ЗАСОБИ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ | Дніпро, Київ, Матеріали, Одеса, Харків | FIRM.UA
 

ми з Вами з 1999 року

Засоби бізнес-комунікацій

Століття інформації і технологій обумовлює розвинену мережу комунікацій, без яких просто неможливий сучасний бізнес. Ділові комунікації обумовлюють спілкування із клієнтами, партнерами, опонентами і співробітниками. Грамотний підхід до цього питання може вплинути на результативність вашого бізнесу. Адже в умовах прискореного темпу обміну інформацією переможцем, як правило, стає не сама потужна організація, а найшвидша, що оперативно реагує на інформаційні потоки.

Важливою складовою комунікацій є внутрішній корпоративний зв’язок, від ступеня надійності якої залежить успіх спільної справи, і не менш важливим аспектом виступають і зовнішні комунікації.

Розвиток видів зв’язку, слід зазначити, прямо пов’язаний з інтересами бізнесу, нагальною потребою якого є усілякі засоби спілкування, що спираються на письмові, візуальні, голосові та словесні сигнали. І якщо зовсім нещодавно головним способом ділового спілкування було листування поштою й особисті зустрічі, то сьогоднішній день пропонує масу нових можливостей.

Як і раніше актуальним залишається документообіг на паперових носіях. Безумовним проривом у системі комунікацій став інтернет, що дозволяє вести електронне листування, обмінюватися інформацією практично миттєво.

Самим популярним є телефонний зв’язок. Головне його достоїнство – відносна дешевина, наявність постійного телефонного номеру, можливість установлення контактів як міжміських, так і міжнародних. Значним плюсом є багатоканальність, що дозволяє не втрачати дзвінки потенційних клієнтів.

По телефонному номеру у принципі можна визначити фізичне місце розташування офісу, хоча з розвитком IP-телефонії з’явилися варіанти підключення географічного номеру до мобільної мережі. Для внутрікорпоративного зв’язку залишаються актуальними і внутрішні АТС, міні-АТС, що дозволяють заощаджувати на внутрішніх дзвінках стаціонарної лінії.

Доступність сучасних мобільних коштів комунікацій дає можливість підтримувати зв’язок на різних рівнях, найбільш вигідними для роботи є безлімітні пакети, що дозволяють практично необмежне спілкування у мережі оператора. Придбання таких мобільних пакетів іноді набагато дешевше, ніж встановлення АТС. Однак слід зазначити, що користування номерами інших операторів, безумовно «вилітає у копієчку». Однією з незручностей мобільного зв’язку є довгі телефонні номери, а тому особливо актуальними є, так звані, «золоті» номери з набором цифр, що легко запам’ятовуються.

Досить розповсюдженими у системі ділового зв’язку є номери дуос і тріос, важливою відмінністю яких є подібність основних цифр номера у різних операторів. Наприклад, АКГ «ФінІнКом» використовує номери операторів: Life-093-5153737, Київстар-096-5153737, МТС-099-5153737.Тобто відмінність є тільки в одній цифрі номера оператора і кожний зі співрозмовників може вибрати та зробити дзвінок назручний для його тарифу номер.

Та і можливість сучасних телефонів обслуговувати паралельно сім-карти різних операторів дозволяє з успіхом економно використати такий варіант зв’язку. Зручно це і для клієнтів, номер легко запам’ятовується і є вибір зручного тарифу.

Інтернет також дозволив обмінюватися миттєвими повідомленнями – спілкуватися у чаті. Найбільш популярними для ділового спілкування є програми Skype і Google talk, що реалізують не тільки режим чата, але й телефонний, і візуальний режим. А, як відомо, багато чого залежить саме від невербального спілкування. Адже психологи підкреслюють, що більше 55 % інформації людина одержує саме від того, як виглядає співрозмовник, як поводиться, 38 % – як говорить, і тільки на 7 % оцінюється сама інформація, тобто що він говорить. Саме тому засіб зв’язку, що дозволяє установлювати відеозв’язок завдяки мережі інтернет, стає особливо актуальними у сучасному бізнесі. Крім того, Skype має функцію телефонних дзвінків як на номер мобільного оператора, так і на стаціонарний телефон.

Варто згадати ще один вид зв’язку, що дозволяє об’єднати переваги внутрікорпоративної мережі, мобільних, стаціонарних мереж і інтернет – це засоби IP-телефонії, що працює на базі міні-АТС Asterisk, що дозволяють реалізовувати внутрішній зв’язок між співробітниками з використанням переваг як мобільного, так і стаціонарного зв’язку.

Функції запису дзвінків, зворотного дзвінка, телефону гарячої лінії, можливість проводити відеоконференції, створення географічних номерів у мобільній лінії (вони можуть мати вигляд стаціонарного телефону будь-якого регіону), захищеність несанкціонованого доступу до внутрішньокорпоративної інформації – все це сприяє активізації ділових зв’язків, а значить і ефективності бізнесу. Ця система дозволяє підключитися до Skype, будь-якої стаціонарної лінії, використати мобільного оператора по зручному тарифу, реалізує багатоканальний зв’язок. Крім того, можливість запису та прослуховування телефонних розмов запобігає практиці використання корпоративного зв’язку в особистих цілях у робочий час.

Кожна компанія вибирає той вид зв’язку, що найбільше їй підходить. IP-телефонія буде ефективна при наявності якісного інтернет зв’язку. Мабуть, на сьогоднішній день вона є одним з найбільш раціональних підходів до організації комунікацій на всіх рівнях для великих компаній і більшою кількістю ділових зв’язків. Реалізуються внутрішнє спілкування між співробітниками, зовнішнє із клієнтами і партнерами, можливості проведення он-лайн конференцій для співробітників компанії, відеозв’язок з партнерами. Установлюється безпосередній зв’язок з інтернет-сайтами, що представляють дану компанію.

А зв’язок через інтернет сайти, система он-лайн підтримки, консультування, продажів є одним з видів зовнішніх комунікацій, що активно розвиваються. Крім того, існують різні програми, що дозволяють оптимізувати не тільки комунікації, але й ведення бізнесу.

У випадку ж роботи у районах, де відсутній мобільний інтернет або покриття мобільного зв’язку, як завжди актуальними залишаються стаціонарні телефонні лінії і пошта, є варіанти супутникового зв’язку з будь-якої недоступної точки, сотової, радіозв’язку.

Які параметри варто враховувати при визначенні й організації найбільш ефективних коштів? – Це – регіон дії вашого бізнесу, специфіка клієнтури, рівні партнерських зв’язків (усередині регіональний, міжміський, міжнародний), кількість співробітників, які потребують у постійних внутрішніх комунікаціях, віддаленість центрального офісу від розташування виробництва та збуту продукції, середня кількість ділових дзвінків і зустрічей.

Вибираючи зручні для себе види комунікацій, необхідно виходити як з міркувань економічності вибору даної послуги, так і її функціональності.


© ГК "ФінІнКом" 1999-2019 FIRM.UA - рішення для бізнесу