рахунки, якщо поставка не залежить від оплати або не встановлена ​​пеня за прострочення. У той же час, встановіть правило передоплати, а при неможливості такої – пеню за прострочення оплати ваших рахунків.

Чи можете Ви отримати безвідсотковий кредит від партнерських організацій? Якщо так, то візьміть його прямо зараз. Єдина вимога – своєчасне повернення коштів, щоб не втратити можливість отримати позику в наступний раз.

В залежності від вашого бізнесу, переконаєтеся в тому, чи допомагає вам оренда обладнання зберегти грошові кошти. Якщо ви користуєтеся величезною кількістю технологій і модернізіруете їх через кожні 2 роки, то вам може бути вигідніше не купувати це обладнання, а просто брати його в борг.

Розглядайте всілякі варіанти придбання в лізинг або з відстрочкою платежів.

4. Користуйтеся моніторингом

Жоден працівник не любить, коли за ним спостерігають. Але коли це стосується бізнесу, ви можете скористатися послугами моніторингу. Якщо на вас працюють люди, то вони тут не для того, щоб отримувати задоволення або нічого не робити, а вони тут для того, щоб заробляти вам гроші. Обов’язково встановіть на сервері фільтри, які блокують доступ співробітників на некомпетентні для вас сайти.

Встановіть моніторинг за телефонними дзвінками. Дослідження показали, що такі заходи підвищують продуктивність вашого підприємства на 30-50%, а також виявляють «зайвих» і ледачих співробітників.

5. Залучайте аутсорсерів

Передавайте всі можливі функції зовнішнім спеціалізованим компаніям. Так Ви значно скоротите витрати без втрати, а частіше з підвищенням їх якості. Часто аутсорсингові компанії надають рекомендації з оптимізації процесів. Впроваджуйте їх.

6. Оптимізуйте оренду

Якщо це дозволяє виробничий процес, дозвольте співробітникам працювати на дому. Використовуйте скайп-конференції для постановки завдань, координації та контролю їх виконання. Якщо клієнтам не принципово місце розміщення вашого офісу, перенесіть його на околицю або взагалі за місто. Тим самим зможете зменшити витрати, отримати дешевше електроенергію та комунальні послуги.

Якщо співробітники перебувають постійно на виїзді і лише зрідка заїжджають в офіс для підготовки документів, звітів тощо, відмовтеся від персонального закріплення робочих місць. Нехай локальна мережа буде налаштована універсально, а доступ визначається логіном і паролем співробітника.

Позбавтеся від невживаних площ. Для роботи більшості компаніям необхідний офіс площею всього 20-60 кв.м. в залежності від кількості офісного персоналу.

7. Мінімізуйте витрати на канцтовари, частіше користуйтеся послугами Інтернету

Ваше підприємство як і раніше розсилає пошту старим способом? Настав час до використання факсимільних повідомлень і послуг електронної пошти. Але ми знаємо, що деякі люди до сих пір не мають доступу до комп’ютерів. Тоді ви можете їм запропонувати вдатися до безпаперовій рекламі.

8. Оптимізуйте витрати на зв’язок

Почніть використовувати ІР-телефонію та Інтернет комунікації. Інтернет зв’язок, як правило, дешевше ніж мобільна.

Більш того, сучасні технології дозволяють проводити відеопереговорів і передавати документи в електронному вигляді, що значно прискорює процеси.

9. Не робіть зайвих покупок

Відмовтеся від покупок прозапас. Сучасні ринки настільки конкурентні, що ви завжди зможете знайти необхідного постачальника.

Не купуйте те, що можна використовувати безкоштовно. Наприклад, послуга ФінІнКома з ведення бухгалтерії в пакеті «Он-лайн» включає возожность роботи з ліцензійною 1С без придбання такої. Вивчайте комплексні пропозиції – це допоможе позбутися зайвих плат.

10. Відмовтеся від непотрібних виїздів

Якщо ваш бізнес дозволяє, відмовтеся від виїздів. Вирішуйте питання по телефону. В крайньому випадку, нехай постачальники та клієнти приїжджають до вас. Таким чином ви заощаджуєте не тільки на транспортних витратах, але й звільніть значну частину свого часу.

Якщо ж виїзду уникнути не виходить, не забувайте передзвонювати і уточнювати про те відбудеться зустріч чи ні. Не витрачайте свій час через непунктуальність або забудькуватості контрагента.

Вище наведено лише кілька шляхів економії грошей. Але їх список може тривати нескінченно. Вашою роботою є стеження за вашими витратами. Намагайтеся не витрачати грошей на дрібниці. Якщо ви будете творчо підходити до витрати грошей, ви побачите, якого прогресу можна досягти у вашому бізнесі. Пам’ятайте, що економний бізнес – це бізнес, який веде до успіху.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу