Контактні телефони Контактні телефони

До закриття
пн.–пт. - з 8:00 до 19:00

Реєстрація ТОВ

Реєструємо компанії в Україні вже понад 20 років

Переваги послуги

  • Комплексно

    Проводимо увесь обсяг дій щодо реєстрації компанії, щоб ви могли одразу приступити до роботи.
    Допоможемо не лише зареєструвати підприємство, а й надамо ряд додаткових послуг, що пов’язані зі створенням власного бізнесу

  • Оперативно

    Виконуємо реєстрацію підприємства усього за 2 робочих дні з моменту постановки завдання та надання даних

  • Зручно

    За вашим бажанням зареєструємо ТОВ без виїзду до нас, а саме:
    👉 замовлення приймемо по телефону
    👉 оформимо заявку та узгодимо документи в он-лайн режимі
    👉 оплату переведете на карту
    👉 зорієнтуємо, як згенерувати ключі електронного підпису
    👉 проведемо реєстрацію за допомогою електронного кабінету
    👉 документи санітарно обробимо та відправимо вам Новою поштою

    👍 Зовсім не обо’вязково приїздити до нас в офіс. Задля вашої безпеки ми робимо це заочно

  • Зрозуміло

    Якщо у вас є питання чи сумніви, просто зателефонуйте.
    Наш спеціаліст роз’яснить, порадить та допоможе визначитися з усіма необхідними умовами

  • Вигідно

    Можете обрати найкращий та найвигідніший для себе варіант реєстрації фірми.
    Надамо послугу за адекватну ціну та додатково повернемо частину оплати (кешбек) на бонусну картку.

    Вартість пакетів та перелік послуг вказані нижче.

     
  • Якісно

    Ми контролюємо якість послуги.
    Якщо раптом буде допущена помилка нашим спеціалістом, виправимо її за свій рахунок

🗂️ РІШЕННЯ 🗂️ РІШЕННЯ
📑 ДЕТАЛІ 📑 ДЕТАЛІ
🎥 НЮАНСИ 🎥 НЮАНСИ

ЛЕГКИЙ

Реєстрація ТОВ
самостійно


Включає процедури:

  • покрокова інструкція
  • перевірка назви
  • підбір кодів діяльності
  • підбір оподаткування
  • підготовка документів









790 грн
за 1 годину

Замовити

СТАРТОВИЙ

Реєстрація ТОВ
з модельним статутом


Включає процедури:

  • перевірка назви
  • підбір кодів діяльності
  • підбір оподаткування
  • підготовка документів
  • генерація ЕЦП
  • держреєстрація
  • облік ПДВ ± ЄП





1490 грн
за 1 день

Замовити

БАЗОВИЙ

Реєстрація ТОВ
з індивідуальним статутом


Включає процедури:

  • перевірка назви
  • підбір кодів діяльності
  • підбір оподаткування
  • підготовка документів
  • організація завірення
  • держреєстрація
  • облік ПДВ ± ЄП
а також:
  • виготовлення печатки

2490 грн
за 2 дні

Замовити



► Яка різниця модельний статут чи індивідуальний?

► У пропозиції вказано реальний строк виконання?

► Чи будуть які-небудь додаткові витрати?

► Як отримати попередню консультацію?

► Який порядок взаємодії?

► Як оформляються відносини при замовленні?

► Що я отримаю в результаті?

► Які документи потрібні для початку роботи?

► Яким способом можна оплатити послугу?

► Чи можна зробити все без виїзду в офіс?

► А якщо виявиться помилка, то як бути?



Модельний статут - це типовий установчий документ, затверджений Кабінетом Міністрів України, який використовується для створення та провадження діяльності юридичних осіб. При створенні підприємства на базі модельного статуту, такий як окремий документ не створюється.
Інша справа з індивідуальним статутом. Він розробляється у формі окремого документу відповідно до вимог замовника та згідно з чинним законодавством.

Так, зазначений оптимальний строк.
Зазвичай у перший день відбувається оформлення взаємовідносин - переговори, заповнення заявки на реєстрацію, здійснення оплати, розробка документів нашими фахівцями та ознайомлення з ними замовника. У другій - проводимо нотаріальне завірення документів і власне реєстраційні процедури.
Цей строк залежить безпосередньо від замовника, тому що іноді через тяганину або зайнятості зворотний зв'язок приходить не оперативно і відповідно строки пропорційно збільшуються.

Тут вказана повна вартість послуги.
У вартість не включені витрати на нотаріальне завірення статутних документів (проводиться у нотаріуса згідно з його тарифами) і додаткові послуги, відмічені замовником в заявці (наприклад, надання юридичної адреси, розробка нейминга і т.п.).
Розмір таких додаткових витрат розраховуються клієнт-менеджером і попередньо повідомляються замовнику.

Щоб отримати більше інформації про послугу, рекомендуємо почати з ознайомлення із відповідями на питання у цьому розділі.
При зверненні до нас клієнт-менеджер надасть необхідні роз'яснення та допоможе визначитися з нюансами.
Якщо ваше запитання потребує знань і досвіду профільного фахівця, то клієнт-менеджер організуємо надання такої консультації. При цьому консультація за вашим бажанням може проводиться при зустрічі в офісі або віддалено (по телефону, скайпу, вайберу, телеграму або по електронній пошті).

Стандартна процедура взаємодії наступна:
1) прийом дзвінка / зустріч в офісі, надання роз'яснень та направлення пакету документів замовнику (договір, заявка, пам'ятка);
2) аналіз отриманої від замовника заявки на реєстрацію, калькуляція повної суми, отримання оплати;
3) розробка юристами повного пакету статутних документів підприємства, узгодження їх з замовником;
4) організація нотаріального засвідчення та проведення реєстраційних процедур;
5) передача пакету документів замовнику.

