Перевірка / відновлення бухобліку в Одесі | Бухгалтерія, Одеса | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Перевірка / відновлення бухобліку в Одесі

ПЕРЕВІРКА


Послуга включає перевірку:
  • наявності первинних документів
  • відображення операцій у бухгалтерській базі
  • повноти зданих звітів
  • відповідності показників звітів

Ціна – 860 грн
(за 50 бухоперацій)

Замовити

ВІДНОВЛЕННЯ


Послуга включає:
  • систематизація і перевірка первинних документів
  • створення оновленої бухгалтерської бази у 1С
  • перевірка відповідності показників звітів
  • здача уточненої звітності (за необхідності)

Ціна – 1030 грн
(за 50 бухоперацій)

Замовити


ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► Що необхідно надати для відновлення обліку?

► Що робити, якщо немає частини документів?

► Чи потрібна участь клієнта у процесі відновлення бухобліку?

► Що таке «бухгалтерська операція»?

► Як відбувається співпраця?

► Яким чином зберігається конфіденційність?

► Що я отримаю у результаті?





Для перевірки / відновлення обліку необхідно буде надати:
- доступ без права підпису до клієнт-банку;
- електронні ключі для доступу до кабінету платника податків;
- бухгалтерська база (за наявності);
- первинна документація та звіти (за наявності).

Причини, що призвели до необхідності відновлення обліку, можуть бути різні.
Не в усіх випадках клієнт може надати первинну документацію, бухгалтерську базу, звіти тощо.
Водночас для відновлення потрібні вихідні дані.
Тому спочатку ми погоджуємо із клієнтом, що він у стані надати або які документи можна отримати від третіх осіб.
Слід зазначити, що чим більший обсяг роботи необхідно буде виконати, тим вищою буде її ціна.

Так, звичайно. У деяких випадках обійтися без клієнта неможливо. Наприклад, при одержанні виписки з банку за період.
Перед узгодженням робіт з відновлення обліку ми визначаємо, виконання яких заходів клієнт бере на себе, внаслідок чого ціна послуги знижується.

Під бухгалтерською операцією ми розуміємо будь-яку дію або подію, що повинна бути відображена у бухгалтерському обліку згідно з законодавством. Інакше кажучи, бухгалтерською операцією є: банківський платіж, одержання товару, відвантаження товару, надання та прийом послуг, нарахування зарплати тощо.
При цьому облік ПДВ у транзакціях не вважається окремою операцією.

Співпраця відбувається на підставі укладеного між нами договору. У ньому чітко прописані усі умови.
Додатками до договору обов'язково є детальні методології роботи.

Ми повністю гарантуємо збереження конфіденційності співпраці.
Дотримання такого режиму забезпечується:
- належним документальним оформленням взаємовідносин усіх осіб, що залучаються до ведення бухгалтерського обліку;
- захищеним та персоналізованим доступом кожної допущеної до роботи особи;
- розмежуванням прав доступу залежно від статусу, що унеможливлює несанкціоноване вилучення інформації;
- автоматизованим контролем за кожним сеансом роботи з базою.

Результатом роботи буде:
- при перевірці - висновки із зазначенням помилок та способів їх виправлення;
- при відновленні - відновлена бухгалтерська база в 1С й архів первинної документації.





Наша спеціалізація

послуги, обслуговування
виробництво
будівництво
оптова торгівля
роздрібна торгівля
автоперевезення
видавництва
турагенції
заклади освіти
представництва
неприбуткові організації
ФОП (загальна система)

Чому обирають нас?

Нас рекомендують

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение