Готові підприємства в Одесі | Одеса, Реєстрація | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

ГОТОВІ ПІДПРИЄМСТВА в Одесі

Купівля готового ТОВ – краще рішення, якщо підприємство потрібне “на вчора”

Переваги послуги

  • “Чисті” фірми

    Продаємо підприємства або спеціально створені на продаж, або наших клієнтів, що припинили діяльність.
    ТОВ з історією попередньо повністю перевірені нашими спеціалістами.
    Усі підприємства без боргів, з первинною документацією, бухгалтерською базою та зданою звітністю

  • Оперативні терміни

    Виконуємо переоформлення підприємства за 2 робочих дня з моменту поставленого завдання і надання даних

  • Повний комплекс

    Проводимо увесь обсяг дій щодо перереєстрації компаніїта внесення необхідних змін, щоб ви могли одразу приступити до роботи.
    Допоможемо не лише перереєструвати підприємство, а й надамо ряд додаткови послуги, що пов’язані зі створенням власного бізнесу

  • Зручна взаємодія

    Щоб замовити та отримати послугу зовсім не обо’вязково приїздити до нас в офіс. Можемо зробити це заочно

  • Гарантія якості

    Ми контролюємо якість послуги.
    Якщо раптом буде допущена помилка нашим спеціалістом, виправимо її за свій рахунок


ПРОПОЗИЦІЇ ГОТОВИХ ТОВ


ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Наскільки чисті ці компанії?

► Що включено у вартість і чи будуть додаткові витрати?

► У пропозиції вказано реальний строк виконання?

► Як отримати попередню консультацію?

► Який порядок взаємодії?

► Як оформляються відносини при замовленні?

► Що я отримаю в результаті?

► Які документи потрібні для початку роботи?

► Яким способом можна оплатити послугу?

► Чи можна зробити все без виїзду в офіс?

► А якщо виявиться помилка, то як бути?



Усі підприємства, виставлені на продаж, є чистими (без боргів і з будівлею звітністю).
Ці підприємства або спеціально створені нами для подальшого продажу, або підприємства наших клієнтів, які прийняли рішення припинити свою діяльність.
Ми до виставлення їх на продаж в обов'язковому порядку проводимо повну перевірку на наявність у підприємства боргів по податках, штрафів, а також перед засновниками, співробітниками та контрагентами. А тому гарантуємо їх чистоту: у разі виставлення будь-яких санкцій за період до переоформлення, компенсуємо їх в повному обсязі.

Тут вказана вартість тільки готової компанії. При переоформленні також виникнуть витрати щодо оплати:
1) нотаріального завірення статутних документів (проводиться у нотаріуса згідно з його тарифами і залежить від кількості нових учасників);
2) реєстраційного збору за проведення змін (1400 грн);
3) послуг щодо внесення змін до складу учасників, зміна директора, контактних даних та інформації про бенефіціарів (1500 грн);
4) послуг щодо внесення будь-яких інших змін за бажанням замовника (калькулюється окремо);
5) суміжних послуги, відмічені замовником в заявці (наприклад, надання юридичної адреси, розробка нейминга і т.п.).
Розмір таких додаткових витрат розраховуються клієнт-менеджером і попередньо повідомляються замовнику.

Так, зазначений оптимальний строк.
Зазвичай у перший день відбувається оформлення взаємовідносин - переговори, заповнення заявки на реєстрацію, здійснення оплати, розробка документів нашими фахівцями та ознайомлення з ними замовника. У другій - проводимо нотаріальне завірення документів і власне реєстраційні процедури.
Цей строк залежить безпосередньо від замовника, тому що іноді через тяганину або зайнятості зворотний зв'язок приходить не оперативно і відповідно строки пропорційно збільшуються.