Взаємовідносини між нами регулюються нормами публічної оферти. Отримана зяавка і здійснена оплата є підставою прийняття замовником публічної оферти й укладення договору надання послуг.
З текстом публічної оферти можна ознайомитися тут - https://firm.ua/ua/kyiv/publichna-oferta.html.

По завершенню роботи ми передаємо замовнику повний пакет документів:
1) виписка про реєстрацію з Держреєстру;
2) рішення / протокол про створення підприємства;
3) текст статуту підприємства;
4) опис про реєстраційну дію;
5) повідомлення про взяття на облік (при замовленні)
6) печатка підприємства (при замовленні);
7) договір на юридичну адресу (при замовленні).

Для реєстрації підприємства необхідні наступні документи.
Від фізичних осіб:
- паспорт / свідоцтво про тимчасове проживання на території України;
- довідка ідентифікаційного номера (якщо немає позначки в паспорті про відмову від нього);
- довідка переселенця - для осіб, прописаних в зоні АТО.
Від юридичних осіб:
- виписка з державного (для деяких країн - торгового / судового) реєстру;
- інформація про бенефіціарів;
- довіреність на право представлення інтересів юридичної особи, якщо підписувати документи буде не перший керівник.

Оплату ви можете зробити y будь-якій зручній формі:
1) перерахувати на рахунок;
2) перевести на карту;
3) готівкою при зустрічі.
Отримана оплата є підставою для підготовки документів і організації процесу запевнення і реєстрації.

Звісно так. Ми можемо провести всю процедуру заочно.
Єдиний момент - потрібно особиста явка до нотаріуса для засвідчення статутних документів або видачі довіреності на такі процедури на нашого фахівця.
По завершенню процедур пакет документів перешлём кур'єрською службою на вказану вами адресу.

Ми прекрасно розуміємо, що звертаючись до нас ви очікуєте якісне виконання роботи. Тому наші фахівці ретельно перевіряють документи і відомості в процесі підготовки і виконання замовлення.
Якщо виникне якась помилка з нашої вини, ми негайно виправимо її за свій рахунок. Якщо помилка виникне з вини нотаріуса або реєстратора, то ми вживемо заходів по її оперативному виправленню.


10 нюансів реєстрації ТОВ

🗒️ Ви зважилися почати бізнес і визначили, що необхідно зареєструвати підприємство. Оскільки для більшості бізнесменів-початківців ця процедура відбувається вперше, то тут виникає безліч питань і виникає безліч нюансів.

👉 У цьому відео я розповім вам про 10 таких важливих нюансів і дам корисні практичні поради.

Що потрібно знати про бізнес?

🗒️ Мрієш про свою справу і не можеш почати?
Урок корисний тим, хто мріє про власну справу, але не стартує через відсутність розуміння питання.

👉 У цьому відео ви дізнаєтеся базові поняття про підприємництво, метою його ведення, визначення того, чим займатися, що для цього потрібно, конкуренції і т.д

З чого починати бізнес?

🗒️ Давайте припустимо, що ви знайшли свою відмінну ідею і зробили необхідні розрахунки.
Для заняття легальним бізнесом необхідно пройти реєстраційні процедури. Відповідно, підходячи до організаційної структури, виникає питання: “Так що ж мені відкривати?”

👉 У цьому відео ми розглянемо питання вибору суб’єкта господарювання.

Альтернативні рішення

З реєстрацією ТОВ замовляють


МИ ЗАРЕЄСТРУВАЛИ 5200+ ПІДПРИЄМСТВ, СЕРЕД НИХ

Чому обирають нас?

Нас рекомендують

фото Пузько
Сергій Пузько. Компанія “Еко-посуд Україна”
"Звернувся в firm.ua для ведення бухгалтерії. Дякую, що допомогли вирішити і безліч інших проблем. Дуже подобається наша співпраця. Раджу всім знайомим!"
фото Кущ
Михайло Сенддігер
"Співпрацюємо з компанією вже дуже давно! Але за роки роботи не помітив недоліків. Дуже подобається їх порядність, точність, оперативність. Вони справжні професіонали!"
фото Тараненко
Сергій Тараненко. Компанія “Етек Плюс”
"Співпрацюємо з firm.ua давно! Подобається наша спільна робота - все чітко і злагоджено! За час співпраці жодного разу не виникало ніяких претензій. Бажаємо далі продовжувати наше партнерство!"
фото Серов
Володимир Сєров. Компанія “Зенітбут”
"Працюємо з Firm.ua вже 3 роки. Чітко і якісно ведуть бухгалтерію - не виникало жодної проблеми. Дуже подобається наша співпраця і хотілося б у подальшому її тільки зміцнювати."
фото Непомящий
Микола Непом’ящий . “Український центр аналізу ресурсів”
"Давно знайомий з цією компанією. Завжди ефективна, швидка і якісна робота - тому штатний бухгалтер мені не потрібен! У компанії дуже висока якість послуг за нормальними ринковими цінами."

Error: Contact form not found.

    Пропозиция дня

    Отримай 50% кешбек

    за свое хорошее поведение


      ЗАЯВКА НА ПІДБІР ПРОЕКТУ

      Заявник

      ПРОПОЗИЦІЯ

      Проєкт

        ЗАЯВКА НА ФІНАНСУВАННЯ

        ЗАЯВНИК

        ПОПИТ

        Проект

          Заявка на пошук бізнесу
          для придбання

          ЗАЯВНИК


          ІНТЕРЕС