► Що включає у себе послуга?
► Який порядок проведення реєстрації змін?
► Які документи необхідно надати для реєстрації?
► Які будуть додаткові витрати, окрім зазначених?
► Чи можна бути засновником кількох підприємств?
► Чи впливає прописка на реєстрацію?
► Чи варто реєструвати підприємство на домашню адресу?
► Хто оцінює майно при формуванні статутного капіталу?
Послуга включає:
- кваліфіковане консультування;
- підготовка грамотних статутних документів;
- реєстрація в усіх передбачених інстанціях;
- заміна печатки (за потреби).
Процедура реєстрації змін включає:
- заповнення замовником заявки на внесення змін (надається нашими клієнт-менеджерами);
- розробку юристами пакету реєстраціної документації, узгодження їх із замовником;
- організацію нотаріального завірення документів;
- проведення юристами реєстраційних процедур і постановку на облік згідно із заявкою;
- передачу пакету документів замовникові.
Для реєстрації змін потрібні наступні документи.
Для юридичних осіб:
- код ЄДРПОУ;
- паспортні дані та ідентифікаційний номер особи при зміні учасників або керівника;
- довіреність на право представляти інтереси юридичної особи.
Для фізичних осіб - підприємців:
- код ЄДРПОУ;
- паспортні дані при зміні їх даних;
- нотаріальна довіреність на право представляти інтереси.
Додатково оплачуються:
- нотаріальні послуги при завіренні змін;
- держмито за реєстрацію змін;
- придбання юрадреси при зміні адреси;
- виготовлення печатки при зміні назви чи ПІБ.
Особи можуть бути засновниками (учасниками) у необмеженій кількості підприємств.
Прописка впливає на місце реєстрації підприємства тільки при реєстрації підприємства за місцем проживання його засновника.
У такому випадку адреса прописки учасника є юридичною адресою, тобто адресою реєстрації.
У деяких випадках прописка не впливає на процес реєстрації підприємства.
Ми не рекомендуємо реєструвати підприємство на домашню адресу, оскільки це:
1. протизаконно – порушуються положення ст. 813 Цивільного кодексу України й ст. 6 Житлового кодексу України;
2. перешкоджає діяльності – таке підприємство не зможе зареєструвати касовий апарат, одержати торговий патент, пройти акредитацію на митниці для здійснення ЗЕД-операцій, одержати низку ліцензій тощо;
3. небезпечно – у такому випадку квартира є офісним приміщенням з відкритим доступом для контролюючих і правоохоронних органів (без відповідного рішення суду).
Згідно зі ст. 115 Цивільного кодексу України, грошова оцінка внеску проводиться учасниками за їхньою загальною згодою.
У той же час державний реєстратор може зажадати підтвердження вартості майна, якщо вона буде завищеною. Таким підтвердженням може бути:
- бухгалтерська документація із зазначенням ціни придбання або
- висновок експерта.