Щоб отримати більше інформації про послугу, рекомендуємо почати з ознайомлення із відповідями на питання у цьому розділі.
При зверненні до нас клієнт-менеджер надасть необхідні роз'яснення та допоможе визначитися з нюансами.
Якщо ваше запитання потребує знань і досвіду профільного фахівця, то клієнт-менеджер організуємо надання такої консультації. При цьому консультація за вашим бажанням може проводиться при зустрічі в офісі або віддалено (по телефону, скайпу, вайберу, телеграму або по електронній пошті).

Стандартна процедура взаємодії наступна:
1) прийом дзвінка / зустріч в офісі, надання роз'яснень та направлення пакету документів замовнику (договір, заявка, пам'ятка);
2) аналіз отриманої від замовника заявки на реєстрацію, калькуляція повної суми, отримання оплати;
3) розробка юристами повного пакету статутних документів підприємства, узгодження їх з замовником;
4) організація нотаріального засвідчення та проведення реєстраційних процедур;
5) передача пакету документів замовнику.

Взаємовідносини між нами регулюються нормами публічної оферти. Отримана зяавка і здійснена оплата є підставою прийняття замовником публічної оферти й укладення договору надання послуг.
З текстом публічної оферти можна ознайомитися тут - https://firm.ua/ua/kyiv/publichna-oferta.html

Після завершення роботи ми передаємо замовнику повний пакет документів:
1) виписка про реєстрацію з Держреєстру;
2) рішення / протокол про внесення змін;
3) статут у новій редакції;
4) акт прийому-передачі корпоративної частини (нотаріальна копія);
5) опис про реєстраційні дії по внесенню зміни - 2 примірники;
6) рішення / протокол про створення підприємства;
7) статуту підприємства (первинна редакція);
8) опис про реєстраційну дію;
9) повідомлення про взяття на облік (при замовленні);
10) печатку підприємства (при замовленні);
11) договір на юридичну адресу (при замовленні);
12) акт прийому-передачі первинних документів, бухгалтерської бази і звітності (за наявності).

Для оформлення покупки підприємства необхідні наступні документи.
Від фізичних осіб:
- паспорт / свідоцтво про тимчасове проживання на території України;
- довідка ідентифікаційного номера (якщо немає позначки у паспорті про відмову від нього);
- довідка переселенця - для осіб, прописаних у зоні АТО.
Від юридичних осіб:
- виписка з державного (для деяких країн - торгового / судового) реєстру;
- інформація про бенефіціарів;
- довіреність на право представлення інтересів юридичної особи, якщо підписувати документи буде не перший керівник.

Оплату ви можете зробити в будь-якій зручній формі:
1) перерахувати на рахунок;
2) перевести на карту;
3) готівкою при зустрічі.
Отримана оплата є підставою для підготовки документів і організації процесу запевнення і реєстрації.

Звісно так. Ми можемо провести всю процедуру заочно.
Єдиний момент - потрібно особиста явка до нотаріуса для засвідчення статутних документів або видачі довіреності на такі процедури на нашого фахівця.
По завершенню процедур пакет документів перешлём кур'єрською службою на вказану вами адресу.

Ми прекрасно розуміємо, що звертаючись до нас ви очікуєте якісне виконання роботи. Тому наші фахівці ретельно перевіряють документи і ведомоті в процесі підготовки і виконання замовлення.
Якщо виникне якась помилка з нашої вини, ми негайно виправимо її за свій рахунок. Якщо помилка виникне з вини нотаріуса або реєстратора, то ми вживемо заходів по її оперативному виправленню.



З цією послугою замовляють

ЮрадресА

Юридична адреса з обслуговуванням

НеймІнг

Як ви човен назвете, так він і попливе!

ДОЗВОЛИ

Ми з 1999 року отримуємо клієнтам необхідні дозволи різної складності.

ВЕДЕННЯ БУХОБЛІКУ

Подивитися варіанти

РЕЄСТРАЦІЯ ТМ

Допоможемо зареєструвати нову

Просування

Хочеш, щоб сайт працював і давав клієнтів?


Чому обирають нас?

Нас рекомендують

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение


+

✋ Момент! 👇

У цьому відео розповідається про 10 важливих нюансів і даються корисні практичні поради.