Реєстрація ФОП в Одесі | Одеса, Реєстрація | FIRM.UA

найближчий офіс

якщо ні, змініть

Реєстрація ФОП в Одесі

ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ

  • Роз’яснюємо нюанси

    Якщо у вас є питання чи сумніви, просто зателефонуйте.
    Наш спеціаліст роз’яснить, порадить та допоможе визначитися з усіма необхідними умовами

  • Повний комплекс

    Проводимо увесь обсяг дій щодо реєстрації підприємця, щоб ви могли одразу приступити до роботи.
    Допоможемо не лише провести реєстрацію, а й надамо ряд додаткови послуги, що пов’язані зі створенням вам власної справи

  • Оперативні строки

    Виконуємо реєстрацію підприємства усього за 1-2 робочих дні з моменту постановки завдання та надання даних

  • Варіанти та ціна

    Можете обрати найкращий та найвигідніший для себе варіант реєстрації підприємця.
    Надамо послугу за адекватну ціну та додатково повернемо частину оплати (кешбек) на бонусну картку

  • Зручна взаємодія

    Щоб замовити та отримати послугу зовсім не обо’вязково приїздити до нас в офіс. Можемо зробити це заочно

  • Гарантія якості

    Ми контролюємо якість послуги.
    Якщо раптом буде допущена помилка нашим спеціалістом, виправимо її за свій рахунок


ЛЕГКИЙ

  • підбір кодів діяльності

  • підбір оподаткування

  • підготовка документів

  • реєстрація за 24 години

  • постановка на облік ПДВ ± ЄП
    Постановка на облік ПДВ або ЄП, включена у вартість пакета. Плануючи строки реєстрації, слід мати на увазі, що при подачі заяви на реєстрацію платником ПДВ до 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані платником ПДВ з 1 числа наступного місяця, а у разі подання заяви після 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані з 1 числа через місяць.

за 

 день

690

 грн

Замовити

БАЗОВИЙ

  • підбір кодів діяльності

  • підбір оподаткування

  • підготовка документів

  • реєстрація за 8 годин

  • постановка на облік ПДВ ± ЄП
    Постановка на облік ПДВ або ЄП, включена у вартість пакета. Плануючи строки реєстрації, слід мати на увазі, що при подачі заяви на реєстрацію платником ПДВ до 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані платником ПДВ з 1 числа наступного місяця, а у разі подання заяви після 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані з 1 числа через місяць.

  • ключі та ПЗ для звітності

за 

2

 дні

1390

 грн

Замовити

ПОВНИЙ

  • підбір кодів діяльності

  • підбір оподаткування

  • підготовка документів

  • реєстрація за 1 годину

  • постановка на облік ПДВ ± ЄП
    Постановка на облік ПДВ або ЄП, включена у вартість пакета. Плануючи строки реєстрації, слід мати на увазі, що при подачі заяви на реєстрацію платником ПДВ до 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані платником ПДВ з 1 числа наступного місяця, а у разі подання заяви після 10 числа поточного місяця, Ви будете зареєстровані з 1 числа через місяць.

  • ключі та ПЗ для звітності

  • виготовлення печатки

за 

2

 дні

2090

 грн

Замовити


ДЕТАЛІ ТА НЮАНСИ



► 5 нюансів реєстрації ФОПу

► Який порядок реєстрації ФОП?

► Які документи потрібні для реєстрації?

► Чи впливає прописка на реєстрацію підприємця?

► Чи потрібний підприємцеві друк?

► Чи слід підприємцеві відкривати рахунок у банку?






Якщо ви вважаєте, що для початку реалізації своєї бізнес-ідеї буде досить
зареєструвати себе підприємцем, то до проведення реєстраційних процедур вам варто знати про деякі нюанси.

👉 У цьому відео я розповім про 5 таких нюансів і дам корисні практичні поради.



Процедура реєстрації підприємця передбачає:
- заповнення замовником заявки на реєстрацію (надається нашими клієнт-менеджерами);
- організація нотаріального завірення довіреності;
- проведення юристами реєстраційних процедур і постановку на облік згідно із заявкою;
- передачу пакету документів замовникові.

Для реєстрації підприємця потрібні наступні документи:
- паспорт або посвідка про тимчасове проживання на території України;
- довідка щодо ідентифікаційного номера, якщо немає відмітки у паспорті про відмову від нього;
- довідка переселенця - для осіб, прописаних в зоні АТО.

Так, реєстрація підприємця проводиться за місцем його зареєстрованого проживання (прописки).

Підприємець може вести діяльність без печатки. Це зручно для 1-ої та 2-ої групи оподаткування (працюють з фізичний особами). Для роботи з юридичними особами, з 'великими' контрактами, для здійснення зовнішньоекономічної діяльності (акредитація) печатка буде потрібна.

Треба враховувати, що юридичні особи можуть проводити розрахунки у готівковій формі з одним постачальником на суму не більше 10'000 грн у день. Тобто для отримання оплати великими сумами треба мати рахунок у банку.






З цією послугою замовляють

Ведення бухобліку

Більше 590 юросіб та ФОП довірили нам свою бухгалтерію

ведення кадрів

Якісне ведення кадрового обліку

юробслуговування

Гарний юрист виручить із лиха, відмінний – не дасть у нього потрапити


ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ

Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!
Михайло Сенддігер
Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати.
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами.
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Пропозиция дня

Отримай 50% кешбек

за свое хорошее поведение